1979 beoordelingen

Het was goed

Goed service

Alles is goed geweest

Beste klant,
Dank voor jr kort maar krachtige review. Fijn dat onze service goed is geweest.
Geniet van de teruggehaalde bestanden!
Team DRN

Don Op 't Eijnde, Geldelozeweg 6, 1625NW Hoorn (net verhuisd!)

DRN heeft de meeste van mijn data op een fysiek kapotte HD voor zover ik het kan beoordelen, weten terug te halen. Ik kreeg van tevoren duidelijke informatie over mogelijkheden en prijs.

Vakkundigheid

Ik vond het bedrag nogal hoog, maar ik ben er na intern beraad toch mee akkoord gegaan

Reactie Data Recovery Nederland:

Wat fijn dat de meeste van je data zijn hersteld Don, dank voor het delen. Wij adviseren je om vanaf nu regelmatig back-ups te maken, zodat jou dit niet nog een keer overkomt.
Succes met de...
Succes met de herstelde data!

Obstetrie Echo's

Onze externe harde schijf liet de inhoud van onze waardevolle foto's en video's niet meer zien. Na even zoeken op website kwam ik Data Recovery Nederland tegen,
met heel veel positieve...
met heel veel positieve reacties. In goed overleg en fijne informatie, hebben wij onze harde schijf opgestuurd en met succes terug geleverd gekregen waar wij ontzettend blij waren. Bedankt team D.R.N.
Mvg,
Familie Satici

Goed informatie

Beste klant,
Bedankt voor je review en je vertrouwen in onze service. We hebben het graag voor je gedaan.
Succes met de verworven data!

ChinaConstructionBank(Europe)S.A. Amsterdam Branch

The service is highly professional, with clear processes, and the data is handled very securely throughout the process.

Clear instructions step by step

With a text bar the client can insert their order number, then they receive a SMS on their phone for 2-step verification for checking their current order details.

Dear costumer,
Thanks for this positive review and your tip. You have a good idea. We will certainly take this into consideration.
Have a nice day and good luck with the recovered...
Dear costumer,
Have a nice day and good luck with the recovered data!
Yours sincerely,

Groot

Goed, vriendelijke klantenservice

Goede klantenservice, goede hulp

Beste mevrouw de Groot,
Wij danken je voor deze hoge beoordeling. Fijn dat onze service bevallen is.
Geniet van de teruggevonden data!

Arie Offerman, arof Automatisering

Uitstekend

Snelheid

Beste Arie,
Wij waarderen je feedback. We geven je graag nog een tip mee. De meeste problemen met verloren data kunnen voorkomen worden door het regelmatig maken van back-ups.
Succes met de...
Beste Arie,
Succes met de verworven bestanden!
TeamDRN

Seth Schaafsma

Goed en professioneel

Hebben goed werk geleverd. De communicatie tijdens de reparatie was ook prettig (over de voortgang van de werkzaamheden).

Beste Seth,
Dank voor de terugkoppeling. Fijn dat je tevreden was over onze communicatie en het geleverde werk.
Succes met de herstelde bestanden!

Schotanus

Fantastisch!

Professioneel. Duidelijke communicatie

Zo doorgaan!!

Beste mevrouw Schotanus,
Hartelijk dank voor je sympathieke review. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen.
Veel plezier met je data!
TeamDRN

Edwin Stok

Betrouwbaar en correct

Transparant over resultaat

Als je aangeeft in termijnen te willen betalen wordt hier niets mee gedaan..

Reactie Data Recovery Nederland:

Dank voor je review Edwin. Fijn dat je ons bestempelt als “Betrouwbaar en correct”.
Omdat jij in termijnen wilde betalen, hebben we de exacte betalingstermijnen op de factuur vermeld.
Voor...
Voor nu een fijne dag en geniet van je herstelde data!

Mark Weekamp

Over Data Recovery ben ik uiteindelijk positief. Ik schrok van de initiële kosten. Maar het is de investering wel waard om de waardevolle gegevens terug te krijgen.

Je wordt regelmatig op de hoogte gehouden van de status van het onderzoek, en uiteindelijke reparatie /recovery. Dat is fijn.

Het zou mooi zijn als jullie een identieke harde schijf of vergelijkbare harde schijf die één op één weer uit te wisselen is zouden retour sturen. Nu moest ik weer een nieuwe hardeschijf in dit... Het zou mooi zijn als jullie een identieke harde schijf of vergelijkbare harde schijf die één op één weer uit te wisselen is zouden retour sturen. Nu moest ik weer een nieuwe hardeschijf in dit geval een ssd kopen die groter was dan degene die opgestuurd was.

Beste Mark,
Dank voor de sympathieke terugkoppeling.
Beste Mark,
Dank voor de sympathieke terugkoppeling.
Wij waarderen je tip. Vanwege privacy-waarborg, kwaliteitsgarantie en kostenverlaging gebruiken we één type schijf die wij in bulk aankopen. Natuurlijk blijven we zoeken naar manieren om keuzes te bieden maar vooralsnog staat veiligheid op de eerste plaats.
Veel plezier met je herstelde bestanden!