Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Christa Mulder

Top

Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen.

Nvt

Beste Christa,
Beste Christa,
Wij zijn blij met jou als onze ambassadeur. We doen voor iedereen onze uiterste best en het is hartverwarmend om deze terugkoppeling te ontvangen. Hartelijk dank hiervoor. Het spreekt niet meer dan vanzelf dat afspraken worden nagekomen. Data Recovery Nederland: Daar moet jij op kunnen rekenen.
Veel plezier met alle herstelde bestanden!

Rebecca Hof

Klantenservice is makkelijk te bereiken, website is overzichtelijk.

Duidelijk wat er allemaal mogelijk is en de website gaf mij door de duidelijke uitleg vertrouwen in de organisatie.

Zie hierboven.

Beste Rebecca,
Beste Rebecca,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling van onze dienstverlening. Fijn dat het contact met onze klantenservice naar wens is verlopen en alles duidelijk en overzichtelijk was.
Zorg dat jouw kostbare gegevens niet meer verloren kunnen gaan en maak vanaf nu regelmatig een back up.
Geniet van je herstelde data!

Bob Computers B.V.

Fijn bedrijf!

Dataherstel

Tussentijdse updates

Beste klant,
Super dat je een review over ons wilde schrijven. Bedankt. We zijn blij met jouw cijfer 10.
Beste klant,
Jouw recovery heeft inderdaad 1 week langer geduurd. Dat komt omdat wij niet zomaar opgeven en gelukkig was het niet zonder succes. Wij hebben je tussentijds wel een statusbericht gestuurd maar begrijpen dat dit soms niet genoeg is omdat je erg in spanning kunt zitten of de recovery gelukt is. We proberen onze service constant te verbeteren en jouw tip helpt ons daar zeker bij. We zullen proberen ons hierin te verbeteren.
Veel succes met alle herwonnen bestanden!

ICT Service Smeets

Van informatie online tot de uitvoering en alles daartussen, helemaal prima!

Communicatie

Niets

Beste klant,
Dank voor je reactie. Fijn om te vernemen dat je op alle fronten een prima ervaring hebt gehad met onze dienstverlening.
Met...

Karin

Goed herstel

Geen idee

Beste Karin,
Dank voor deze hoge beoordeling. Leuk dat onze dienstverlening goed bevallen is.
Beste Karin,
Het veiligstellen van je waardevolle gegevens is en blijft een oneindige maar zeer belangrijke taak. Maak daarom vanaf nu altijd een gedegen back up.

RvS Solutions

Goed. Werken netjes. Duurde bij mij langer dan 2 weken.

Ophalen en betalen

Geef beter aan in welke prijsklasse mensen terecht komen. In mijn geval lees je opde site 200 en het wordt 1050. Zit een erg groot verschil in. Meeste zullen dan afhaken

Beste klant,
Dank voor je reactie. De prijzen op onze website zijn vanaf-prijzen. Hoeveel de recoverykosten zullen zijn, kunnen wij nooit vooraf zeggen. Pas na afsluiting van het vooronderzoek kunnen wij het exacte bedrag noemen. Het onderzoek is kosteloos en de offerte is geheel vrijblijvend maar dan weet jij als klant in ieder geval waar je aan toe bent.
Veel succes met alle gerecoverde bestanden!

KN

I got my data back. No hassle, but expensive.

Good communication

When the offer says "serious sector damage", and then the recovery is 100% successful up to the very last sector, I start doubting if it was really that serious. I know the hard drive had suffered... When the offer says "serious sector damage", and then the recovery is 100% successful up to the very last sector, I start doubting if it was really that serious. I know the hard drive had suffered electronics failure on power-on because of a bad power supply. Feels like getting scared into paying more.

Dear Costumer,
Thank you for your review. Also thanks for your compliment that you are satisfied with the efforts we have made to get the most out of this recovery.
Good luck with your...
Dear Costumer,
Good luck with your data.
Sincerely,

Niels H

Kapotte hardeschijf met veel waardevolle foto's van mijn dochter opgestuurd en gelukkig is alle data netjes hersteld . Het proces duurde helaas wat langer als aangegeven maar daar ben ik netjes van... Kapotte hardeschijf met veel waardevolle foto's van mijn dochter opgestuurd en gelukkig is alle data netjes hersteld . Het proces duurde helaas wat langer als aangegeven maar daar ben ik netjes van op de hoogte gehouden (zaten ook feestdagen tussen) .

Duidelijke website met prijzen en prima communicatie.

Geen , al mijn data is netjes terug.

Beste Niels,
Dank voor je positieve terugkoppeling. We kunnen ons voorstellen dat de foto’s van je dochter zeer waardevol zijn. Gelukkig is alles netjes hersteld.
je kunt al je kostbare...
Beste Niels,
je kunt al je kostbare opgeslagen gegevens binnen enkele seconden kwijt zijn. Maak daarom vanaf nu altijd een goede back up dan kan jou dit niet meer overkomen.
Veel kijkplezier met alle teruggehaalde foto’s!

André van der Linden

Ik had een gecrashte harde schijf en DRN heeft er de data vanaf gehaald

De site is overzichtelijk en ziet er betrouwbaar uit. Je ziet ook wat het kost

Het kantoor in Uden heeft geen duidelijke ingang-balie

Beste André,
Dank voor de hoge beoordeling. Fijn dat we de data van je gecrashte schijf af hebben kunnen halen en dat je te spreken was over onze site.
Op onze contactpagina staat een...
Beste André,
Op onze contactpagina staat een routebeschrijving met diverse foto’s van ons hoofdkantoor in Uden. In het gebouw zelf staan verschillende wegwijsborden. Blijkbaar is deze informatie niet voldoende. Hier kunnen we wat mee. We zullen bekijken hoe we dit kunnen aanpassen. Bedankt voor je tip dus.
Veel kijkplezier met de achterhaalde foto’s!

picadia.to the point.

Vanaf het eerste contact tot het ontvangen van de recovery bestanden op een harde externe schijf een zeer goede ervaring.

Goede en duidelijke communicatie. Doen wat ze zeggen.

De e-mails werden anoniem verzonden. Een persoonlijke aanspreekpartner (met naam) zou mooi zijn.

Beste klant,
“Vanaf het eerste contact tot het ontvangen van de recovery bestanden op een harde externe schijf een zeer goede ervaring” , wat leuk te vernemen dat wij je deze goede ervaring met onze service hebben kunnen geven. Dank voor de terugkoppeling. Een betere ambassadeur kunnen wij ons niet wensen.
Ook super bedankt voor je tip. Wij zullen het zeker meenemen in onze ontwikkeling,
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!