Dennis van Rooij

Goed en snelle reactietijd

Monique

Gebeld voor een wespennest in de tuin. Zelfde dag is er iemand langs geweest voor de bestrijding. Erg prettig!

Adil

Binnen een dag zijn ze langs gekomen om ons te helpen tegen een eventuele muizenplaag nadat we er 1 gespot hadden in de keuken. Nu hopen dat het zn vruchten afwerpt.

Prive

Vriendelijk en kundig geholpen. Snelle service, kon de volgende ochtend al terecht. Tot nu toe geen last meer van wespen, zit wel garantie op dus we mochten na 10 dagen bellen als we nog... Vriendelijk en kundig geholpen. Snelle service, kon de volgende ochtend al terecht. Tot nu toe geen last meer van wespen, zit wel garantie op dus we mochten na 10 dagen bellen als we nog vliegverkeer merkte. Vakman, alles netjes uitgelegd. Dik tevreden.

Joke

Keurig geholpen en goed advies ontvangen

Rob Bloodshoofd

Gebeld omdat er een wespennest in onze gevel zat. Met een uur!.. was er een dame met de spullen om het nest te bestrijden. Als dat niet snel is.. Ze nam ook de tijd om mijn vragen te beantwoorden... Gebeld omdat er een wespennest in onze gevel zat. Met een uur!.. was er een dame met de spullen om het nest te bestrijden. Als dat niet snel is.. Ze nam ook de tijd om mijn vragen te beantwoorden en vertelde verder nog interessante feitjes over de wespen.
Kortom super geholpen!
Rob.

Koppen

Supersnel geholpen

Corina Brussee

Snelle en goede service, om 19 uur gebeld ivm wespennest. Volgende dag al gekomen. En meteen dag erna al controle of het nest echt niet meer bezocht werd. Vriendelijke mensen!

Maarten

Gelijk goed en duidelijk contact via telefoon, afspraak op zeer korte termijn en gelijk het wespennest onschadelijk gemaakt. Binnen 2 dagen geen last van wespen meer. Klasse!

K.J. de Boer

Probleem (wespennest) snel en goed opgelost!