Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Automation Support

Ze doen wat ze beloven, het kost wel wat tijd en het is uiteraard een dure aangelegenheid, maar resultaat is prima.

resultaat

Beste klant,
Wij vinden het fijn te lezen dat je onze service zo positief hebt ervaren. Een score van 10 op de 10. Daar zijn we blij mee! Bedankt voor het vertrouwen dat je ons hebt gegeven om je te helpen met het terughalen van al je belangrijke bestanden.
Veel succes met de achterhaalde data!

Mouwen

Zeer goed geholpen

Goede communicatie

Zou het zo niet weten

Beste heer Mouwen,
Beste heer Mouwen,
Wat fijn om deze hoge beoordeling te ontvangen. Bedankt hiervoor! We nemen graag de tijd voor onze klanten om ze zo goed mogelijk te informeren en te helpen en we vinden het leuk dat je dit kon waarderen.
Wij raden je aan om vanaf nu regelmatig een back up te maken. Dit beschermt je tegen verlies van je belangrijke bestanden.
Veel succes met de teruggevonden data!

Charine Teunissen

Snelle duidelijke service

Snelle service

Geen info klopt

Beste Charine,
Beste Charine,
Bedankt voor je fantastische feedback en de uitmuntende beoordeling. Hoe jij als klant onze dienstverlening beleeft, dat is waar het bij Data Recovery Nederland allemaal om draait. Het doet ons deugd dat je onze service als “snel” en “duidelijk” hebt ervaren.
Veel plezier met de achterhaalde bestanden!

Rossen

Professioneel bedrijf dat onze data 100% heeft hersteld. 4 sterren omdat het allemaal wat lang duurde, de communicatie goed begin maar steeds kariger werd en ik de prijs als stevig ervaar.

Duidelijkheid

Zie ervaring, het niet kunnen afgeven van een datadrager (door Corona) ervaar ik als stug 😕. Eventueel wat meer prijsdifferentiatie voor eenvoudiger werk en lastig werk?

Beste heer Rossen,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening en voor je tips. Hier willen we graag op ingaan.
De kosten zoals wij die hanteren, zijn gebaseerd op...
Beste heer Rossen,
De kosten zoals wij die hanteren, zijn gebaseerd op het werk wat nodig is om weer tot de data te komen. Pas na een gedegen onderzoek kunnen wij nauwkeurig inschatten wat wij moeten inzetten aan vakkennis, speciale gereedschappen en vervangende onderdelen om de recovery succesvol te laten verlopen en de exacte prijs bepalen zodat jij verzekerd bent van de juiste prijs toegespitst op het probleem van jouw datadrager. De offerte die daar dan uitrolt blijft staan, ook als mocht blijken dat er tijdens het recoveryproces extra onderdelen en/of tijd ingezet moet worden. Wij gaan namelijk door tot wij zeker weten dat we alle middelen hebben benut om tot de data te komen. Niet voor niets heeft Data Recovery Nederland de hoogste slagingskans wat betreft verloren data terughalen.
Tijdens deze Covid 19 – pandemie stellen wij alles in het werk om de continuïteit van onze bijstand te garanderen voor iedereen met dataverlies. Mocht er iets met onze technici gebeuren dan kunnen wij NIEMAND meer helpen. Vandaar dat zelf afgeven niet mogelijk is en wij in plaats daarvan aanbieden om je datadrager geheel kosteloos bij je thuis te laten ophalen of bij je af te leveren.
Wij vinden het fijn dat je ons als een "Professioneel bedrijf” bestempelt maar bovenal dat jouw data voor 100% zijn hersteld.
Veel succes met de gerecoverde bestanden!

Jp Treur

Werkt zoals afgesproken

Duidelijk

Beste heer Treur,
Wij waarderen je feedback enorm. We doen voor iedereen onze uiterste best en zijn dan ook blij dat alles duidelijk was en we jou naar tevredenheid hebben kunnen helpen....
Beste heer Treur,
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!

JFL Bosgra, MKA-chirurg

Op zich goed, maar na betaling had ik na een maand de harde schijf met m’n herstelde data nog niet terug. Gebeld en toen is dit opgestuurd

Hele goede, gebruiksvriendelijke, website

Na betaling de harde schijf met data direct terugsturen

Beste heer Bosgra,
Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Jouw feedback zorgt ervoor dat wij onze service kunnen blijven verbeteren
Het spijt ons dat het langer duurde voordat je je...
Beste heer Bosgra,
Het spijt ons dat het langer duurde voordat je je herstelde data terug had. In jouw geval lag de vertraging bij hoe snel jouw schijf uitlas na de recovery werkzaamheden. Uiteraard hadden wij dit moeten communiceren. Het spijt ons dat dit niet is gebeurd, onze communicatie is normaal een van onze sterkste punten. Hoewel ook wij last ondervinden van de coronapandemie, proberen wij alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en onze service op hetzelfde niveau te bieden die jij als klant van ons mag verwachten.
We gaan deze feedback zeker meenemen en zorgen er zo voor dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Nogmaals onze excuses!
Gelukkig zijn je belangrijke bestanden weer terug en wij wensen je veel succes met je achterhaalde data!

Anouk van Tiel

Goed, de meeste files van mijn harde schijf zijn veilig gesteld.

Helder verhaal

Communicatie, toen ik de betaling voldaan had, hoorde ik lang niets en geen reacties op mijn mails.

Beste Anouk,
Dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening. Wat leuk om te horen dat de meeste files van je harde schijf zijn veilig gesteld.
Wij hebben bekeken waarom de...
Beste Anouk,
Wij hebben bekeken waarom de communicatie niet zo vlot is verlopen als wat wij wenselijk vinden. Wij kunnen ons voorstellen dat dit voor jou niet leuk is.
Vanwege complicaties duurde het overzetten van jouw herstelde data wat langer. Wij hebben je meerdere malen geprobeerd te bellen om dit persoonlijk uit te leggen maar kregen telkens geen gehoor. Wij wisten dan ook niet dat je met het door jou opgegeven telefoonnummer niet kon worden bereikt aangezien je buiten de EU woont.
Gelukkig is alles toch opgelost en is jouw herstelde data daarna naar een alternatief adres in Nederland verzonden.
Veel succes met de achterhaalde files!

SolidGas

Kort maar krachtig: zeer positief en professioneel.

Helder, mbt kosten en No cure No pay

Contactpersoon voor vragen en after sales aanstellen

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze kort- maar krachtige top-review.
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze kort- maar krachtige top-review.
Fijn dat je met ons mee wilde denken over hoe wij onze service nog verder kunnen optimaliseren. Deze tip geven we graag door.
Rest ons ook nog een tip voor jou: Maak vanaf nu goede back-ups, zo heb je altijd toegang tot je waardevolle bestanden.
Veel succes met de teruggevonden data!

S van Veen

Keurig geholpen, goed geinformeerd, net toen ik dacht, hoe ver zijn ze nu, kreeg ik een mail dat ze klaar waren. Keurig opgestuurd en goed werk verricht.

Informatie delen en service.

Na aanmelden dat alles klaar was bleef het even iets te lang stil.

Beste heer van Veen,
Dank voor de mooie beoordeling en leuk te vernemen dat je keurig geholpen en goed geïnformeerd bent en dat we goed werk hebben verricht.
Voor tips en verbeteringen staan...
Beste heer van Veen,
Voor tips en verbeteringen staan wij altijd open. Wij vinden het heel belangrijk dat klanten goed geïnformeerd zijn en zullen jouw verbeterpunt dan ook zeker meenemen.
Voor nu een mooie dag en veel plezier met je herstelde data!

P. Goessens

Positief over de gehele linie

Kwaliteit van het resultaat

Zie hiervoor

Beste heer Goessens,
Beste heer Goessens,
Hartelijk dank voor je uitmuntende blijk van waardering over onze dienstverlening. Fijn te vernemen dat je onze service als “positief over de gehele linie” hebt ervaren. Een betere beoordeling kunnen wij ons niet wensen.
Zorg ervoor dat je vanaf nu regelmatig een back up maakt, dan kom jij niet meer voor een vervelende verrassing te staan.
Veel succes met de teruggehaalde gegevens!