Erwin

Erg positieve ervaring. Bereid je te helpen en met je mee te denken!

Ruime keuze. Vriendelijk personeel.

Kirsten Elias

In december langs geweest om een trouwjurk uit te zoeken. De dame die mij hielp was onwijs behulpzaam, ik heb denk ik wel 12 jurken aan gehad!

Persoonlijk, goed advies, aanhang welkom, mooie overzichtelijke zaak, luisteren goed naar je wensen.

Liselotte

Ontzettend fijn en leuk geholpen door Eef! Ze wist goed mijn smaak te vertalen en we vonden snel een passende jurk

deskundigheid en vriendelijkheid

Claudia

Hele fijne ervaring gehad bij de Bruidshoek. Werd heel goed geholpen, het was gezellig (ook voor de mensen die met me mee waren!) en er werd heel goed voor ons gezorgd, we kregen koffie, koekjes en... Hele fijne ervaring gehad bij de Bruidshoek. Werd heel goed geholpen, het was gezellig (ook voor de mensen die met me mee waren!) en er werd heel goed voor ons gezorgd, we kregen koffie, koekjes en zelfs champagne bij het vinden van de jurk. Personeel is erg kundig en denkt mee, ik ben met een jurk thuis gekomen die ik zelf nooit had uitgezocht maar wat perfect bij mijn figuur staat en bij me past. Zonder het deskundige advies en goede oog van de Bruidshoek had ik deze droomjurk nooit kunnen vinden!

Aandacht voor de klant, denken mee, zijn erg professioneel in kennis van de jurken/ stijlen die bij de bruid past, nemen de tijd voor je en leveren een hele prettige en vooral gezellige ervaring!

Bianca

Tijdens mijn twee bezoeken aan De Bruidshoek ben ik ontzettend fijn geholpen door één van de medewerkers. Ik kreeg alle ruimte om mijn eigen keuzes te benoemen, werd om mijn gemak gesteld en op een... Tijdens mijn twee bezoeken aan De Bruidshoek ben ik ontzettend fijn geholpen door één van de medewerkers. Ik kreeg alle ruimte om mijn eigen keuzes te benoemen, werd om mijn gemak gesteld en op een professionele (en persoonlijke) manier geholpen.

Persoonlijke, eerlijke en vrolijke aandacht.

Ryanne

Hier mijn bruidsjurk uitgezocht. Geholpen door Vanessa. Ervaring was echt super! Goed geholpen en geslaagd voor DE jurk. Gezelschap vond het ook een zeer geslaagde middag.

Klantvriendelijkheid, erg persoonlijk en denken echt met je mee.

Bij De Bruidshoek geweest voor een trouwjurk. Had al vele jurken (en winkels) gehad, dus had de hoop een beetje opgegeven.

Heel goed geholpen. Rustige aanpak, meelevend, meedenkend. Lieten me af en toe ook even alleen met mijn gezelschap, zodat je toch iets vrijer kunt overleggen. Dit had ik nergens anders meegemaakt.

Geweldig

Aandacht verkoopster!

April

Fijne service, altijd aandacht voor de bruid en niks is ze te gek

Mooie winkel, welkom gevoel, veel voorraad

Fijn geholpen door mensen die verstand hebben van trouwjurken😉