1964 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1964 Reviews

J.C. Kleinhof

Goed, correcte communicatie en een goed resultaat

Doen wat ze beloven

Beste J.C. Kleinhof,
Dank je wel voor de feedback. Fijn dat je te spreken was over onze dienstverlening.
Veel plezier met de gerecoverde data!
Met vriendelijk groet,

Jan B

Helder, deskundig, prijzig voor particulieren

Ze doen wat ze zeggen

In mijn mailprogramma (Apple Mail) bleef de factuur onzichtbaar. Die kwam pas in beeld als ik het bericht 'doorstuurde'. Geen idee waarom dat zo is.

Beste Jan,
Beste Jan,
Dank voor je feedback. In Apple Mail kun je de bijlage vinden door je muis bovenaan in het e-mailbericht te bewegen. Er verschijnt dan een menu om de bijlage te openen. Wij kunnen niets doen aan deze beperking van Apple Mail. Gelukkig is alles goed gekomen en kun je weer gebruikmaken van al je bestanden.
Veel succes ermee!

Medic-Air

Recovery data HD

Duidelijke en adequate communicatie
Leveren wat ze zeggen

Beste klant,
Hartelijk dank voor de 10. Als bedrijf willen we eerlijk en transparant zijn. Voor ons is het niet meer dan vanzelfsprekend dat het belang en vertrouwen van de klant voorop staat. Eerlijkheid duurt nog altijd het langst.
Geniet van je data!

Marieke Kooiker

Super! Al mijn waarde volle bestanden zijn terug, zoooo dankbaar

Deskundig!

Uitleg over het proces

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Bedankt voor de hoge beoordeling. Bij zowel online- als telefonisch contact nemen wij graag de tijd om al jouw vragen, opmerkingen en wensen te beantwoorden. In de offerte geven wij gedetailleerd uitleg over het proces. Wij zien dat er drie statusberichten over het verloop van het proces naar je zijn verzonden. Wij betreuren het dat deze informatie voor jou blijkbaar toch niet voldoende was.
Wij nemen jouw feedback uiterst serieus en daarom verzoeken wij je vriendelijk om hierover wat specifiekere uitleg te geven zodat wij toekomstige klanten beter kunnen helpen. Je kunt een mail sturen naar info@drn.nu.
Voor nu een mooie dag en veel plezier met de teruggehaalde bestanden.
Met vriendelijk groet,

Sofie

Geweldig ! Ik heb alle data terug kunnen krijgen

Service

Beste Sofie,
Ook wij zijn geweldig blij dat wij alle data voor je terug hebben kunnen halen. Dank voor het delen.
Een fijne dag en geniet van je data!

Geen bedrijf

Het was goed

Goed service

Alles is goed geweest

Beste klant,
Dank voor jr kort maar krachtige review. Fijn dat onze service goed is geweest.
Geniet van de teruggehaalde bestanden!
Team DRN

Don Op 't Eijnde, Geldelozeweg 6, 1625NW Hoorn (net verhuisd!)

DRN heeft de meeste van mijn data op een fysiek kapotte HD voor zover ik het kan beoordelen, weten terug te halen. Ik kreeg van tevoren duidelijke informatie over mogelijkheden en prijs.

Vakkundigheid

Ik vond het bedrag nogal hoog, maar ik ben er na intern beraad toch mee akkoord gegaan

Reactie Data Recovery Nederland:

Wat fijn dat de meeste van je data zijn hersteld Don, dank voor het delen. Wij adviseren je om vanaf nu regelmatig back-ups te maken, zodat jou dit niet nog een keer overkomt.
Succes met de...
Succes met de herstelde data!

Obstetrie Echo's

Onze externe harde schijf liet de inhoud van onze waardevolle foto's en video's niet meer zien. Na even zoeken op website kwam ik Data Recovery Nederland tegen,
met heel veel positieve...
met heel veel positieve reacties. In goed overleg en fijne informatie, hebben wij onze harde schijf opgestuurd en met succes terug geleverd gekregen waar wij ontzettend blij waren. Bedankt team D.R.N.
Mvg,
Familie Satici

Goed informatie

Beste klant,
Bedankt voor je review en je vertrouwen in onze service. We hebben het graag voor je gedaan.
Succes met de verworven data!

ChinaConstructionBank(Europe)S.A. Amsterdam Branch

The service is highly professional, with clear processes, and the data is handled very securely throughout the process.

Clear instructions step by step

With a text bar the client can insert their order number, then they receive a SMS on their phone for 2-step verification for checking their current order details.

Dear costumer,
Thanks for this positive review and your tip. You have a good idea. We will certainly take this into consideration.
Have a nice day and good luck with the recovered...
Dear costumer,
Have a nice day and good luck with the recovered data!
Yours sincerely,

Groot

Goed, vriendelijke klantenservice

Goede klantenservice, goede hulp

Beste mevrouw de Groot,
Wij danken je voor deze hoge beoordeling. Fijn dat onze service bevallen is.
Geniet van de teruggevonden data!