Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Peter Wijkstra

Prima service, duidelujke stappen correct afgewerkt

Komt beloften na!

nvt

Beste Peter,
Hartelijk dank voor deze mooie review met toelichting. Dit waarderen we zeer. Fijn te vernemen dat we je goed hebben kunnen helpen en alles correct hebben afgewerkt.
Iedereen...
Beste Peter,
Iedereen heeft wel opgeslagen bestanden die hij nooit zou willen missen. Maak daarom vanaf nu een gedegen back up.
Succes met de teruggehaalde data!

Evert Glezer

Top ervaring, alles netjes verzorgd. Data professioneel hersteld.

Goede informatie over voortgang van het proces.

Beste Evert,
Wij zijn blij dat wij jou een top ervaring hebben gegeven. Bedankt voor het delen. Fijn te vernemen dat alles verder naar wens is verlopen.
Laat dit je niet nog een keer...
Beste Evert,
Laat dit je niet nog een keer overkomen. Zorg vanaf nu voor een betrouwbare back up.
Veel plezier met de herstelde bestanden!

car

Goed, fijn dat je telefonisch contact kunt hebben!

contact, dienstverlening

nee

Beste Car,
Beste Car,
Bedankt voor deze sympathieke beoordeling. Een groter compliment kun je ons niet geven. Als onze sterke punten geef je aan “telefonisch contact, dienstverlening”. Hier zijn we blij mee.
Opgeslagen bestanden zijn doorgaans niet zomaar te vervangen. Wij raden je daarom aan om vanaf nu regelmatig een gedegen back up te maken. Zo kan er niets meer verloren gaan.
Veel succes met de teruggevonden data!

Redelijk.

Hey is uiteindelijk te vinden. Maar kan veel duidelijker en klantvriendelijker.

Betere klantenservice. begrip voor situaties.

Beste klant,
Beste klant,
Dank voor je feedback al zijn we redelijk verrast hierdoor. Je had meerdere schijven bij ons aangeboden en je wist zelf niet op welke schijf jouw data stond. We hebben alle medewerking verleend en zelfs kosteloos extra werk uitgevoerd om tot een bevredigend resultaat te komen. Ook onze verzonden mails hebben we nagelopen en ook hieruit blijkt dat wij zeer begripvol en correct zijn geweest.
Het spijt ons dat onze service niet naar jouw wens was. Van onze kant uit hebben wij onze uiterste best voor je gedaan.
Succes met de achterhaalde bestanden!

David J Falla

Zeer goed

snel en duidelijk

Reactie Data Recovery Nederland:

Bedankt voor je enthousiaste review David. Dit is de soort ervaring die wij al onze klanten willen geven en waar wij het allemaal voor doen en het is fijn dat je onze intentie waardeert.
Wij...
Wij willen je nog een laatste tip meegeven; Maak regelmatig een back-up zodat jouw data niet meer verloren gaan.
Veel plezier met de gerecoverde data!

Sanne

Prima service, wel prijzig

Prima service geleverd, vrijwel alle bestanden gerecovered.

Zie hierboven. Daarnaast is de prijs wel heel erg hoog.

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Wat fijn om te vernemen dat we prima service hebben geleverd en vrijwel alle bestanden zijn gerecovered. Wij waarderen het enorm dat je de tijd en de moeite hebt genomen om hier een review over te plaatsen.
Je geeft aan dat onze service prijzig is. Wij zijn het hiermee eens. We streven er naar te blijven verbeteren en blijven zoeken naar mogelijkheden om de prijzen te verlagen en toch dezelfde kwaliteit te blijven leveren.
Voor nu een mooie dag en veel succes met je herstelde data!

Robert-Jan van den Enden

Goede ervaring gehad met DRN

Goede communicatie en snel resultaat

Geen opmerkingen

Beste Robert-Jan,
Beste Robert-Jan,
Wat een sympathieke review. Dank je wel hiervoor! Fijn dat je tevreden was over de snelheid en de communicatie. We hebben met veel plezier aan deze opdracht gewerkt. Maar bovenal zijn we blij dat we ook jouw data voor 100% hebben kunnen herstellen.
Veel succes met de gerecoverde bestanden!

Luuk Van Deelen

Ze waren snel met het onderzoek en kwamen met een duidelijk kosten plaatje. Alle data is gered !

Snel en duidelijk.

Geen bijzonderheden

Beste Luuk,
Beste Luuk,
Wat een mooie recensie! Bedankt voor dit hoge cijfer en het nemen van de moeite. Fijn te vernemen dat we snel waren met het onderzoek en het kostenplaatje duidelijk was. Maar bovenal fijn dat alle data zijn gered.
Neem vanaf nu geen enkel risico meer en maak regelmatig een back up van al je digitale gegevens.
Veel succes met al je herstelde bestanden!

G. Rietbroek

Goede informatie

goede afhandeling

geen opmerkingen

Beste heer Rietbroek,
Beste heer Rietbroek,
Bedankt dat jij je ervaringen met onze dienstverlening hebt willen delen. Wij begrijpen dat niet iedereen bekend is met data recovery. Data recovery is voor veel mensen een onbekend onderwerp. Onze technici staan daarom graag klaar om de procedure uit te leggen zodat jij als klant precies weet waar je aan toe bent. Jouw waardering hiervoor is een mooi schouderklopje.
Succes met de gerecoverde data!

Theo van Duren

Perfect geregeld, data 100% recovered. Goede comminucatie.

Alle mogelijke informatie aanwezig.

Zou het niet weten.

Beste Theo,
Beste Theo,
Wat een fijne review om te lezen, bedankt voor het doorgeven van je ervaring. “Perfect geregeld, data 100% recovered. Goede comminucatie”, dank voor de complimenten. Dit is fijn om te horen.
Veel succes met je herstelde data!