Visser

Snelle service, en geen enkele last meer gehad van het grote wespennest!

Peter lozekoot

Mevrouw, Fabiola Vast , kwam op het juiste tijdstip, en de werkzaamheden zijn na behoren uitgevoerd.

Joke Burger

Wat werd ik prettig en professioneel geholpen, toen ik een melding maakte over een wespennest in een conifeer, vlakbij de stoep waar kleine kinderen rondrenden.
Fabiola vond in de regen het...
Fabiola vond in de regen het nest, diep weggedoken in de conifeer. En spoot het vergif in de boom. Iedereen kan weer zonder gevaar langs mijn tuin lopen!

M Mul

Goede communicatie en kon snel een afspraak maken. Probleem met de wespen was snel opgelost

> Paul-Visser

Dat ging heel plezierig, voor mij, niet voor de wespen. Gelukkig ruim voor 12 uur kwam er een aardige mevrouw die het wespennest te lijf ging.

B.D.Sonnenberg

Vandaag, 26 oktober 2023, kwam mevrouw Fabiola Vast namens de bestrijdingsbrigade om een wespennest uit te roeien. Dat ging snel doelmatig en efficiënt. In haar handelen was ze professioneel en... Vandaag, 26 oktober 2023, kwam mevrouw Fabiola Vast namens de bestrijdingsbrigade om een wespennest uit te roeien. Dat ging snel doelmatig en efficiënt. In haar handelen was ze professioneel en transparant. Ik schrijf deze recensie als een tevreden klant.

J. Beishuizen

Aardige dame kwam op tijd geen praatjes vertelde wat ze deed en gaf garantie. Nu even afwachten of de wespen inderdaad uitgeroeid zijn.

Rob Feldman

Wespennest in dakkapel verwijderd.

Michelle Troost

Goede ervaring met de Bestrijdingsbrigade. Vriendelijke man, hij vertelde vooraf precies wat hij ging doen en waarom. Binnen drie dagen waren alle wespen rondom het nest verdwenen.

Jeroen Overing

Wij zijn op hele door hele vrolijke Fabiola van onze ongenode bezoekers afgeholpen.