Hoe heeft u het advies ervaren?
Hoe tevreden bent u over de installatie?

Petra Postema

Vanaf het eerste gesprek had ik al meteen een fijn gevoel. Er werd niet alleen geluisterd maar ook actief meegedacht over mijn wensen en behoeften. Dat waardeer ik heel erg. Ik had nog geen 1 dag de... Vanaf het eerste gesprek had ik al meteen een fijn gevoel. Er werd niet alleen geluisterd maar ook actief meegedacht over mijn wensen en behoeften. Dat waardeer ik heel erg. Ik had nog geen 1 dag de sleutel en alles kon al geplaats worden, super meegedacht!

DCN

Achteraf hadden we liever gezien de warmtepompboiler op een andere locatie was geplaats. Er is volgens ons onvoldoende aandacht besteed aan het bespreken van andere plaatsingsmogelijkheden.
We...
We hebben ook nog vragen over het onderhoud van onze warmtepompboiler.

Lars

Er werden duidelijke opties genoemd en een heldere offerte geboden. Met adviseur Edwin alles goed besproken. Een vakkundige adviseur met veel kennis van de materialen/producten.
Er werden duidelijke opties genoemd en een heldere offerte geboden.
Vervolgens werd de vloerverwarming gelegd door Remco. Hij was bereid om mee te denken in diverse mogelijkheden, sociaal vaardig en vaktechnisch erg kundig.

Voor mij was elektrische vloerverwarming iets nieuws, maar ben zeer tevreden over de warmteopbrengst en de korte opwarmtijd!

André & Klara Lannoo

Het advies en alle contacten liepen via Erik. Hij heeft ons goed geadviseerd en was altijd bereikbaar. Een hele betrouwbare en hartelijke gesprekspartner. We wilden graag snel het hele project... Het advies en alle contacten liepen via Erik. Hij heeft ons goed geadviseerd en was altijd bereikbaar. Een hele betrouwbare en hartelijke gesprekspartner. We wilden graag snel het hele project starten. Ook daarin kwam Erik ons tegemoet. Binnen 2 weken was het zover. Vooral Ron en Jan hebben het grootste gedeelte van het uitvoerende werk gedaan. Wat een harde en serieuze werkers.
Er zaten een paar kleine dingen niet mee maar ze gingen ervoor en alles kwam goed.
We willen alle 3 de mannen hartelijk bedanken voor hun tomeloze inzet. We hebben het nu aangenaam warm en alles werkt naar behoren. We bevelen hun van harte aan. Het was fijn en vertrouwd om met hun alle 3 samen te werken.

Huitema

Goed advies gehad over de verschillende mogelijkheden.
Goed advies gehad over de verschillende mogelijkheden.
Er was een klein probleem met de warmtepompboiler en daar is de zelfde avond nog iemand voor langs geweest om dit op te lossen. Vlotte afhandeling en goede service.

Martijn

Een verademing vergeleken met andere aanbieders. Snel en kundig gehandeld. Zeker het geld waard.

Hans

Wij zijn uiterste tevreden. Goede kwaliteit. Prettige gesprekken en een zeer secuur team wat de panelen heeft gelegd.

Bram

Wat een goed bedrijf is dit!
Mocht je twijfelen, stop daar maar mee.
Wat een goed bedrijf is dit!
Mocht je twijfelen, stop daar maar mee.
Vanaf het begin van de offerte aanvragen tot het einde na het plaatsen van de zonnepanelen is er duidelijkheid en snelheid. Tevens is er een goeie prijs en kwaliteit van de producten.
De mannen die het geplaatst hebben zijn netjes en en werken goed samen. Na de levering wordt er nog terug gekoppeld of alles goed is gegaan en naar wens is en of ze je nog ergens mee kunnen helpen met de administratieve afhandelingen. Kortom een hele prettige ervaring.
De eigenaar en je team dank jullie wel.

Jan Willem

Hele prettige ervaring. Hoewel mijn contactpersoon op vakantie was, werd ik goed bijgestaan door zijn collega.

Monteurs waren kundig en prettig in omgang. Waren erg bereid uitgebreid...

Monteurs waren kundig en prettig in omgang. Waren erg bereid uitgebreid uitleg te geven tijdens de installatie.

En duidelijke informatie over wat te doen na installatie.

Zeker een aanrader.