8.5/10
Recovery resultaat

Wij hebben goede ervaring met Data Recovery

we werden snel geholpen als we via de telefoon contact zochten.
ook de mails werden snel beantwoord

Khoe

Ik had een disc crash en werd door Apple Amsterdam verwezen naar Data Recovery.
Voor €519 werd kon mijn disc gelezen worden. Na 4mnd kreeg ik bericht dat het perobleem is opgelost
en...

Ze doen precies wat ze zeggen, zowel met betrekking tot werkwijze als ook de prijs.

Voor €519 zou DRN mensen zonder computerverstand beter moeten begeleiden.

Ik heb mijn kapote schijf bij data recovery ingeleverd en het is naar tevredenheid gerecoverd op en nieuwe schijf.
Ik vond wel de prijs aan de hooge kant.

Op hoogte worden gehoiden van de ontwikkelingen.

Prijs en tijd bestek.

Geachte anonmieme klant,

Hartelijk dank voor uw kritische maar positieve review via Feedback Company. Wij waarderen het enorm dat u tijd en moeite heeft willen spenderen om uw ervaring over onze service te delen.

Hoewel wij onze uiterste best doen, beseffen wij maar al te goed dat het altijd nog beter kan. Mede door uw feed back kunnen wij zien waar de knelpunten zitten en op welke punten wij ons kunnen verbeteren.

Als verbetering geeft u de prijs en tijdsbestek aan. Wij zijn continue methoden aan het bedenken waarbij de prijzen kunnen worden verlaagd met behoud van kwaliteit en succespercentage.

Wij wensen u een prettige dag.

HBP Media

Hoogstaand kwaliteit levert dit bedrijf

Focus Letselschade

Ik heb een goed contact gehad met DRN. Ook als ik belde, werd ik steeds vriendelijk te woord gestaan en nam men de tijd om met mij te spreken.

Vriendelijke collega's en men houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Eigenlijk zijn er geen verbeterpunten aan te geven.

Voor onze eindklanten regelmatig contact / afname van diensten

Verwerkingssnelheid

Snel en correct.

Duidelijke site en een goede prijs.

Thom

Duidelijk wat de mogelijkheden zijn. Als je niet direct je data weer nodig hebt is de goedkoopste optie goed te doen.
Je wilt uiteindelijk graag je data terug. Eventuele vragen die je hebt...

De communicatie is erg goed. Vragen worden netjes beantwoord. Zelfs telefonisch.

Duidelijker aangeven dat de prijzen ex BTW zijn op de site. Doordat de letters kleiner zijn en in een andere kleur valt dit niet goed op.

Best Thom,

Enorm bedankt voor je eerlijke review via Feedback Company. Het is altijd fijn als klanten de tijd en moeite nemen om aan te geven hoe onze service is ervaren. Hier kunnen wij alleen maar van leren! ! ! Het is fijn dat je te spreken was over onze communicatie.

Blijkbaar zijn de BTW-prijzen op onze website niet duidelijk genoeg. Wij waarderen je tip over de kleur dan ook zeer. Wij zullen ons erover buigen hoe we dit kunnen verbeteren.

Nog een fijne dag gewenst.

Claus Financieel Adviesbureau

Prettig, snel en correct geholpen.

Goede communicatie. Snel en correct.

Geachte heer Claus,

Wij zijn erg blij met uw positieve feed back via Feedback Company. Het doet ons goed dat u onze service omschrijft als prettig, snel en correct geholpen. Wij doen onze uiterste best de hoogst mogelijke service te verlenen. Het is prettig te vernemen dat u onze intentie heeft kunnen waarderen.

Wij wensen u nog heel veel succes met uw herstelde data.

Fiscamere

Zeer goede ervaring, duidelijke offerte en updates m.b.t. de recovery

Kwaliteit, duidelijke updates, geen probleem als je belt met een vraag.

De telefoon kan iets sneller opgenomen kunnen worden.

Beste anonieme klant,

Wat fijn dat u een review over ons heeft willen plaatsen via Feedback Companie. Wij zijn altijd zeer benieuwd hoe onze dienstverlening wordt ervaren en zijn zeer geïnteresseerd in uw feed back. Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze service en zullen zeker bekijken hoe we de wachttijden aan de telefoon kunnen verkorten.

Nog heel veel plezier met uw herstelde data.