Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Anita mijwaart

Duidelijke werkwijze, goede communicatie en afhandeling

Goed geïnformeerd over de te verwachtte uitkomst en kosten

Beste Anita,
Wat een mooie review om te lezen, hartelijk dank hiervoor. Wij zijn er trots op dat je te spreken was over onze duidelijke werkwijze, goede communicatie en afhandeling
Het is...
Beste Anita,
Het is aan te raden om vanaf nu regelmatig een back-up te maken van je digitale gegevens, dan raak jij deze nooit meer kwijt.
Veel plezier met teruggevonden data!

Van Deijck Awakening

Prima service, ook al zijn de locaties niet altijd open conform de informatie.

Veel data is hersteld

Aangeven wanneer de desbetreffende locatie ook daadwerkelijk open is.

Beste klant,
Dank voor je feedback. Fijn dat je onze dienstverlening omschrijft als “Prima".
Beste klant,
Dank voor je feedback. Fijn dat je onze dienstverlening omschrijft als “Prima".
Onze locaties zijn, uitgezonderd feestdagen, in de regel altijd open conform de informatie op onze website,. Vanwege externe factoren was de betreffende locatie iets eerder gesloten. Het spijt ons dat jij hier last van hebt ondervonden.
We zijn wel blij te vernemen dat veel van je data is hersteld en wensen je dan ook veel succes met de achterhaalde bestanden!

Radecom

Prima, snel gehandeld en goede communicatie. Ook bijna alle data terug gekregen.

Snel Communicatie

Beste klant,
Wat leuk om deze aardige terugkoppeling te ontvangen en wat fijn dat je bijna al je data terug hebt gekregen.
Bestanden kwijt raken komt vaker voor dan je denkt. Maak daarom...
Beste klant,
Bestanden kwijt raken komt vaker voor dan je denkt. Maak daarom vanaf nu regelmatig een back up.
Succes met alle teruggehaalde data!

Willie van poppelen

Super goed geholpen dik te vrede

Vriendelijke goed uit leg

Geen ver beterpunten

Beste Willie,
Beste Willie,
Dank voor deze toffe feedback. Wat fijn dat je “super goed geholpen” bent en “dik tevreden”. Ook jij staat bij ons te boek als een super klant en we vonden het fijn dat we je hebben kunnen helpen.
Veel plezier met de herstelde data!

Wilfred

Ze doen goed werk, maar zijn erg prijzig

Goede communicatie

Beste Wilfred,
Dank voor deze sympathieke beoordeling. Fijn te vernemen dat we goed werk hebben afgeleverd en je tevreden was over de communicatie.
Data recovery is prijzig, daar kunnen ook...
Beste Wilfred,
Data recovery is prijzig, daar kunnen ook wij niet omheen. In de offerte kun je zien wat wij allemaal hebben moeten doen om jouw data weer boven water te halen. Desalniettemin zijn wij continue aan het bekijken hoe wij met lagere prijzen dezelfde consistente en hoge kwaliteit kunnen leveren.
Voor nu een mooie dag en veel succes met de herstelde bestanden!

Hou ik voor mezelf

Prima geholpen, efficiënt opgelost

Heel fijn dat ze klanten de logistiek uit handen nemen (de schijf wordt gewoon bij je thuis opgehaald)

De prijs is érg hoog!

Beste klant,
Dank voor de sympathieke evaluatie van onze dienstverlening. Prettig te vernemen dat je goed geholpen bent.
Data recovery is helaas niet goedkoop, maar uit ervaring kunnen we...
Beste klant,
Data recovery is helaas niet goedkoop, maar uit ervaring kunnen we je verzekeren dat je dit het beste alleen door professionals kunt laten doen. Een erkend data recovery bedrijf is de meest betrouwbare keuze voor succesvol data herstel en gelukkig hebben we het efficiënt voor je opgelost.
Veel genietmomentjes met de teruggehaalde filmpjes!

erik Kootkar

Goede info

gespecialiseerd

doorgaan op de manier

Beste Erik,
Beste Erik,
Dank voor je mooie review. Wat fijn dat je ons beoordeelt als “gespecialiseerd” en dat je content was over onze info. We hopen al onze toekomstige klanten deze ervaring te kunnen geven. Wij gaan zeker zo door.
Als je nog niet regelmatig een back-up maakt van je bestanden is het verstandig hier nu wel mee te beginnen. Zo ben jij verzekerd van de beste bescherming van jouw waardevolle data.
Veel succes met de gerecoverde bestanden!

Christa Mulder

Nadat mijn externe harde schijf op de grond was gevallen, werd ik door mijn lokale computerbedrijf getipt om met DRN contact op te nemen. Zij hebben mij het hele traject keuring op de hoogte... Nadat mijn externe harde schijf op de grond was gevallen, werd ik door mijn lokale computerbedrijf getipt om met DRN contact op te nemen. Zij hebben mij het hele traject keuring op de hoogte gehouden van wat de stappen en de vervolgstappen zouden kunnen zijn. Uiteindelijk bleek dat een groot gedeelte van mijn foto's weer veilig konden worden gesteld ik heb hen de opdracht gegeven omdat uit te voeren. Weliswaar een kostbare aangelegenheid maar in mijn geval zeer de moeite waard. Ik kan DRN zeer zeker aanbevelen!! Groet Christa Muldernvt

Ze komen hun afspraken na.. top!!

Nvt

Beste Christa,
Beste Christa,
Dank voor je review. Wat goed van je lokale computerbedrijf om je te tippen om contact met ons op te nemen. Als je foto’s zo dierbaar zijn dan ben je nergens beter af dan bij een gerenommeerd bedrijf als Data Recovery Nederland. Alleen dan ben jij verzekerd van het best mogelijke resultaat. En niet onterecht want daardoor is een groot gedeelte van je foto's weer veilig gesteld.
Veel kijkplezier met de achterhaalde foto’s!

Rien Boshuis

Erg goed

Goed en degelijk werk.

Communicatie kan sneller, b.v het beantwoorden van e-mail.

Beste Rien,
Dank voor je positieve terugkoppeling. Wij zijn blij met het cijfer 10 en dat je ons als "Erg goed" aanmerkt.
Naar aanleiding van jouw verbeterpunt hebben wij het...
Beste Rien,
Naar aanleiding van jouw verbeterpunt hebben wij het mailcontact bestudeerd. Jouw mail heb je donderdags na werktijd om 18.42 uur verzonden. E-mails worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Jouw bericht is de volgende dag om 10.26 uur opgepakt en beantwoord.
Veel succes met de achterhaalde bestanden!

P.Zeinstra

Goed, betrouwbaar bedrijf

Doen wat ze zeggen. Ze zijn snel en goed

Duidelijkheid over de verschillende adressen

Beste mevrouw Zeinstra,
Dank voor je fijne review en dat je ons beoordeelt als “Goed, betrouwbaar bedrijf”. Hier zijn wij trots op.
Tijdens jouw bezoek op onze website, waren wij toevallig...
Beste mevrouw Zeinstra,
Tijdens jouw bezoek op onze website, waren wij toevallig net bezig om onze afgifte-adressen aan te passen. Het spijt ons dat dit voor jou wat onduidelijkheden gaf. Onze website is intussen geheel vernieuwd. Naast een duidelijke indeling en een fris, modern design is onze website weer geheel up-to-date.
Voor nu een mooie dag en veel plezier met je herstelde data!