8.5/10
Recovery resultaat

Marco

Mijn ervaring met Data Recovery Nederland is dat het er erg allemaal professioneel uitziet. De website kwam goed over en ook de geautomatiseerde mailings waren top. Alleen bij de service en het...

- Het herstellen van de bestanden
- Automatische mail ter bevestiging

- Communicatie is slecht en traag. Hierbij wordt niet goed geluisterd.
- Helaas niet al mijn bestanden gerecoverd.
- Extreem prijzig.

Beste Marco,

Dank voor je beoordeling. Wij vinden het jammer om te vernemen dat de ervaring wat minder is geweest wat betreft de service en de recovery.

Uiteraard is er door ons teruggekeken naar de communicatie en naar onze mening is er vlot en adequaat gereageerd en wordt er een vertekend beeld geschetst van de situatie. Gezien de aard van de beschadigingen is 1.5TB van 2TB een nette recovery te noemen!

Dat de schijf retour is gestuurd had inderdaad niet moeten gebeuren. Excuses hiervoor.

Veel plezier met de herstelde bestanden!

Milan van der Vlugt

Beste Data Recovery Nederland,

Met dank aan u is al onze data hersteld en 10 jaar aan geschiedenis gered. Heel veel dank hiervoor, geweldig werk geleverd!

Snel en voor de verzending al informatie over de data die is hersteld

Beste Milan,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te lezen dat er belangrijke data is hersteld.

Veel plezier gewenst met de herstelde bestanden!

Team DRN

Prima service. Duidelijk communicatie en snelle service. Erg tevreden met het resultaat.

Duidelijke communicatie.

Geen.

Beste klant,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Fijn om te vernemen dat de dienstverlening en communicatie zijn bevallen.

Veel plezier met de herstelde bestanden!.

Team DRN

Ben snel geholpen door het bedrijf. Het proces loopt duidelijk. Via telefonisch contact krijg je spontane servicedesk.

Het is gelukt om nagenoeg alle data terug te krijgen.
Aan de telefoon goede informatie
Ook het proces loopt duidelijk. Er wordt een nieuwe WD schijf meegegeven met daarop de herstelde data. Verzekerd verstuurd met betrouwbaar koeriersdienst.

De email communicatie kan beter. Dit lijkt soms bijna amateuristisch. En dat staat haaks tegenover de website, klantenservice en de dienst zelf. Die zijn een stuk beter.

Beste klant,

Dank voor de feedback! Wij zijn blij te vernemen dat de dienstverlening naar wens is geweest.

Bedankt voor de eerlijke feedback wat betreft de e-mails. We zijn de lay-outs al aan het updaten!

Veel plezier met de herstelde data.

ICTWISE

Prettig contact en mijn data was vrij snel hersteld

goede communicatie

Beste klant,

Dank voor de positieve beoordeling!

Fijn om te vernemen dat het contact is bevallen.

Veel plezier met de herstelde bestanden.

Team DRN

Erg professioneel, houdt zich aan de afspraken, komt betrouwbaar over. Maar de dienst op zich is natuurlijk niet transparant. Dus ik heb geen idee of de offerte reëel is.

Professionele werkwijze.

Offerte transparanter maken? Al zal dat mij als leek misschien alsnog niets zeggen.

Beste klant,

Dank voor de beoordeling. Goed om te vernemen dat wij een professionele indruk hebben achtergelaten!

Wat betreft de transparantie: op onze prijzenpagina staat uitgelegd hoe de prijs is opgebouwd. Zie ook: https://www.datarecoverynederland.nl/prijzen-data-recovery.html

Veel plezier met de herstelde data!

Robert

De ervaring die wij met Data Recovery Nederland hebben is zeer positief. Ze stonden mij goed te woord, hielpen mij goed en hielden mij goed op de hoogte. Binnen de termijn van het aantal dagen is de...

Klantvriendelijk, bekwaam personeel, snelle levering.

We kregen de teruggehaalde foto's aangeleverd op een nieuwe harde schijf. Deze kostte 79 euro. Eigenlijk willen we het in de Cloud voortaan bewaren, dus hebben we niet meer de harde schijf nodig. Deze optie was er niet..

Beste Robert,

Dank voor de positieve beoordeling! Fijn dat onze dienstverlening naar wens is geweest.

Wij leveren de data aan op een externe schijf vanwege de snelheid, veiligheid en betrouwbaarheid.

Uiteraard blijven we kijken naar mogelijkheden om onze klanten een keuze te bieden, maar vooralsnog staat de veiligheid op de eerste plaats.

Veel plezier met de herstelde foto's!

Team DRN

Snelle en correcte begeleiding vanaf aanvraag, offerte en afhandeling.

Duidelijke en snelle reactie op vragen.

Op woensdag gevraagd om de schijf zo snel mogelijk op te sturen ivm een overlijden van mijn moeder (foto's !!)
Op donderdag ochtend 07.48 is bevestigd dat jullie er alles aan zouden doen om de schijf dezelfde dag zo snel mogelijk te versturen.
Op vrijdagmiddag 16.00 uur kreeg ik een bevestiging dat het verstuurd was!!
Maandag middag heb ik pas de schijf ontvangen. Dus helaas te laat.

Beste klant,

Dank voor de beoordeling. Fijn dat de dienstverlening naar wens is geweest!

We hebben er inderdaad alles aan gedaan om de schijf zo snel mogelijk op te sturen. Helaas zijn wij ook gebonden aan externe partijen waardoor het jammer genoeg niet gelukt is om de schijf voor het weekend geleverd te krijgen. Excuses hiervoor!

Ramjiawan

Perfecte bedrijf voor het recoveren van uw Harddisk de lokale en grotere winkels konden me niet helpen. Na herstel door Data Recovery heb ik 99% van mijn bestanden terug en precies hoe ik ze had...

Niks aangeschaft maar wel mijn externe harddisk laten recoveren. Duidelijke afspraken en telefonisch staan ze je zeer goed te woord.

Klantvriendelijk is een dikke 10

Wellicht is het handig om duidelijker te vermelden dat je kans hebt om je filelist in te zien voordat je akkoord gaat met de recover.

Ik vind dat een topservice en dag mag zeker duidelijk vermeld worden.

Beste klant,

Dank voor de positieve beoordeling. Goed om te vernemen dat vrijwel alle bestanden zijn hersteld.

Wat betreft de filelist: een recovery van 70% of meer van de meest belangrijke bestanden wordt gezien als een geslaagde recovery. Wanneer het onder de 70% is dan laten wij de keuze aan de klant om wel of niet akkoord te gaan met de filelist.

Veel plezier met de herstelde bestanden en veel draaiplezier gewenst!

Roos

Alle informatie wordt duidelijk aangegeven. Daarnaast kreeg ik telkens via de mail erg snel reactie op de vragen die ik had. Ik ben heel tevreden over de vriendelijke service!!

Reactiesnelheid en vriendelijke klantenservice.

Beste Roos,

Dank voor je recensie! We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent geweest met onze dienstverlening.

Veel plezier met de herstelde bestanden.