Kemps

Vrijdagmiddag gebeld en zaterdagochtend is er al iemand geweest. Wespennest i gespoten en na een week gaan we hem zelf verwijderen.

Hele leuke dame aan de deur na telefonisch contact over een wespennest. Goede uitleg, eerlijk over de lastige plek en zorgvuldige bestrijding. Zeer prettig!

Jill

In een woord super! In de avond gebeld na het ontdekken van het wespennest en de dag erna kon al iemand langskomen. Een week later konden we het wesp zelf verwijderen (alle wespen waren dood)

P. Heemskerk

Op Dinsdag in de avond gebeld omdat er een wespennest in mijn spouwmuur zat. De volgende dag al kwam er iemand langs om het nest te bestrijden. Alles vlot en netjes verlopen. Wanneer het na 10 dagen... Op Dinsdag in de avond gebeld omdat er een wespennest in mijn spouwmuur zat. De volgende dag al kwam er iemand langs om het nest te bestrijden. Alles vlot en netjes verlopen. Wanneer het na 10 dagen nog altijd "druk vliegverkeer" is zoals de man zei, komen ze kosteloos nogmaals langs om het nest aan te pakken. Top service!

Iris Peters

's ochtends gebeld voor een wespennest en dezelfde dag kon er nog iemand langskomen. Mevrouw aan de telefoon was erg duidelijk over de kosten en degene die langskwam kon goed uitleggen wat hij aan... 's ochtends gebeld voor een wespennest en dezelfde dag kon er nog iemand langskomen. Mevrouw aan de telefoon was erg duidelijk over de kosten en degene die langskwam kon goed uitleggen wat hij aan het doen was. Al met al zijn wij snel en erg vriendelijk geholpen.

Van Beurden

Wij hadden een wespennest in de spouwmuur, Marco kon dezelfde dag nog komen en heeft het verholpen. Hij heeft kennis van wespen en hommels en is erg vriendelijk.

Alveringh

Snel ter plaatse en effectief

Bob

Binnen een uur iemand aan de deur. Snelle en effectieve bestrijding van een wespennest in de tuin.

Albert van der linde

Goed. Ze komen de afspraken na en zijn op tijd.

Familie S.R.

Goede uitleg en vriendelijk. Wespennest effectief bestreden.