Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Bullet Hole Studio's

Mijn ervaring is erg goed. Ze hebben bijna alle data weer voor me teruggevonden. Zelfs meer, dan ze oorspronkelijk aangaven. Erg netjes afgehandeld. Het kost wat, maar dan krijg je ook wat.

professionaliteit

wellicht meer prijsinformatie op site

Beste klant,
Bedankt voor het vertrouwen dat je ons hebt gegeven om je te helpen met het terughalen van je data.
Wij zijn blij dat je onze service zo positief hebt ervaren. En dan nog wel...
Beste klant,
Wij zijn blij dat je onze service zo positief hebt ervaren. En dan nog wel een score van 9 op de 10. Helemaal top!
Wat betreft de de prijsinformatie op de site: op onze prijzenpagina staat uitgelegd hoe de prijzen zijn opgebouwd. Zie ook: https://www.datarecoverynederland.nl/prijzen-data-recovery.html
Wij wensen je veel plezier met je data!

A. van den Oever

Netjes geholpen, goede prijsopgave, duidelijke uitleg vlugge behandeling. We zijn dik tevreden

Snelle berichtgeving

Beste klant,
Dank voor je hoge cijfer.
Heel fijn om te horen dat je dik tevreden bent.
Veel succes met je herstelde bestanden!

Brunel International NV

Goede ervaring. Geen eerdere ervaring gehad en wat mij opviel is dat jullie data security erg serieus nemen. Dat doet mij goed als klant.

Vriendelijkheid aan telefoon

in opdracht voor onze CFO heb ik het contact met jullie gevoerd + de hele afhandeling. We gaan er vanuit dat ik dit doe met de volledige samenwerking met onze CFO. Hij heeft getekend, alle mail ging... in opdracht voor onze CFO heb ik het contact met jullie gevoerd + de hele afhandeling. We gaan er vanuit dat ik dit doe met de volledige samenwerking met onze CFO. Hij heeft getekend, alle mail ging via mij. Daar zit natuurlijk een mismatch. Peter de Laat tekent het document, Peter Martens mails alles. Wellicht dat hier nog een extra validatie kan plaats vinden. Bijvoorbeeld dat de encryptie details alleen met de rechtmatige eigenaar gedeeld worden.

Beste klant,
Bedankt voor je hoge beoordeling en voor je compliment. Wij nemen data security inderdaad zéér serieus.
Wij zijn een data recovery bedrijf en hebben steevast te maken met zeer...
Beste klant,
Wij zijn een data recovery bedrijf en hebben steevast te maken met zeer privacygevoelige informatie. Vanzelfsprekend gaan wij heel zorgvuldig om met de vertrouwelijke gegevens van al onze klanten. We zijn ons er zeer van bewust dat onze reputatie, alsmede die van onze klanten van deze zorgvuldigheid afhangt. Daarom behandelen we alle mediadragers met de grootst mogelijke discretie, zowel intern als extern vanaf het eerste contact tot en met de voltooiing van de werkzaamheden.
Wij zouden graag op je verbeterpunt willen ingaan maar vanwege veiligheidsredenen communiceren wij enkel en alleen met de aangemelde contactpersonen. Wij hopen dat je begrip hebt voor ons beleid in dit specifieke vak.
Voor nu: een fijne dag en veel succes met de herstelde data!

W.Y. Hofstra

Uitstekende ervaring. Duidelijke communicatie en correct in het nakomen van de gemaakte afspraken.

No cure no pay en leveren wat beloofd wordt.

Meer duidelijkheid over de prijs. De vanaf prijs is een leuke binnenkomer, maar de uiteindelijke prijs wijkt daar ver van af. Dat kan misleidend voelen. Misschien aangeven wat voor de vanaf prijs... Meer duidelijkheid over de prijs. De vanaf prijs is een leuke binnenkomer, maar de uiteindelijke prijs wijkt daar ver van af. Dat kan misleidend voelen. Misschien aangeven wat voor de vanaf prijs kan worden verwacht.

Beste klant,
Wij waarderen je feedback enorm.
De prijs is altijd afhankelijk van in hoeverre de originele schijf beschadigd was.
Hiervoor is altijd een onderzoek nodig. Dit is geheel...
Beste klant,
Wij waarderen je feedback enorm.
Hiervoor is altijd een onderzoek nodig. Dit is geheel kosteloos. Pas dan kunnen wij uitspraken doen over de exacte kosten. Hierbij geldt altijd de no cure/no pay-regeling.
Nog een prettige dag gewenst en succes met je herstelde data!

Agnes van de Bovenkamp

Een betrouwbaar bedrijf die accuraat werkt en doet wat het beloofd

Snelle respons op vragen, doet wat ze beloven op de site en geven netjes een factuur voordat ze aan de slag gaan.

Voor nu ben ik heel tevreden en heb ik geen verbeter tips.

Beste Agnes,
Dank voor je leuke en positieve reactie! We zijn erg blij met het cijfer 9.
Fijn dat wij ook jou op zo'n korte termijn konden helpen.
Veel succes met je herstelde...
Beste Agnes,
Dank voor je leuke en positieve reactie! We zijn erg blij met het cijfer 9.
Fijn dat wij ook jou op zo'n korte termijn konden helpen.
Veel succes met je herstelde bestanden!

Lau Bast

Goed gehandeld! Er werd goed gecommuniceerd over telefoon en ik ben blij om tussen door een bericht te krijgen dat mijn schijf aan de beurt was.

Duidelijkheid over wat er gaat gebeuren met je spullen en de data terug garantie klopt!

Ookal was de communicatie en vermelding goed geregeld had ik graag wat meer inzicht gehad over wat er nu is gebeurd met mijn schijf. Ik snap dat de data hersteld is maar zou graag ook hebben geweten... Ookal was de communicatie en vermelding goed geregeld had ik graag wat meer inzicht gehad over wat er nu is gebeurd met mijn schijf. Ik snap dat de data hersteld is maar zou graag ook hebben geweten wat er mis mee was.

Beste klant,
Dank voor je positieve reactie. Fijn dat je tevreden was over de communicatie en vermelding.
Beste klant,
In het diagnoserapport stond een gedetailleerd beschrijving van het probleem van de schijf. Blijkbaar staat dit nog niet duidelijk genoeg vermeld. We zullen bekijken hoe we dit voor in de toekomst kunnen aanpassen.
Voor nu: Veel succes met je data!

Ron van Heijningen

Prima service, 100% data kunnen terughalen

Men doet wat er beloofd wordt. Heldere communicatie

Als je de oude schijf terug wilt hebben, moet je reageren voordat je de factuur betaald. Hoe je moet reageren (mail, telefoon,..) is niet echt duidelijk.

Beste Ron,
Fijn dat wij ook jouw data voor 100% konden terughalen. Bedankt voor het mooie cijfer en vooral ook voor de bruikbare feedback.
Wij nemen jouw tip zeker mee en gaan de...
Beste Ron,
Wij nemen jouw tip zeker mee en gaan de mogelijkheden bekijken!
Voor nu: Veel plezier met al je herstelde data!

Feike

Heel snel geholpen, vriendelijke mensen en snelle service

Nette layout

Baalde van het resultaat maar dat is niet van jullie. Jullie hebben het goed gedaan.

Beste Feike,
Beste Feike,
Dank voor je positieve review. Vanwege de aanzienlijke schade op jouw harde schijf was het niet mogelijk alle data te herstellen. Gelukkig hebben we het merendeel wel achterhaald.
Nog veel succes met alle herstelde bestanden!

Ann

Perfecte service. Ik was onwijs bang dat ik mijn hele verleden kwijt zou raken en jarenlang aan fotografie. (ongeveer 5gb) Wonderbaarlijk genoeg konden deze specialisten bijna alles redden. Het was... Perfecte service. Ik was onwijs bang dat ik mijn hele verleden kwijt zou raken en jarenlang aan fotografie. (ongeveer 5gb) Wonderbaarlijk genoeg konden deze specialisten bijna alles redden. Het was erg duur, maar uiteraard was het het waard en de kosten zijn ook begrijpelijk. Ik ben erg tevreden met de diensten van Data Recovery Nederland en mocht mijn kat ooit weer een harde schijf kapot hebben gegooid zonder dat ik er een backup van heb (hopelijk niet natuurlijk..), weet ik dat ik op DRN kan rekenen.

Communicatie, duidelijke informatie op de website, goede service

niet van toepassing

Beste Ann,
Bedankt voor de lovende woorden.
Beste Ann,
Bedankt voor de lovende woorden.
We zijn blij dat we je “verleden” weer naar het “heden” hebben kunnen terughalen. Natuurlijk hopen wij van harte dat je dit nooit meer zal overkomen maar mocht er in de toekomst ooit nog iets gebeuren dan kun je altijd op ons rekenen.
Wij wensen je veel plezier met je herstelde foto’s!

Copy & Send

Bijna al mijn bestanden weer hersteld dankzij dit bedrijf. Het kost aardig wat maar het is het meer dan waard.

Snel en goed geholpen en je wordt steeds op de hoogte gehouden, erg prettig!

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor de sympathieke terugkoppeling.
Fijn dat je onze service als “erg prettig” hebt ervaren.
Wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent.
Wij wensen je veel...
Beste klant,
Bedankt voor de sympathieke terugkoppeling.
Fijn dat je onze service als “erg prettig” hebt ervaren.
Wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent.
Wij wensen je veel plezier met je herstelde data.