Aanmeldingprocedure

DAP advies B.V.

Goede en directe communicatie

Communicatie

Erna Kuipers

Mijn ervaring is uitstekend. Mijn harde schijf is volledig hersteld.

Communicatie is uitstekend

NVT

Andy

Aanrader !!!

100% recovery van mijn bestanden.

Valérie

Snelheid en duidelijkheid

Florian Simons

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf was zeer goed. Ze houden je op de hoogte van alles en communiceren daarom zeer goed.

Communicatie

Goedkoper. Het was een dure factuur, maar dat is bij alle datarecover bedrijven.

De Slijters Traan

Doelgericht maar voelt gedwongen duur

helder (positief) met koppelverkoop (negatief)

meer duidelijkheid omtrent no cure no pay op onderdelen

Koen Andringa

Prima geholpen, ik kan weer bij mijn bestanden ?

Goede communicatie

Instructie hoe de flashdrive te openen is.

PGZO

Scoort op veel punten prima

Communicatie met klanten

Traag proces van de eigenlijke recovery

Beste klant,
Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons bedrijf te beoordelen. Fijn dat je te spreken was over de communicatie.
Jouw recovery duurde inderdaad wat langer. Data...
Beste klant,
Jouw recovery duurde inderdaad wat langer. Data recovery kan een lang en moeizaam proces zijn om de data terug te vorderen. Gelukkig heeft onze inspanning en volharding er toe geleid dat ook jij weer verzekerd bent van jouw meest belangrijke bestanden.
Veel succes met de hervonden data!

cox metsel en timmerwerken

Super goed

super behandeld

geeen

Beste klant,
Dank voor je mooie woorden. Fijn dat jij je super behandeld voelt. Dat vinden wij nou super.
We willen je graag nog één goede raad geven: Maak vandaag nog een veilige én...
Beste klant,
We willen je graag nog één goede raad geven: Maak vandaag nog een veilige én complete back-up van al je foto’s en documenten. Zo ondervind je nooit schade wanneer er iets mis mocht gaan!
Een fijne week gewenst en veel succes met de teruggevonden data!

Berry Mom

Communicatie verloopt goed en snel. Gelukkig zijn veel van mijn bestanden gered. Alleen de externe harde schijf die ik geleverd heb gekregen vertoont na enkele keren gebruik al problemen. Dit was... Communicatie verloopt goed en snel. Gelukkig zijn veel van mijn bestanden gered. Alleen de externe harde schijf die ik geleverd heb gekregen vertoont na enkele keren gebruik al problemen. Dit was vorig jaar ook al het geval en dat vind ik niet kunnen voor een bedrag van 1000 euro.

Geen gebruik van gemaakt.

De prijs ligt heel erg hoog voor een particulier.

Reactie Data Recovery Nederland:

Dank voor je open en positieve review Berry. Fijn dat de communicatie goed en snel is verlopen.
Wij zijn op de hoogte van jouw problemen met de vergrendeling van je nieuwe dataschijven en hierover heeft onze collega Michel je al advies gegeven hoe je dit kunt oplossen. Mocht je hier niet uit zijn gekomen dan staan wij uiteraard graag voor je klaar. Jij mag van ons een goede dienstverlening verwachten en we doen er dan ook alles aan om daarvoor te zorgen.
Zowel voor bedrijven als particulieren hanteren wij dezelfde prijzen. De kosten zijn immers gebaseerd op de ernst van het geconstateerde defect en niet op de soort klant. Je kunt wel gebruik maken van onze serviceniveaus.
Veel succes met je herstelde bestanden!