A. Bouw

Zeer snel en goed geholpen. Binnen 1 uur nadat ik gebeld had, kwam Fabiola om het wespennest te bestrijden.

Thilly van der Heeden

Wij belden 's ochtends dat we last hadden van een wespennest en gelijk dezelfde dag kwam Fabiola in middag al langs. Met succes is het nest bestreden!

Henk Gruppen

De man van de bestrijdingsbrigade belde me om te zeggen hoe laat ik hem kon verwachten. Stipt op tijd stond de vriendelijke man voor mijn deur. Na behandeling van het wespennest met gif vertelde hij... De man van de bestrijdingsbrigade belde me om te zeggen hoe laat ik hem kon verwachten. Stipt op tijd stond de vriendelijke man voor mijn deur. Na behandeling van het wespennest met gif vertelde hij me, dat het 5 tot 10 dagen kon duren voordat alle wespen dood waren. Na 1 uur was er geen wesp meer te zien: vakwerk dus!

Egging

Gebeld dezelfde dag nog verholpen top

v Caspel

Erg fijne vrouw, die bij ons kwam ivm onze muizenoverlast. Ze nam ruim de tijd en ging grondig te werk. En nu maar hopen dat alle moeite zijn vruchten af gaat werpen.

van Wissen

Snel geholpen en de uiterst vriendelijke man gaf eerst goed uitleg hoe hij het nest van de Franse Veldwesp zou gaan verwijderen uit de schuifpui. Na een kwartier was de klus geklaard.

Heijmeijer

Goed!
Fabiola is topper effectief en gezellig!
Altijd snel mogelijk om afspraak te maken, wel pittig aan de prijs!

Wout Bolleboom

Vriendelijk, goede uitleg over de actie en het gevolg.
Marco bedankt. Wout Bolleboom

Wilma van der Reest

Ik ben heel tevreden over de Bestrijdingsbrigade, ze komen op tijd, zijn vriendelijk, leggen alles uit en zijn professioneel.

Florine van Dusseldorp

Vakkundig, klantvriendelijk, bellen na een email meteen terug en gisterenavond gebeld, vanochtend op precies de afgesproken tijd gekomen. Duidelijk uitgelegd wat er gebeurt. Super