Rowaan

Heel goed geholpen

Veldhoven

Snel en effectief

Mira

Fabiola Vast kwam meteen de dag nadat ik belde. Ik was niet thuis maar het wespennest was keurig netjes verdelgd en de toegang er naartoe keurig dichtgemaakt. Ook keurig alles achtergelaten.

K.Slot

Snelle en goede service, overlast is goed verholpen en kundig advies.

Seyfettin

Geweldig. Binnen 10 minuten waren de wespen allemaal weg gone loes

Annemiek

Binnen 24uur een wespennest snel en keuring verwijderd

Cindy

Geweldig! Professioneel, bedrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf, die met je mee denkt.
Bestrijdinsbrigade, nog bedankt voor het bestrijden van de wespen. je was voor ons als een reddende engel gekomen tijdens een bijzondere periode. De timing van de wespen in de babykamer, 1 dag vóór mijn bevalling was erg zuur. maar dankzij de lieve receptioniste en jij, slaapt de kleine wespvrij bij ons op de kamer. Echte aanrader. 💐

Pamela van den Rozenberg

Gebeld vanwege wespenoverlast. Binnen 1 uur al geholpen door Fabiola! Echt super! Fabiola gaf duidelijke uitleg over wat ze ging doen en hoe, en ook over garantie bij eventueel niet afdoende... Gebeld vanwege wespenoverlast. Binnen 1 uur al geholpen door Fabiola! Echt super! Fabiola gaf duidelijke uitleg over wat ze ging doen en hoe, en ook over garantie bij eventueel niet afdoende bestrijding.

van Schaik

Afspraak kon op heel korte termijn. Het probleem was snel duidelijk en de mogelijkheden ook. Ook vond ik het een eerlijk advies.

Oostveen

Prima, snel, vriendelijk en efficient