Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

ICT Service Smeets

Helemaal prima! Niks aan veranderen!

Communicatie

Niets

Beste klant,
Bedankt voor deze hartelijke en sympathieke beoordeling. Fijn dat wij naar jouw mening uitblinken in communicatie. Voor ons is het niet meer dan vanzelfsprekend dat klanten goede uitleg krijgen en op de hoogte worden gehouden van alle aspecten van hun recovery. We vinden het heel fijn te lezen dat wij ook bij jou in deze opzet zijn geslaagd.
Heel veel succes met de teruggevonden bestanden!

Dewi Hoyer Personal Assistant & Business Support

Dienstverlening met resultaat is top

x

Er werd een beetje langs elkaar heen gemaild en gebld

Beste Dewi,
Hartelijk dank voor deze top review. Fijn dat ook jouw gegevens voor 100% zijn hersteld.
Beste Dewi,
Wij nemen je feedback uiterst serieus en komen hierover graag met jou in contact. Graag vernemen wij per e-mail van je wat er beter zou kunnen met betrekking tot mailen en bellen. Dit kunnen wij goed gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Voor nu een mooie dag en veel succes met de achterhaalde data!

Arbo Unie

Communicatie en opvolging was erg goed

Communicatie

Facturering en snel versturen van aanmaningen komt dwingend over. Betaling zat reeds in betaalproces intern.

Beste klant,
Dank voor deze positieve review. Wij zijn blij met het cijfer 10. Wat fijn dat je als sterk punt communicatie en opvolging aangeeft. Wij beseffen maar al te goed wat het inhoudt als alle data niet meer bereikbaar zijn. Daarom proberen wij zo snel mogelijk in te spelen op de vragen en wensen van onze klanten.
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Het is verder een automatisch proces waarbij we onze klanten attenderen op het betalen van de factuur zodat ze dit niet vergeten. Het spijt ons dat je onze betalingsherinneringen en aanmaningen als dwingend hebt ervaren.
Veel succes met de teruggevonden bestanden!

Linders

Alles nagenoeg teruggehaald dus heel tevreden

Ik heb niet uitvoerig op de website gekeken maar gewoon gebeld, derhalve een gemiddelde.

Weet ik niet

Beste klant,
Bedankt voor je positieve review. Wat fijn te lezen dat nagenoeg alles is teruggehaald. Tevreden klanten zijn voor ons het allerbelangrijkste.
Veel plezier met de teruggehaalde...
Beste klant,
Veel plezier met de teruggehaalde data!

Maaswerk Content & Copy

Toen mijn harde schijf ermee ophield was ik in alle staten. Familie foto's, babyfoto's, audio- en videomontages van jaren waren ineens onbereikbaar. Dan is het fijn om te merken dat er een partij is... Toen mijn harde schijf ermee ophield was ik in alle staten. Familie foto's, babyfoto's, audio- en videomontages van jaren waren ineens onbereikbaar. Dan is het fijn om te merken dat er een partij is die in staat is om dat te herstellen.

Ik heb de harde schijf naar het filiaal in Utrecht (bij Bol.com) gebracht en werd netjes geholpen. Het loket van afgifte was nog wat onduidelijk, maar ook daarbij werd ik netjes op weg geholpen.

Duidelijke website, vriendelijke communicatie. Mooi om een link naar een overzicht te krijgen met de mappenstructuur, zodra de recovery gedaan is.

De tijd tussen betaling en recovery duurde langer dan ik had verwacht. Een frequentere update (ook als het langer duurt dan verwacht of aangegeven) is wel handig. De kosten waren nu wel bijzonder... De tijd tussen betaling en recovery duurde langer dan ik had verwacht. Een frequentere update (ook als het langer duurt dan verwacht of aangegeven) is wel handig. De kosten waren nu wel bijzonder hoog en daar had ik op voorhand graag net iets meer inzicht in willen krijgen. Niet dat ik het niet had gedaan (het verlies van babyfoto's was me nooit vergeven), maar het verschil tussen de indicatie / ruwe schatting op de site en de daadwerkelijke factuur vond ik nogal groot.

Daarnaast zou ik nog graag een advies willen lezen op jullie site over hoe je data het beste kunt opslaan om problemen in de toekomst te voorkomen. I know, het is jullie core business. Maar als je net 1000 euro hebt afgetikt wil je ten alle koste voorkomen dat je over een tijdje weer aan de beurt bent. Dus: een NAS systeem? Alles in de cloud? Hoe zien jullie dat? Een blog post of pagina met advies op dat vlak is aan te raden.

Beste klant,
Dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening. Onbereikbare familiefoto's, babyfoto's, audio- en videomontages van jaren kunnen inderdaad grote paniek veroorzaken. Gelukkig hebben we alles weer compleet voor je kunnen herstellen.
Jouw tip over een blog post of pagina met advies hoe je data het beste kunt opslaan om problemen in de toekomst te voorkomen is een goeie. We gaan er direct achteraan en gaan bekijken of dit is te realiseren. Fijn dat je hebt meegedacht.
Voor nu een mooie dag en veel kijkplezier met de herwonnen data!

Ferry Splinter

Snelle actie, correcte manier van communiceren

expertise, waarborg van geheimhouding, betrouwbaar

Ik vind de prijs erg aan de hoge kant en voelde me wel enigzins voor het blok gezet om te tekenen en te betalen of van de diensverlening af te zien

Beste Ferry,
Dank voor je reactie. Wij zijn blij om te vernemen dat je onze service op prijs hebt gesteld.
De prijzen zijn gebaseerd op de omvang van de schade die wij aantreffen. Het...
Beste Ferry,
De prijzen zijn gebaseerd op de omvang van de schade die wij aantreffen. Het klopt inderdaad dat je van onze dienstverlening af kunt zien indien de kosten toch te hoog blijken. Als sterke punten geef je aan: “expertise, waarborg van geheimhouding, betrouwbaar”. Indien je echt prijs stelt op je data dan kun je inderdaad het beste bij een gerenommeerd bedrijf aankloppen dat verstand heeft van zaken.
Gelukkig zijn ook jouw gegevens voor 100% terug.
Veel plezier met de achterhaalde data!

y. Droog

Zeer goed, snel reactie.

Snel reageren

Niet

Beste mevrouw Droog,
Beste mevrouw Droog,
Hartelijk dank voor deze korte en krachtige beoordeling. En dan nog wel een volle tien op alle fronten. Helemaal super! Dit beschouwen wij als een groot compliment dat wij met veel plezier in ontvangst nemen.
Veel kijkplezier met alle teruggehaalde data!

erik Kootkar

Goede communicatie

goed geïnformeerd

Beste Erik,
Fijn om te horen dat alles duidelijk voor je was en dat ook jij weer kunt genieten van je kostbare herstelde data. Bedankt voor de feedback.
Veel succes met de geredde...
Beste Erik,
Veel succes met de geredde bestanden!

Lonneke Schreurs

Blij met de geredde foto´s

Gratis diagnose en ophalen van externe harde schijf. Goede communicatie tijdens het herstel proces.

Ik had niet door dat na betaling het nog zo lang duurde voor de herstelde foto´s terug gestuurd werden, wellicht handig om dit te vermelden. Wachten is nooit erg als je weet wat er gebeurd.

Beste Lonneke,
Ook wij zijn blij en wel met deze prachtige review. Maar onze grootste beloning is dat, dankzij onze inspanning, jij weer blij kunt zijn met de geredde foto´s.
Het klopt dat...
Beste Lonneke,
Het klopt dat in de meeste gevallen wachten niet erg is als je weet wat er gebeurd. We zullen dit in ons achterhoofd houden en hier voortaan rekening mee houden.
Veel kijkplezier met de geredde foto’s!

Paulien zeinstra

Zeer goede ervaring. Eerlijk snel en goed

Bedrijf heeft me continu op de hoogte gehouden. Ze stonden me netjes te woord aan de telefoon. Alles was zeer duidelijk

Sneller contact aan de telefoon in Amsterdam

Reactie Data Recovery Nederland:

Wat fijn te horen dat wij je een zeer goede ervaring van onze service hebben kunnen geven Paulien. We hopen dat al onze klanten te kunnen geven. “Eerlijk snel en goed” is wat jij van onze... Wat fijn te horen dat wij je een zeer goede ervaring van onze service hebben kunnen geven Paulien. We hopen dat al onze klanten te kunnen geven. “Eerlijk snel en goed” is wat jij van onze dienstverlening mag verwachten. Hartelijk dank voor het delen.
Het is raadzaam om vanaf nu met regelmaat een back up te maken, dan kan jou dataverlies niet meer overkomen.
Veel succes met de teruggehaalde data!