Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Bas

Duur maar ze fixen het wel

Zo goed als alle bestanden terug

Beste Bas,
Hartelijk dank voor je positieve review en dat je ons 5 sterren hebt gegeven. Dit wordt door ons zeer gewaardeerd.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Met...
Beste Bas,
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!

Dennis kok (Lowpro)

Duidelijk over het proces en stuurt tijdig informatie

Overzichtelijke duidelijke communicatie

Probeer meer inzicht te geven In tarieven

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Dank voor je uitmuntende ranking. We zijn blij dat je te spreken was over de informatievoorziening. Wij zijn ons er van bewust dat niet iedereen bekend is met datarecovery. Duidelijke communicatie en informatie is het minste wat wij kunnen doen om onzekerheid en angst bij klanten weg te nemen. Wij zetten daarom graag een stapje extra om het proces helder en inzichtelijk te maken.
Op onze “prijzenpagina” vind je informatie over de tarieven. In de offerte wordt dieper op de prijs ingegaan. Dankzij jou begrijpen we dat de offerte nog duidelijker moet worden opgesteld dus bedankt voor je tip.
Veel succes met je achterhaalde data!

Little Chicken Game Company

Effectief en goede communicatie, niet heel snel maar goede communicatie daarover dus geen probleem

Recovery geslaagd, goede verwachtingsmanagement

prima wmb

Beste klant,
Bedankt voor de terugkoppeling. RAID-recovery is toch een verhaal apart. Fijn te vernemen dat we aan je verwachting hebben voldaan. Dat is uiteraard ook de bedoeling.
Succes...
Beste klant,
Succes met de gerecoverde data!

sies klant en advies

Top

communicatie

Beste Sies,
Wat ontzettend leuk om deze opbouwende beoordeling te ontvangen, hartelijk dank hiervoor. Wij zijn blij met de 10.
Wij willen je ook graag een advies geven. Maak regelmatig back...
Beste Sies,
Wij willen je ook graag een advies geven. Maak regelmatig back ups. Zo voorkom je dat je opnieuw in een soortgelijke situatie belandt.
Veel plezier met de teruggehaalde bestanden!

Kroon

Uitstekend

Snelheid

Retour sturen kan wat sneller

Beste heer Kroon,
Bedankt voor het doorgeven van je mooie score aan ons. Fijn te vernemen dat je onze service bestempelt als “uitstekend” en als sterk punt “snelheid” aanmerkt.
Onze excuses...
Beste heer Kroon,
Onze excuses dat je een paar dagen langer hebt moeten wachten op je data. Dit is afhankelijk van hoe snel de herstelde data wordt uitgelezen en kan sterk variëren.
Voor nu een mooie dag en veel succes met je herstelde bestanden!

Monika Laferte

Goede ervaring na het crashen van mijn harde schijf

Herstelde bestanden, communicatie

Beste Monika,
Hartelijk dank voor deze top-review. Wij zijn blij dat je onze dienstverlening zo positief hebt ervaren.
Veel plezier met de teruggevonden bestanden!
Met vriendelijke...
Beste Monika,
Veel plezier met de teruggevonden bestanden!

bert vh hof

Positief

duidelijk waarom het nogal prijzig is. met enige kennis weet ik dat het alleen mogelijk is met originele producten om een schijf 'werkend' te krijgen.

als het ooit kan wat goedkoper :)

Beste Bert,
Bedankt voor de leuke reactie. Fijn dat wij een positieve indruk bij je hebben achtergelaten. Dat is ook de bedoeling.
Ook wij vinden dat data recovery prijzig is. We doen er...
Beste Bert,
Ook wij vinden dat data recovery prijzig is. We doen er dan ook alles aan om onze prijzen zo laag mogelijk te houden.
Veel succes met de verworven data!

L.R Angela

Super, niks te klagen

Geweldige service

Geen tips

Beste heer Angela,
Ook wij hebben niks te klagen en wel over jouw uitmuntende beoordeling. Hartelijk dank hiervoor, dit vinden wij weer super.
Het is vervelend als je plotseling niet meer...
Beste heer Angela,
Het is vervelend als je plotseling niet meer bij je data kunt. Maak daarom vanaf nu altijd gedegen back ups zodat jij geen opgeslagen gegevens meer kwijtgeraakt.
Voor nu een mooie dag en veel succes met de veiliggestelde bestanden!

Brug

Als je aangeeft dat je liever je schijf terug wilt hebben, terwijl ze je al hebben medegedeeld dat ze jouw data voor je terug kunnen halen, wordt de data op je schijf gewoon volledig verwijdert!!!!!!!

Ze zijn heel goed in het volledig verwijderen van je data als je hebt aangeven dat je vanwege de hoge kosten liever dit wilt aankijken.

Houden jullie op met rancuneus handelen tegen mensen die om welke reden dan ook even willen wachten met het laten uitvoeren van de werkzaamheden door jullie en niet gelijk alle data verwijderen dat... Houden jullie op met rancuneus handelen tegen mensen die om welke reden dan ook even willen wachten met het laten uitvoeren van de werkzaamheden door jullie en niet gelijk alle data verwijderen dat op de schijf was!!!!

Beste heer Brug,
Bedankt voor je review. Wij nemen je feedback uiterst serieus. Wij hebben sterk het vermoeden dat hier sprake is van een groot misverstand.
- Jouw schijf is bij ons...
Beste heer Brug,
- Jouw schijf is bij ons aangeboden omdat jouw data niet te benaderen was.
- Wij hebben deze schijf onderzocht en een diagnose gesteld met een kostenplaatje.
- Je ging niet akkoord met de offerte, waarop wij jouw schijf netjes en kosteloos retour naar je adres hebben verzonden.
- De schijf is in dezelfde staat teruggezonden als waarop wij deze hebben ontvangen. Er is dus verder niets mee gebeurd.
Wij willen het je graag nogmaals uitleggen en komen hiervoor graag met je in contact. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur via telefoonnummer 0413270314.
Team Data Recovery Nederland

H.J. Brinks

Vraag altijd een 2nd opinion!
Vraag altijd een 2nd opinion!
Onze NAS opgestuurd omdat we niet meer bij de data konden. Na een grondige analyse van DRN was de diagnose: "een grote hoeveelheid sectorschade." Kosten voor herstel zouden EUR 966,- bedragen. Gezien dit bedrag besloten om de schijf terug te laten sturen. Na ontvangst de schijf bij een lokaal ICT bedrijfje afgegeven om te kijken of zij er nog iets mee konden. Diagnose: Kapotte voeding. Kosten voor vervanging: EUR 30,-.

Duidelijk verhaal en mooie promo met aansprekende anekdotes

Eerlijke communicatie over de problemen

Beste H.J. Brinks,
Beste H.J. Brinks,
Dank voor de review. Onze experts voeren de diagnoses uit in een zogenaamde cleanroom waar de datadrager op een professionele wijze uit elkaar wordt gehaald om de schade vast te stellen.
Het komt weleens voor dat er schade te zien is tijdens zo'n diagnose die niet direct resulteert in een defect. Wellicht vergelijkbaar met het uitlezen van een auto met een apparaat waarbij er foutcodes gegeven worden terwijl er nog wel doorgereden kan worden met de auto en er vanaf de buitenkant niets aan de hand lijkt. Uiteindelijk moeten deze foutmeldingen wel verholpen worden voor de gezondheid van de auto.
We maken dit vaker mee en in vrijwel alle gevallen is het een kwestie van tijd tot de datadrager het begeeft. Onze experts stellen een diagnose rapport op met de staat waarin de schijf zich op dat moment bevindt. Indien u meer details wenst dan kunt u ons telefonisch of via de email bereiken.