Anne Jansen

Goede en snelle service

Diepens

Prima service in de ochtend vroeg gebeld en nog voor de middag kon iemand langskomen.

Ton Kassenaar

Laat in de middag gebeld, maar de volgende middag kwam al iemand langs voor het weghalen van een wespennest. Het klusje was in vijf minuten geklaard. We kunnen nu weer lekker rustig in onze tuin... Laat in de middag gebeld, maar de volgende middag kwam al iemand langs voor het weghalen van een wespennest. Het klusje was in vijf minuten geklaard. We kunnen nu weer lekker rustig in onze tuin zitten.

Soraya

Snel en beleefd en vakmanschap

Jeroen van der Plasse

Vriendelijke benadering, ze hebben hun werk goed en vlot uitgevoerd

Feikema

In 1 woord super! Binnen het kwartier stond Tobias voor de deur! Gezien er een wespennest onder het dak zat en er werd gewerkt aan het dak, kwam het geweldig goed uit dat hij zo bel tijd voor ons... In 1 woord super! Binnen het kwartier stond Tobias voor de deur! Gezien er een wespennest onder het dak zat en er werd gewerkt aan het dak, kwam het geweldig goed uit dat hij zo bel tijd voor ons kon maken..

Fam. Boezer

Onze ervaring was zeer positief, de persoon was erg vriendelijk en wist wat hij moest doen. gewoon TOP

van der Kleijn

'sMorgens ontdekte ik een wespennest in een van de ventilatiegaten in de zijmuur van ons huis. Op de site van de Gemeente Pijnacker gekeken die naar de Bestrijdingsbrigade verwijst. Direct gebeld en... 'sMorgens ontdekte ik een wespennest in een van de ventilatiegaten in de zijmuur van ons huis. Op de site van de Gemeente Pijnacker gekeken die naar de Bestrijdingsbrigade verwijst. Direct gebeld en rond half 5 kwam er een aardige meneer langs en spoot er witte poeder in en binnen een paar uur was het probleem opgelost. Prima service en snel geregeld.

Van Heusden

Goedemiddag, gistermorgen een melding gedaan van een wespennest in de tuin. (ter grootte van een voetbal!!). Vanmorgen bezoek van de bestrijdingsbrigade. Bijzonder aardige man. Hij vertelde ons... Goedemiddag, gistermorgen een melding gedaan van een wespennest in de tuin. (ter grootte van een voetbal!!). Vanmorgen bezoek van de bestrijdingsbrigade. Bijzonder aardige man. Hij vertelde ons precies wat hij ging doen. Vanmiddag geen levende wesp meer te zien. Hulde.

R. Cnossen

Super snel geholpen. Wespennest opgeruimd. Goeie service.