Hans Emmerik

Heb gebeld en Amo van Ham stond binnen een half uur voor de deur en heeft snel het wespennest onder een struik in de tuin onschadelijk gemaakt. Perfect!

A. Ipenburg

In de ochtend gebeld voor een wespennest. Ivo stond in de avond al op de stoep. Wespennest is verwijderd en tevens kregen wij tips om ongedierte een stap voor te zijn. Nogmaals bedankt Ivo.

Ilja Koning

Er zat een beginnede wespennest in de tuinstoel kussen kast. Nadat ik had gebeld kwamen ze na 2 uurtjes al langs en hebben deze nest verwijderd. Zeer snelle en eerlijke service.

Wijntjes

Onze buren zagen dar er waarschijnlijk n wespennest onder de dakpannen zat , dus gebeld en de volgende ochtend al iemand in huis . Wat ik erg jammer vind is dat het n groot ! Hommel nest bleek te... Onze buren zagen dar er waarschijnlijk n wespennest onder de dakpannen zat , dus gebeld en de volgende ochtend al iemand in huis . Wat ik erg jammer vind is dat het n groot ! Hommel nest bleek te zijn . Als ik de keuze nog had gehad dan had ik dit niet laten bespuiten. Volgens berichten die ik lees zij hommels vrij onschuldig ( en sommige soorten op de rode lijst .

H.

Snel en behulpzaam. Fijne communicatie.

Marieke

Fabiola is zeer professioneel. Ze werkt snel en grondig. Ze heeft nuttige informatie gegeven en is een prettige persoonlijkheid. Ik ben heel blij dat zij bij ons is geweest.

Susanne

Slecht. We hebben gevraagd om een plan van aanpak. Dat bleek erg lastig. Er werden, zonder vooraf overleg, allerlei verschillende posten in rekening gebracht. Ook brengen ze onderzoek op locatie in... Slecht. We hebben gevraagd om een plan van aanpak. Dat bleek erg lastig. Er werden, zonder vooraf overleg, allerlei verschillende posten in rekening gebracht. Ook brengen ze onderzoek op locatie in rekening, echter moesten we zelf elke keer aangeven waar de nieuwe sporen liepen. Ook een paar keer om een beheersplan gevraagd, dit kennen en kunnen ze niet. Na 5 pogingen en een paar dikke facturen de hoop opgegeven, en alles op laten halen.

M

Slecht bereikbaar en komen afspraak niet na!
Afgesproken was om het huis na te lopen op mogelijke doorgangen voor de muizen en deze te dichten!
Helaas was het bezoek niet conform afspraak...
Slecht bereikbaar en komen afspraak niet na!
Helaas was het bezoek niet conform afspraak en werd er wat gif gebruikt in de keuken. De beste man was binnen 5 minuten weg.(rekening hiervoor was 85€)
Daarna heb ik diverse malen gebeld voor een vervolgafspraak, helaas zonder resultaat!

Sander

Aardige medewerker die mij goed en vakkundig geholpen heeft.

particulier

Snelle hulp gehad bij een wespennest. Vriendelijk en zorgvuldig geholpen.