Nadia

Onze ervaring gaat al ver terug, 3.5 jaar.
Omdat ik toen maat 46 had vond ik het vreselijk jurken te passen. Maar wilde toch een mooie jurk. Uiteindelijk na veel mailen en de geruststelling dat er ook grotere maten waren..wij er naartoe. Wat een drama werd het!
Verkoopster werkte er net en liet alleen te kleine jurken passen. Met als gevolg dat ik er zelfs uit geknipt moest worden. Ze luisterde totaal niet!
Uiteindelijk door de vrouw van de eigenaar een mooie pronovias kunnen passen. Maar ik was zo gefrustreerd dat we weg zijn gegaan.
Wel vriendelijke excuses van eigenaar de volgende dag maar ik wilde niet meer terug. Heb mijn jurk het weekend erna gekocht bij Covers Couture in Utrecht ( de belia van pronovias). Hier werd ik perfecte geholpen.
Inmiddels ben ik 25 kilo kwijt maar als ik nu een jurk zou moeten kiezen, niet bij de bruidshoek.

Wel goed contact via mail maar helaas geen goede ervaring

Reactie De Bruidshoek:

Beste Nadia,
Wij kunnen ons de situatie ook nog herinneren en mijn vrouw heeft jou indertijd ook geholpen.
In de tijd voor je afspraak hadden we een aantal keer mailcontact over onze "grotere maten" collectie. Wij hebben altijd een groot vak met jurken in maat 46 of groter op voorraad. Dat zijn altijd meer dan 50 stuks.
In die collectie hebben we jurken in alle stijlen, wijd strak, fishtail enz enz.
Toen je in de winkel kwam om te passen bleek dat ons aanbod in de stijl die jij zocht meer in de maat 38/40 range lag. In de grotere maten collectie hadden wij meer keuze in andere modellen.
Dat je geholpen bent door een collega met minder ervaring klopt. Deze collega is echter minimaal 3 maanden ingewerkt voordat ze uberhaupt zelfstandig klanten mag helpen en zelfs dan is mijn vrouw op de achtergrond altijd aan het meedenken en springt bij indien nodig. (wat ze ook gedaan heeft) Zo'n situatie waarbij de bruid dingen zoekt die wij niet in de juiste maat hebben en ze jou niets kan laten passen in jouw stijl is voor een onervaren collega erg ongemakkelijk.
Natuurlijk vinden wij het ook enorm vervelend dat de pasafspraak zo verlopen is en dat je niets kon passen in jouw stijl in de goede maat.
Daarom hebben we de dag na de afspraak ook contact gezocht, excuses aangeboden en naar een oplossing gezocht. Daarbij heeft mijn vrouw je aangeboden om via diverse leveranciers jurken in jouw maat en in jouw stijl op zicht te vragen.
Daar wilde je geen gebruik van maken en dat begrijpen en respecteren we.
Natuurlijk balen we enorm van een slechte review en ook al is hij van 3,5 jaar geleden dan nog.
Daarnaast proberen we vanuit alle reviews dingen te destileren waarmee we onszelf kunnen verbeteren, dus mocht je tips of aanwijzingen hebben dan hoor ik dat graag van je.
Ik wens je alle geluk en een heel fijn huwelijk.
Robert Jan van Haagen
(directeur)

Score voor De Bruidshoek: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee