Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Ron van Heijningen

Prima service, 100% data kunnen terughalen

Men doet wat er beloofd wordt. Heldere communicatie

Als je de oude schijf terug wilt hebben, moet je reageren voordat je de factuur betaald. Hoe je moet reageren (mail, telefoon,..) is niet echt duidelijk.

Beste Ron,
Fijn dat wij ook jouw data voor 100% konden terughalen. Bedankt voor het mooie cijfer en vooral ook voor de bruikbare feedback.
Wij nemen jouw tip zeker mee en gaan de...
Beste Ron,
Wij nemen jouw tip zeker mee en gaan de mogelijkheden bekijken!
Voor nu: Veel plezier met al je herstelde data!

Feike

Heel snel geholpen, vriendelijke mensen en snelle service

Nette layout

Baalde van het resultaat maar dat is niet van jullie. Jullie hebben het goed gedaan.

Beste klant,
Dank voor je positieve review.
Vanwege de aanzienlijke schade op jouw harde schijf was het niet mogelijk alle data te herstellen.
Gelukkig hebben we het merendeel wel...
Beste klant,
Dank voor je positieve review.
Gelukkig hebben we het merendeel wel achterhaald.
Nog veel succes met alle herstelde bestanden!

Ann

Perfecte service. Ik was onwijs bang dat ik mijn hele verleden kwijt zou raken en jarenlang aan fotografie. (ongeveer 5gb) Wonderbaarlijk genoeg konden deze specialisten bijna alles redden. Het was... Perfecte service. Ik was onwijs bang dat ik mijn hele verleden kwijt zou raken en jarenlang aan fotografie. (ongeveer 5gb) Wonderbaarlijk genoeg konden deze specialisten bijna alles redden. Het was erg duur, maar uiteraard was het het waard en de kosten zijn ook begrijpelijk. Ik ben erg tevreden met de diensten van Data Recovery Nederland en mocht mijn kat ooit weer een harde schijf kapot hebben gegooid zonder dat ik er een backup van heb (hopelijk niet natuurlijk..), weet ik dat ik op DRN kan rekenen.

Communicatie, duidelijke informatie op de website, goede service

niet van toepassing

Beste Ann,
Bedankt voor de lovende woorden.
Beste Ann,
Bedankt voor de lovende woorden.
We zijn blij dat we je “verleden” weer naar het “heden” hebben kunnen terughalen. Natuurlijk hopen wij van harte dat je dit nooit meer zal overkomen maar mocht er in de toekomst ooit nog iets gebeuren dan kun je altijd op ons rekenen.
Wij wensen je veel plezier met je herstelde foto’s!

Copy & Send

Bijna al mijn bestanden weer hersteld dankzij dit bedrijf. Het kost aardig wat maar het is het meer dan waard.

Snel en goed geholpen en je wordt steeds op de hoogte gehouden, erg prettig!

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor de sympathieke terugkoppeling.
Fijn dat je onze service als “erg prettig” hebt ervaren.
Wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent.
Wij wensen je veel...
Beste klant,
Bedankt voor de sympathieke terugkoppeling.
Fijn dat je onze service als “erg prettig” hebt ervaren.
Wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent.
Wij wensen je veel plezier met je herstelde data.

Marianne Neuteboom

Een bedrijf dat goede info geeft en xich daar ook aanhoudt. Snelle reactie; super resultaat: al onze foto’s weer terug

Duidelijk.
Reeel

Geen verbeterpunten

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Heel erg bedankt voor je mooie review en je uitmuntende waardering. Ons doel is om onze klanten zo goed mogelijk bij te staan bij dataverlies en het geeft ons een voldaan gevoel om dan terug te lezen dat dat is gelukt. We hebben het graag voor je gedaan.
Veel kijkplezier met je foto’s!

Aksay / WUR

I got my external hard drive broken due to a power failure. The DRN Team recovered 96.5% of my work-related important data succesfully.

It was quite easy to find out all relevant information and submit a request online on DRN's website. They clearly explain all steps and costs which makes it extremely easy for customers. I consider... It was quite easy to find out all relevant information and submit a request online on DRN's website. They clearly explain all steps and costs which makes it extremely easy for customers. I consider this to be a good convincing/selling strategy.

Further information can be added regarding the 70% recovery rule.

Dear customer,
Thank you for your positive review.
We will take your feedback onboard.
With kind regards,

René Verlaan

Wij hebben een heel goede ervaring! Onze verloren foto's zijn hersteld, ontzettend goede service vanuit DRN!

Rechtstreekse, korte lijnen. Goede bereikbaarheid en altijd antwoorden op de door ons gestelde vragen.

Wij hebben geen verbeterpunten

Beste klant,
Wat leuk om deze positieve terugkoppeling te ontvangen. Bedankt hiervoor. Maar bovenal fijn te horen dat al je verloren foto’s zijn hersteld.
Dit was je eerste ervaring met...
Beste klant,
Dit was je eerste ervaring met ons. Wij adviseren je om vanaf nu goede back ups van je bestanden te maken om dataverlies in de toekomst te voorkomen.
Veel kijkplezier met al je foto’s!

Marina Horstman

DRN heeft voor ons heel goed verricht. Wij hadden een aantal belangrijke documenten en dierbare foto's op een harde schijf staan die het begaf. Het verzenden ging prima na duidelijke instructie. De... DRN heeft voor ons heel goed verricht. Wij hadden een aantal belangrijke documenten en dierbare foto's op een harde schijf staan die het begaf. Het verzenden ging prima na duidelijke instructie. De analyse was vlot, wij wisten tevoren exact waar wij aan toe waren qua kosten, de reparatie is gelukt en al snel hadden wij een nieuwe harde schijf in huis met onze eigen documenten. Wij zijn heel tevreden over het verloop!

Duidelijke uitleg en instructies.

Niets

Beste Marina,
Bedankt voor je positieve reactie.
Zo’n mooie review als deze inspireert ons alleen maar om zo door te blijven gaan.
Een fijne dag gewenst en veel plezier met je herstelde...
Beste Marina,
Bedankt voor je positieve reactie.
Een fijne dag gewenst en veel plezier met je herstelde documenten en foto's!

J. Visser

Duidelijke communicatie en betrouwbaar

Heldere communicatie, houden zich aan gemaakte afspraken

Beste klant,
Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling.
Bij dataverlies moet jij op ons kunnen bouwen. Wij doen er dan ook alles aan om dit vertrouwen niet te beschamen....
Beste klant,
Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling.
Een mooie dag gewenst en veel plezier met je herstelde data!

Peter van Wilsem

Uitstekend. Goed geholpen. Duidelijke informatie

Je weet waar aan je toe bent. Geen addertjes onder het gras. Correctie benadering

Ik ben naar tevredenheid geholpen. Dus v0or mij geldt: Ga zo door.

Beste Peter,
Superleuk om zo'n positieve reactie te ontvangen.
Beste Peter,
Superleuk om zo'n positieve reactie te ontvangen.
Wij zijn ons er zeer van bewust dat jij ons zeer waardevolle bestanden in handen geeft. Wij vinden het fijn dat wij je vertrouwen hebben kunnen wekken door onze manier van werken.
Succes met al je data!