1979 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1979 Reviews

FGJ Haasnoot

Goede ervaring, alles wordt goed uitgelegd

Via email wordt je op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Beste heer Haasnoot,
Dank voor deze positieve beoordeling en de hoge score van een 9. We zijn blij dat alles duidelijk was.
Veel plezier met de achterhaalde bestanden!
Met vriendelijke...
Beste heer Haasnoot,
Veel plezier met de achterhaalde bestanden!

Lian van Ingen

Kapotte schijf gerepareerd

goede correcte communicatie

geen idee

Beste Lian,
We zijn blij met jouw beoordeling voor onze service. Een 10 is een fantastische waardering die ons team enorm motiveert. Hartelijk dank voor je positieve feedback!
Geniet van je...
Beste Lian,
Geniet van je herstelde bestanden!
Team DRN

Karin broekhuijsen fotografie (en nog steeds werkende en ga nog wel even door met werken de komende jaren)

Uiteraard ben ik dankbaar dat ik heel veel terug heb!!!!!!

wat we lezen op de website, werken ze heel schoon, dat zal wel al het halve werk zijn om bestanden te redden

iets meer uitleg met minder moeilijke woorden, die we online op moeten zoeken, de meeste mails zijn standaard, dus waarom niet wat minder afkortingen van woorden die we niet kennen. Helaas mis ik... iets meer uitleg met minder moeilijke woorden, die we online op moeten zoeken, de meeste mails zijn standaard, dus waarom niet wat minder afkortingen van woorden die we niet kennen. Helaas mis ik een aantal bestanden gemaakt met mijn nieuwste camera, CR3 bestanden, van sommige had ik gelukkig TIFF bestanden of JPG bestanden al gemaakt. Uiteraard ben ik heel blij met de rest dat is logisch, vijf dagen is er dan nog om het een en ander na te kijken, als je twee harde schijven met 4,5 terrabite aan foto's hebt is dat onmogelijk om in 5 dagen na te kijken. helaas was de levertijd geen uiterlijk 14 dagen maar 3 weken.

Beste Karin,
Beste Karin,
We vinden het belangrijk om ook klanten zonder technische achtergrond heldere informatie te bieden. Hoewel we proberen om daaraan te voldoen, begrijpen we dat er altijd ruimte is voor verbetering. Bedankt voor je feedback dus; we waarderen dit enorm.
Je geeft aan dat de levertijd geen 14 dagen maar 3 weken bedroeg. De termijn van 14 (werk)dagen staat echter voor de geschatte hersteltijd, en we zijn ruimschoots binnen deze periode gebleven.
We zijn blij dat, ondanks het ontbreken van enkele bestanden, het meeste van je 4,5 TB aan foto's zijn hersteld.
Heel veel werkplezier met de teruggevonden foto's!

D Karsdorp

Heel goed. Goed op de hoogte gehouden tijdens het gehele proces.

Eerlijke prijsindicatie

Beste D. Karsdorp,
Wat een geweldige waardering, bedankt voor het toekennen van een 10 aan onze service!
Veel plezier met de herstelde bestanden!

Paul van Laere

Van een computerexpert had ik te horen gekregen dat de data van mijn kapotte schijf als verloren beschouwd konden worden. Zo'n 3TB aan cruciale data kwijt, een kleine nachtmerrie.
Met de moed...
Met de moed der wanhoop klopte ik aan bij DRN, en dat bleek een gouden greep. Op zeven files na, hebben ze alle 200 duizend bestanden terug kunnen halen. Een mirakel, waar ik intens blij mee was en ben. Goedkoop was het niet, maar ik ervaarde de contacten gedurende het hele proces als open, betrouwbaar en deskundig. In één woord: Topservice.

Gratis diagnose. Heldere uitleg van alle stappen. No cure, no pay (dwz als minder dat 70 procent van de data niet teruggehaald kunnen worden, hoeft er niet betaald te worden - al kun je natuurlijk... Gratis diagnose. Heldere uitleg van alle stappen. No cure, no pay (dwz als minder dat 70 procent van de data niet teruggehaald kunnen worden, hoeft er niet betaald te worden - al kun je natuurlijk ook tevreden zijn met pakweg 50 procent terug)

zie bovenstaand

Beste Paul,
Dank voor deze topbeoordeling. Fijn te vernemen dat alle 200 duizend bestanden terug zijn gehaald.
Veel succes ermee!

J.C. Kleinhof

Goed, correcte communicatie en een goed resultaat

Doen wat ze beloven

Beste J.C. Kleinhof,
Dank je wel voor de feedback. Fijn dat je te spreken was over onze dienstverlening.
Veel plezier met de gerecoverde data!
Met vriendelijk groet,

Jan B

Helder, deskundig, prijzig voor particulieren

Ze doen wat ze zeggen

In mijn mailprogramma (Apple Mail) bleef de factuur onzichtbaar. Die kwam pas in beeld als ik het bericht 'doorstuurde'. Geen idee waarom dat zo is.

Beste Jan,
Beste Jan,
Dank voor je feedback. In Apple Mail kun je de bijlage vinden door je muis bovenaan in het e-mailbericht te bewegen. Er verschijnt dan een menu om de bijlage te openen. Wij kunnen niets doen aan deze beperking van Apple Mail. Gelukkig is alles goed gekomen en kun je weer gebruikmaken van al je bestanden.
Veel succes ermee!

Medic-Air

Recovery data HD

Duidelijke en adequate communicatie
Leveren wat ze zeggen

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor de 10. Als bedrijf willen we eerlijk en transparant zijn. Voor ons is het niet meer dan vanzelfsprekend dat het belang en vertrouwen van de klant voorop staat. Eerlijkheid duurt nog altijd het langst.
Geniet van je data!

Marieke Kooiker

Super! Al mijn waarde volle bestanden zijn terug, zoooo dankbaar

Deskundig!

Uitleg over het proces

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Bedankt voor de hoge beoordeling. Bij zowel online- als telefonisch contact nemen wij graag de tijd om al jouw vragen, opmerkingen en wensen te beantwoorden. In de offerte geven wij gedetailleerd uitleg over het proces. Wij zien dat er drie statusberichten over het verloop van het proces naar je zijn verzonden. Wij betreuren het dat deze informatie voor jou blijkbaar toch niet voldoende was.
Wij nemen jouw feedback uiterst serieus en daarom verzoeken wij je vriendelijk om hierover wat specifiekere uitleg te geven zodat wij toekomstige klanten beter kunnen helpen. Je kunt een mail sturen naar info@drn.nu.
Voor nu een mooie dag en veel plezier met de teruggehaalde bestanden.
Met vriendelijk groet,

Sofie

Geweldig ! Ik heb alle data terug kunnen krijgen

Service

Beste Sofie,
Ook wij zijn geweldig blij dat wij alle data voor je terug hebben kunnen halen. Dank voor het delen.
Een fijne dag en geniet van je data!