Erik

Een bedrijfscultuur die alleen uit is op een ding en dat is geld verdienen.
Een bedrijfscultuur die alleen uit is op een ding en dat is geld verdienen.
Gelijk 50% aanbetalen, pas afspraak zsm waardoor je dus een op maat gemaakt pak hebt die als je iets afvalt of aankomt niet meer past.
Totaal geen medeleven of wat, alleen de euro's tellen.
Kleine tip, niet naar binnen gaan en zeker niets kopen.

Nicoline De Fretes

Het was echt een geweldige ervaring. Alle dames die er werken zijn enthousiast, lief en bovenal enorm gezellig! Zelf ben ik geholpen door Vanessa. Vanaf het eerste moment hadden we een klik wat een... Het was echt een geweldige ervaring. Alle dames die er werken zijn enthousiast, lief en bovenal enorm gezellig! Zelf ben ik geholpen door Vanessa. Vanaf het eerste moment hadden we een klik wat een enorm lieve vrouw is dit!! Samen met haar expertise, ervaring en lieve karakter zijn we gekomen tot mijn droomjurk. Ik raad iedereen aan hier te gaan kijken voor een jurk.

Ervaring, expertise, vriendelijkheid, openheid en gezelligheid!

Petra vd Plas

Ik kijk terug naar een super leuke tijd. De meiden zijn ontzettend lief en erg gezellig. ze nemen echt alle tijd voor je. Ik heb een maatje meer en ook dit was zeker geen probleem.
Ook mijn...
Ook mijn man heeft echt een fantastisch pak en is daar ook echt super bij geholpen.
Toppers we mis jullie nu al.!!
(Tot snel om nog even een leuke foto te maken in onze mooie jurk en pak)

Luisteren goed naar wat je wil. Nemen de tijd voor je. Zorgen er echt voor dat het een speciale tijd voor je is!!

Maaike Goudzwaard

Allemaal lieverds!
Allemaal lieverds!
Tijdens het uitzoeken van mijn droomjurk geholpen door Vanessa, echt een topper. Jullie krijgen dan ook zeker een kaartje door de bus :) Neemt de tijd en aandacht voor je en naasten. Gezellige sfeer, super service en denken met je mee.
Ik kijk voor altijd terug naar een hele leuke tijd in de zoektocht naar mijn jurk, dank jullie wel. Jurk zat als gegoten en voelde me prachtig.

Gezellige sfeer, persoonlijke aandacht

Sandra

Vanwege m'n lichamelijke beperking was het een uitdaging, maar dankzij Loes is het gelukt om de dag van m’n leven in de jurk van m’n dromen te beleven. Fantastisch!
Erg vriendelijk en zeer...
Erg vriendelijk en zeer professioneel personeel. Meedenkend én meewerkend. Topkwaliteit en topservice!

Manon

Fantastische en zeer goede ervaring

Denken goed mee.
Zijn vriendelijk en heel kundig
Zijn enthousiast
Gaan net wat verder voor de klant, proberen zoveel mogelijk voor je te regelen.
Contact is goed, snelle...
Denken goed mee.
Zijn vriendelijk en heel kundig
Zijn enthousiast
Gaan net wat verder voor de klant, proberen zoveel mogelijk voor je te regelen.
Contact is goed, snelle reactie.

Anouk

Super!

Fijne, vriendelijke, geduldige en professionele mensen.

Amber

Het was heel gemoedelijk. Je werd goed geholpen en over je ongemakkelijkheden heen geholpen. Er wordt met je mee gedacht en dat is heel fijn, zonder dat er dingen voorgesteld worden die niet bij je... Het was heel gemoedelijk. Je werd goed geholpen en over je ongemakkelijkheden heen geholpen. Er wordt met je mee gedacht en dat is heel fijn, zonder dat er dingen voorgesteld worden die niet bij je passen.

Het meedenken in jouw opties, zonder opties aan te bieden waar je je niet goed bij voelt.

Reactie De Bruidshoek:

Hoi Amber,
Dank je wel voor je mooie review.
Fijn dat je het zo ontspannen hebt ervaren en dat de dingen die je geadviseerd werden passend bij jou waren.
Ik zie alleen dat je volgens mij...
Hoi Amber,
Dank je wel voor je mooie review.
Ik zie alleen dat je volgens mij een foutje hebt gemaakt in de review, omdat je hebt aangegeven dat je ons niet aanbeveelt aan andere klanten......
Wil je dat nog even aanpassen?
Groeten Robert Jan

Maureen

Erg goed geholpen!

Persoonlijke service en meedenkend.

Dick

Een feest om geholpen te worden door enthousiaste mensen

aandacht voor detail, maar geven je ook de ruimte voor eigen inbreng een fijne ervaring