Ingrid

Prima service, direct afspraak kunnen maken. Duidelijk en positief. Vriendelijk geholpen. Snel gebeurd. Ben op mijn gemak gesteld!

Koopman

Snel ter plaatse

E.Koppers

Door de glazenwasser was ik erop geattendeerd dat ik mogelijk een wespennest had. Meteen maar De Bestrijdingsbrigade gebeld. Marco vertelde dat hij in de buurt was en aansluitend naar mij toe zou... Door de glazenwasser was ik erop geattendeerd dat ik mogelijk een wespennest had. Meteen maar De Bestrijdingsbrigade gebeld. Marco vertelde dat hij in de buurt was en aansluitend naar mij toe zou komen. Binnen een uur was hij er en hij constateerde dat er meerdere nesten onder de dakrand zaten, mogelijk van de Franse veldwesp. Direct behandeld en vervolgens kreeg ik de hele zomer garantie. Heel fijn. Enorm bedankt Marco!

Van der Well

Goed geholpen, en goed bereikbaar, fijne service!

R. Deurloo

Binnen een dag was de bestrijdingsdienst aanwezig. Adequaat is het wespennest verdelgd. Vriendelijke mevrouw, garantie wanneer nest niet uitgeroeid blijkt. Heel goed.

Daphne

Super service! Gebeld over een wespen nest en binnen een uur stond Fabiola al voor de deur! Dank voor de snelle en goede service!

Ed Hartjes

Eén telefoontje was voldoende om de volgende dag een medewerker te ontvangen die het probleem binnen 5 minuten adequaat heeft opgelost en deugdelijke informatie heeft achtergelaten voor als er... Eén telefoontje was voldoende om de volgende dag een medewerker te ontvangen die het probleem binnen 5 minuten adequaat heeft opgelost en deugdelijke informatie heeft achtergelaten voor als er opnieuw een probleem zou ontstaan.

Frans Römer

Bij mij was de schilder aan de gang en trof en wespennest aan.
Onmogelijk door te gaan met schilderen. De bestrijdingsbrigade gebeld en zij kwamen binnen 2 uur om het euvel te verhelpen. Bij mij was de schilder aan de gang en trof en wespennest aan.
Het wespennest werd goed en adequaat verwijderd.
Bravo. Frans R, Bussum

Richard

Super goed. Op de afgesproken tijd gekomen. Goede uitleg en aanpak. Zeker fijn en goed gevoel over.

Rikco

Had een beginnend wespennest in de ventilatieroosters van mijn kozijn. Medewerker kwam snel ter plaatse en heeft het kozijn ingespoten...