Rene Valkhoff

Donderdag gebeld voor een wespennest onder de dakpannen, volgende dag kwam meneer langs, adequaat geholpen, vriendelijk en professioneel, geen last meer van wespen

TeeWie

Ze kwamen snel (s middags gebeld en de volgende ochtend stonden ze voor de deur) om de wespennest te bestrijden. Aardige man met kennis van zaken.

Thirza

Snelle en vriendelijke service.

Veenhuyzen

Op de dag dat wij de bestrijdings brigade belden ivm een wespennest in de nok van ons dak werden wij dezelfde dag nog geholpen. Binnen vier uur geen wesp meer te bekennen.

op t Hof

Wij werden goed geholpen, gisteren gebeld dat wij last hadden van vermoedelijk een wespennest. Vanochtend gelijk geholpen. Helemaal top. Medewerker had ons nog een aantal tips gegeven hoe het gat... Wij werden goed geholpen, gisteren gebeld dat wij last hadden van vermoedelijk een wespennest. Vanochtend gelijk geholpen. Helemaal top. Medewerker had ons nog een aantal tips gegeven hoe het gat dicht te maken van de muur.

tonny van mourik

Prima bedrijf komen snel en denken mee

Agnes Prop

Gebeld en afspraak gemaakt. En kwamen op de afgesproken tijd.
En in 1x van de wespen in de spouwmuur kwijt. Zo blij mee !

Westeneng

Snel en heel vriendelijk geholpen. Daarnaast duidelijke afspraken.

Raymond Pelsmaeker

Prima, de man gaf mij goed uitleg en tips. Na behandeling zag je al gauw resultaat. Ik had helaas de pech 4 nesten te hebben.

Cassy

Snel en professioneel