Mereu

Supersnelle reactie en hulp geboden. Rustige uitleg en instructies.

Alfred

Mijn ervaring was prima. Ik belde en werd direct vriendelijk te woord gestaan door de bestrijder zelf. Die stond de volgende dag bij ons op de stoep. Prettige afwikkeling en fijn praatje gemaakt.... Mijn ervaring was prima. Ik belde en werd direct vriendelijk te woord gestaan door de bestrijder zelf. Die stond de volgende dag bij ons op de stoep. Prettige afwikkeling en fijn praatje gemaakt. Aan te raden!

Chantal

Vanwege een fobie zat ik helaas erg hoog in de (irrationele) angst en paniek. Marco kon binnen twee uur al langskomen en stelde me gerust. Hij oordeelde niet en was kalm en professioneel. Hij heeft... Vanwege een fobie zat ik helaas erg hoog in de (irrationele) angst en paniek. Marco kon binnen twee uur al langskomen en stelde me gerust. Hij oordeelde niet en was kalm en professioneel. Hij heeft heel efficient gehandeld en daarnaast antwoord gegeven op al mijn vragen.

Anouk

Heel snel geholpen! Zeker met kleine kinderen was ik heel blij dat Amo dag later al kon komen om het wespennest te bestrijden.

Marleen

Super binnen paar uur was ze er al, en wespennest bestreden!

undercontrolzuidholland

Prettig contact en advies; opdracht uitgevoerd

Ellen

Prima, snelle service. Binnen 24 uur t wespennest bestreden. Gelijk tips en een middel tegen de mieren aangeschaft.

Jan Brasser

Zeer vlotte en vakkundig service

Leeuwenberg

Goede communicatie - snelle hulp - TOP

Sisca van wijnen

In 1 woord geweldig. En snel geholpen.