Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Ad Blommerde

In het algemeen goed. Jammer dat het de nieuwe externe harde schijf niet onmiddellijk goed werkte, maar ik ben daar weer goed bij geholpen

De informatie is duidelijk.

??????

Beste Ad,
Bedankt voor het doorgeven van je ervaring met onze dienstverlening. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen.
Veel...
Beste Ad,
Veel succes met de teruggehaalde data!

ICT Service Smeets

Van uitleg website, tot de gedane uitvoering, helemaal prima!

Communicatie

Doorgaan op deze manier

Beste klant,
Wij zijn enorm blij bent met je complimenten en de hoge beoordeling van onze dienstverlening. Bedankt hiervoor. We zullen zeker doorgaan op deze manier.
Veel succes met de...
Beste klant,
Veel succes met de achterhaalde data!

Motoriek.nl

Was vlot en duidelijk

Duidelijk aangeeven hoe het werkt

Adres. Het blijft een hele hoop geld en het is spannend of het probleem echt is wat het is waar is wat jullie zeggen. Maar je wil je data terug. Ik zou een korting geven voor een eventuele volgende... Adres. Het blijft een hele hoop geld en het is spannend of het probleem echt is wat het is waar is wat jullie zeggen. Maar je wil je data terug. Ik zou een korting geven voor een eventuele volgende keer.

Beste klant,
Dank voor deze mooie beoordeling. Bij Data Recovery Nederland staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is dan ook fijn te vernemen dat onze service vlot en duidelijk was.
Wij begrijpen je opmerking over een korting. Echter, de prijzen zijn gebaseerd op het werk dat er voor nodig is om data boven water te krijgen. Je kunt veel beter vanaf nu goede back ups maken. Dan kan dataverlies jou geen tweede keer meer overkomen ;-)
Veel plezier met de herstelde data!

Fam. Van Nuland

Fijn bijna alle gegevens op een nieuwe schijf terug gekregen

Vriendelijk te woord gestaan en via mail steeds op de hoogte gehouden

Alles was duidelijk

Beste mevrouw van Nuland,
Beste mevrouw van Nuland,
Dank voor de positieve terugkoppeling. Allereerst wat leuk te vernemen dat je bijna alle gegevens op een nieuwe schijf terug hebt gekregen. Het doet ons goed dat je vriendelijk te woord bent gestaan en via mail steeds op de hoogte bent gehouden. We doen voor iedereen onze uiterste best. We zijn blij dat je dit hebt weten te waarderen.
Veel kijkplezier met alle herstelde data!

Schlick

Prima, duidelijke uitleg vooraf. Resultaat was zoals beloofd

Duidelijke uitleg vooraf

Niet

Beste heer Schlick,
Dank voor je sympathieke beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze uitleg en het resultaat.
Veel kijkplezier met je herstelde bestanden!
Met...
Beste heer Schlick,
Veel kijkplezier met je herstelde bestanden!

Arnold Bredewout

Zeer goed en nette communicatie

Communicatie en Zorgvuldigheid

nvt

Beste Arnold,
Beste Arnold,
Bij elk contact staan de behoefte van de klant voorop. We willen dat klanten tevreden zijn. Wij zijn dan ook blij dat je onze dienstverlening zo positief hebt ervaren. Bedankt voor het delen.
Iedereen heeft wel opgeslagen data waar hij niet buiten kan. Maak daarom vanaf nu altijd een back up.
Veel succes met je gerecoverde data!

Kaaij

Snel en professioneel contact, helder afspraken

Goede verwachting van de probleemoplossing

Geen tips

Beste mevrouw Kaaij,
Beste mevrouw Kaaij,
Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank voor het delen hiervan. We zijn blij met het cijfer 10 maar bovenal dat ook jij weer kunt beschikken over je data. We hebben het met plezier voor je gedaan.
Veel plezier met je gerecoverde data!

Seity

Prettig

Goede en betrouwbare service.

De kosten vielen een kleine 700€ hoger uit dan ik vanuit de website kon begrijpen.

Beste klant,
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat we je blij hebben kunnen maken met het terughalen van je verloren data en dat je onze service als “goed, betrouwbaar en prettig” hebt ervaren. Ook wij vonden de samenwerking prettig.
Veel plezier met de achterhaalde bestanden!

i vleugels

snel antwoord op vragen

geen opmerkingen

Beste mevrouw Vleugels,
Beste mevrouw Vleugels,
Wij zijn supertrots met deze terugkoppeling en het mooie cijfer 10. Bedankt hiervoor. We zijn blij dat je tevreden was over de opvolging van je vragen maar bovenal dat ook jij weer kunt beschikken over je data.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!

KJ Janse

Fijn bedrijf. Zeer vriendelijk geholpen met een duidelijke offerte en communicatie.

direct contact en uitleg

Beste heer Janse,
Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor. Fijn dat onze uitleg goed bevallen is.
Maak voortaan een goede back-up. Dit kan je kostbare bestanden...
Beste heer Janse,
Maak voortaan een goede back-up. Dit kan je kostbare bestanden redden.
Veel plezier met de gerecoverde data!