8.5/10
Recovery resultaat

Data recovery laten uitvoeren

Snelle reactie, duidelijke afspraken,ophaal service

uit mijn mailwisseling: "De eerste recovery lijst die werd gestuurd (inclusief de factuur) omvatte bij lange na niet het gewenste resultaat en dit leek geheel niet te zijn gecontroleerd. Pas nadat... uit mijn mailwisseling: "De eerste recovery lijst die werd gestuurd (inclusief de factuur) omvatte bij lange na niet het gewenste resultaat en dit leek geheel niet te zijn gecontroleerd. Pas nadat ik informeerde is er kennelijk opnieuw gekeken. Daarna volgde een mail, zonder enige uitleg, waaruit blijkt dat een veel groter resultaat kan worden behaald. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, maar het geeft niet het vertrouwen dat ook daadwerkelijk alles is hersteld"

paul

Na intake gesprek aangegeven dat er een overspanning op mijn externe schijf is gekomen. De diagnose van DRN was dat zowel de lees/schrijf kop als de printplaat beschadigd zijn. Het is volgens DRN... Na intake gesprek aangegeven dat er een overspanning op mijn externe schijf is gekomen. De diagnose van DRN was dat zowel de lees/schrijf kop als de printplaat beschadigd zijn. Het is volgens DRN onmogelijk om bij de data te komen. Kosten 600,--
Bij een ander bedrijf stelde men vast dat er alleen een fout in de printplaat zat, kosten 300,--. De volgende dag had ik mijn data al terug terwijl DRN na 5 werkdagen onderzoek met deze onjuiste diagnose kwam. Ai behoorlijke miskleun, navraag leert dat er een redelijk standaard diagnose uit komt rollen bij DRN...…..niet netjes

nvt

goede diagnose stellen, en eerlijk zijn

Matig

overzichtelijk

Tijdsduur en daaraan gekoppelde prijzen zonder overlap aanbieden.
Direct bij retournering paswoord verstrekken.

Communicatie

langdurigheid van de onderzoek en levering

Rene

Helder en transparantie zijn hun speerpunten

De voorwaardes

Niets

MarcelSport vof

Goede verzorgde schriftelijke verwerking bij aanname. Verwerking heeft iets langer geduurd door mail communicatie problemen. Nadat ander mail adres was doorgegeven was er een snelle afhandeling.

Verwerking, bijschrijving wat wel en niet terug te halen was

Contact leggen met klant indien deze niet reageert (omdat de info niet was bijnengekomen)

Rik

Snelle reactie en probleem volledig opgelost

Snelheid en duidelijkheid

Stijbo Sloop- & Grondwerken

Zeer slecht! Oplichters.

Eerlijk zaken doen, geen bullshit verkopen, zich aan afspraken houden en niet verschuilen achter de zelfingebouwde addertjes onder t gras.

Studiebegeleiding Leien

Het leek allemaal mooi, maar in ons geval hebben ze beduidend minder geproduceerd dan wat een gratis tool van internet opleverde.

Duidelijkheid in communicatie.

Nazorg nadat we aangegeven hebben dat het weinig opgeleverd had, was onder de maat. Na onze reactie niks meer gehoord.

Zeer prettige samenwerking, 100% van mijn data kon gelukkig worden hersteld, ondanks dat ik de hoop had opgegeven omdat mijn externe harde schijf waterschade had opgelopen.

Kortom top!

Vlotte interactie
Vriendelijke medewerkers
Duidelijkheid over verwachtingen, tijden, en wat je te doen staat

Het zelf moeten afleveren op een vrij moeilijk vindbare locatie (breda)