de Schriek

Erg plezierig contact met Fabiola.
Snel en accuraat. Beveel haar iedereen met overlast van ongedierte aan!

Femke

Snel verlost van ons wespennest. Prima service.

raoul wisse

Snel, vakkundig, vriendelijk dus oké

F. Philipsen

Super behulpzaam. Nadat ik gebeld had stonden ze binnen een half uur aan de deur. Snel geregeld allemaal! Top!

Mieke

Goede communicatie, snel geholpen met goed resultaat!

André Luyer

Zeer snelle service en een 100% resultaat. Gisteren gebeld vandaag om 8:15 werd het wespennest bestreden. Geen wesp meer gezien!

Marc

Vanmiddag gebeld en dezelfde dag geholpen om naar muizen te speuren!
Ze wisten van aanpakken, gaten gedicht waar nodig.

Koert

Weinig communicatie. Slechts 1 klem gezet, hadden daar al twijfel over. Afspraak om binnen een week langs te komen niet nagekomen, nieuwe afspraak uitgesteld. Hebben een andere mollenvanger moeten... Weinig communicatie. Slechts 1 klem gezet, hadden daar al twijfel over. Afspraak om binnen een week langs te komen niet nagekomen, nieuwe afspraak uitgesteld. Hebben een andere mollenvanger moeten inschakelen. Vooraf € 110 betaald, weggegooid geld.

Stichting Scouting Almere

Vandaag is Fabiola geweest om bij ons een Hoornaarsnest te verdelgen die zich in ons clubgebouw had genesteld. Afspraak was gemakkelijk gemaakt en we konden snel geholpen worden.
Conform...
Conform afspraak was ze er op tijd en heeft alles keurig afgehandeld.

Under Control Zuid-Holland

Ik werd vanmorgen gebeld om door te geven hoie laat de medewerker zou komen. Precies op tijd was hij er en heeft het wespennest bespoten. na afloop gaf hij ook een goede uitleg over hoe het verder... Ik werd vanmorgen gebeld om door te geven hoie laat de medewerker zou komen. Precies op tijd was hij er en heeft het wespennest bespoten. na afloop gaf hij ook een goede uitleg over hoe het verder werkt. Heb contant € 95,00 aan hem betaald. I