Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

E van Vliet

Heldere uitleg over de te verrichten werkzaamheden en de doorlooptijd die je kunt verwachten. Prima werk geleverd.

Klantgericht

Heb ik niet

Beste heer van Vliet,
Beste heer van Vliet,
Ontzettend bedankt voor het doorgeven van jouw ervaring en deze mooie beoordeling. Wij hechten hier veel waarde aan. Informatievoorziening is cruciaal bij elke stap in het proces, zodat jij als klant precies weet waar je aan toe bent en wat je kunt verwachten. Fijn dat onze uitleg door jou zo op prijs wordt gesteld!
Veel plezier met de herwonnen bestanden!

Freya

Heel bijzonder bedrijf.
Heel bijzonder bedrijf.
Na onze synology nas ingeleverd te hebben kregen we binnen een paar uur onze ''diagnose'', en kort daarop de offerte, die er niet om loog. Bijzondere was dat onze harde schijf al die tijd nog gewoon in de doos op het afleverpunt lag. Knap wat ze tegenwoordig kunnen! #oplichters

Wees eerlijk

Beste Freya,
Beste Freya,
Dank voor de feedback. Er is duidelijk iets mis gegaan tijdens het proces. Graag hadden wij wel de kans gekregen om dit intern uit te zoeken. Deze fout zou ongetwijfeld gaandeweg het proces vanzelf aan het licht zijn gekomen, maar uiteraard is dit niet de bedoeling.
Excuses voor het ongemak. Wij gaan uitzoeken wat er precies is gebeurd zodat dit niet nog een keer voor komt.

Laura van Nispen

Super service, incl.ophalen en brengen van mijn harde schijf. Ben enorm dankbaar dat ik al mijn documenten, foto's en video's weer terug heb!

Sterke uitleg

Nvt

Beste Laura,
Beste Laura,
Ook wij zijn enorm dankbaar en wel over jouw super-beoordeling. Bedankt hiervoor. Fijn te weten dat onze inspanning niet voor niets is geweest en dat je al je documenten, foto’s en video’s weer terug hebt.
Sla ze voortaan extra op als back up, dan kun je ze niet meer kwijtraken.
Veel succes met alle teruggevonden bestanden!

Wiebe

Oplichting

Harde schijf opgestuurd, kreeg vervolgens een factuur van 400,- met als antwoord dat mijn harde schijf zwaar beschadigd was. Heb bij de mediamarkt voor 10,- een kabel gehaald en heb nu al mijn... Harde schijf opgestuurd, kreeg vervolgens een factuur van 400,- met als antwoord dat mijn harde schijf zwaar beschadigd was. Heb bij de mediamarkt voor 10,- een kabel gehaald en heb nu al mijn bestanden weer terug :)

Beste Wiebe,
Beste Wiebe,
Onze experts hebben een diagnose gesteld op jouw datadrager. Hieruit is vastgesteld dat de printplaat en de lees- en schrijfkop beschadigd zijn. Wat er nadat de datadrager door ons is teruggestuurd is gebeurd is voor ons niet te beoordelen.
De beschuldiging dat wij oplichten nemen wij niet licht op. Wij bestaan al 16 jaar en onze reputatie staat op het spel aangezien wij actief zijn in een zeer gevoelige branche. Wij hebben dagelijks te maken met gevoelige data en kunnen en willen het ons niet permitteren om onze klanten op te lichten.

Olivier Springer

Geen goede ervaring. Ik zou hen niet aanbevelen.

Wees transparant mbt de kosten

Beste Olivier,
Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Ook jouw mening is voor ons belangrijk.
Beste Olivier,
Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Ook jouw mening is voor ons belangrijk.
Wij zijn zeer transparant met betrekking tot de kosten. Zelfs indien tijdens de recovery meer werk (tijd, onderdelen, gebruik van apparatuur) geïnvesteerd dient te worden, blijft de prijs staan zoals vermeld in de offerte. Met andere woorden; er zullen achteraf nooit extra kosten worden berekend. Jij moet op ons kunnen bouwen. De opbouw van onze prijzen staan ook nog onderaan de prijzenpagina beschreven.
Wij vinden het jammer dat je ons beoordeelt met een 1 want wij zien dat wij ook jouw data voor 100% hebben hersteld,
Desondanks een fijne dag en veel succes met al je herstelde gegevens!

Arnold Bredewout

Zeer goede service en zeer nette en duidelijke communicatie, ook tussendoor bericht dat ze nog bezig zijn.

Communicatie en leveren wat adgesproken

Beste Arnold,
Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat we een positieve indruk bij je achter hebben gelaten
Beste Arnold,
Zorg ervoor dat je vanaf nu altijd een goede back up van je (dierbare) bestanden hebt, dan hoef je deze ervaring nooit mee te maken!
Veel kijkplezier met alle foto’s en video’s!

Roland Beyer

Een 10 jaar oude schijf begaf het - natuurlijk! Nadat de schijf was opgestuurd heeft DRN alle data er vanaf weten te halen. Een nieuwe schijf retour met alle data intact. Klasse.

Kost wel...

Kost wel een boel, maar je hebt onvervangbare gegevens terug dus het geld zeker waard.

duidelijke overleg

zal ik niet weten

Beste Roland,
Beste Roland,
Wat fijn te vernemen dat jij je onvervangbare gegevens terug hebt van een 10 jaar oude schijf. Sommige data wil je nou eenmaal niet missen. Bedankt voor het delen. Maar om wat voor soort schijf het nou ook gaat, wij van Data Recovery Nederland kunnen het in de meeste gevallen toch wel weer oplossen.
Veel plezier met de herwonnen bestanden!

RdB

vakkundig

Aan de dure kant van het spectrum, wel betrouwbaar en goed.

Beste klant,
Dank voor je review.
Beste klant,
Dank voor je review.
Wij zijn het er mee eens met je opmerking "Aan de dure kant van het spectrum". Gelukkig was je hierin wel eerlijk met je aanvullende opmerking "wel betrouwbaar en goed". Data recovery is nu eenmaal niet goedkoop vanwege het zeer intensieve specialistisch werk wat er voor nodig is om data weer terug te krijgen. Hier kunnen ook wij niet omheen. Toch kun je een recovery beter overlaten aan professionals. Zo ben jij verzekerd dat er serieus omgegaan wordt met jouw kostbare data en van het best mogelijke resultaat.
Gelukkig is ook jouw recovery succesvol gebleken en wij wensen je nog veel plezier met alle herstelde bestanden!

FJM van de Laar

Ik had een kapotte interne harde schijf. Waar alle data op stond. Via kennissen kwam ik achter het bestaan van DRN.
Gebeld en situatie uitgelegd. Daarna schijf opgestuurd. Na twee dagen kreeg...
Gebeld en situatie uitgelegd. Daarna schijf opgestuurd. Na twee dagen kreeg ik een recoveryvoorstel. goedkeuring van de offerte opgestuurd en na een week kreeg ik de file-list. Die zag heel goed uit. Na goedkeuring kreeg ik na twee weken de herstelde gegevens toegezonden.
Uitermate tevreden met het behaalde resultaat

Uitleg van het proces en het no cure no pay principe

de tijd tussen het goedkeuren van de file-list en het daadwerkelijke herstel duurde in mijn geval twee weken, een periode waarin je niet hoort. Een update per week zou fijn zijn

Beste heer van der Laar,
Beste heer van der Laar,
Wij zijn erg blij te vernemen dat je uitermate tevreden bent over onze dienstverlening, de uitleg van het proces en ons no-cure/no-pay principe. Jij betaalt pas zodra jij tevreden bent met het behaalde resultaat. Dat vinden wij bij Data Recovery Nederland niet meer dan normaal.
Neem vanaf nu geen enkel risico meer. Maak regelmatig een back up, dan is er niets aan de hand als er opnieuw iets met je kostbare data zou gebeuren.
Veel succes met je teruggevonden bestanden!

Ronald / Drie-O Automatisering

Professioneel bedrijf in herstel van beschadigde discen

De tussentijdse terugkoppeling van de status

nvt

Beste Ronald,
Beste Ronald,
Dank voor je alleraardigste terugkoppeling. Een prachtig en eerlijk vak hebben wij. Al jaren doen wij niets liever dan alle zorgen bij dataverlies uit handen te nemen. Met onze vakbekwaamheid (kennis, ervaring, competenties) leggen wij ons erop toe dat de recovery’s grondig, geordend en zorgvuldig worden uitgevoerd om klanten de grootste garantie te bieden op digitale data herstel. We zijn dan ook blij dat we een professionele indruk bij je hebben achtergelaten.

Laat dataverlies je niet een tweede keer overkomen. Een eenvoudige oplossing hiervoor is een back-up.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!