Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Leon Palmen

Ik heb weken moeten wachten op een resultaat uit de analyse, toen ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg te horen dat ze er "net mee bezig waren" en na vervolgens nóg eens weken te hebben gewacht,... Ik heb weken moeten wachten op een resultaat uit de analyse, toen ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg te horen dat ze er "net mee bezig waren" en na vervolgens nóg eens weken te hebben gewacht, was het nieuws dat er niets aan de schijven te redden viel. Ok, kan gebeuren, maar of ik wel nog even €700 kon betalen voor de analyse. Grappig idee van "no cure no pay" heeft dit bedrijf.

Het opsturen van de schijven ging makkelijk

"no cure no pay" blijkt een leugen

Beste Leon Palmen,
Dank voor de review. Spijtig om te lezen dat de ervaring niet positief is geweest.
Beste Leon Palmen,
Het klopt dat wij een 'no cure no pay' hanteren voor de recovery's. In jouw geval ging het om een RAID configuratie met 4 schijven. Hierbij heb je aangegeven gebruik te willen maken van de express diagnose. Zoals op de prijzen pagina vermeld, bedragen de kosten voor een express diagnose van een RAID configuratie € 149,- excl btw per schijf. Dit staat los van de recovery.
We hebben er alles aan gedaan om de data te herstellen, vandaar dat dit langer duurde dan gebruikelijk. Helaas was de schade dusdanig dat er geen recovery mogelijk is. Je bent dus uiteindelijk alleen voor de onderzoekskosten gefactureerd. Dus de 'no cure no pay' op de recovery is van toepassing hier, vandaar dat je ook niks hoeft te betalen voor de recovery. Hier communiceren wij transparant over. Op onze website maar ook op de facturen. Het is daarom ook niet juist om de 'no cure no pay' als een leugen te bestempelen aangezien dit absoluut niet het geval is.
Een diagnose stellen van een RAID configuratie met spoed vergt directe tijd en aandacht van onze allerbeste engineers waarbij al hun ervaring en expertise moeten worden ingezet voor een eerlijk en deskundig onderzoek. Uiteraard vinden wij het erg vervelend voor je dat jouw data niet hersteld kon worden.

Kees Janssens / Rapid Needle

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Het was de eerste keer dat een datadrager defect is geraakt. De back-ups van mijn bedrijf stonden op deze schijf. Ik heb nu 100% van de voor mij zeer belangrijke... Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Het was de eerste keer dat een datadrager defect is geraakt. De back-ups van mijn bedrijf stonden op deze schijf. Ik heb nu 100% van de voor mij zeer belangrijke bestanden weer terug en 99% van de wat minder belangrijke! Wat wil je nog meer?

Type niet lullen maar de klant helpen! En daar hou ik van!

Zoals ik al zei: Niets meer aan doen!

Beste Kees,
Bedankt voor je positieve recensie.
Fijn dat je ervaring met ons goed was.
Nog veel plezier met je data!

Van der Wal

Uitstekende ervaring

Duidelijke uitleg tijdens telefonische onderhoud

Tussentijds meerdere updates over status zou fijn zijn.

Beste heer van der Wal,
Beste heer van der Wal,
Dank voor je positieve beoordeling.
Wij zijn het met je eens wat betreft de status updates. Hier brengen we z.s.m. verandering in. Momenteel werken wij al aan een portaal waarbij de updates bijgehouden kunnen worden door klanten.
Veel succes met je herstelde data!

Judith

Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. Ik kan me voorstellen dat je als bedrijf veel kunt hebben aan DRN, maar ik had bijna 1.000 euro moeten betalen voor het terughalen van mijn data, terwijl... Ik heb geen goede ervaring met dit bedrijf. Ik kan me voorstellen dat je als bedrijf veel kunt hebben aan DRN, maar ik had bijna 1.000 euro moeten betalen voor het terughalen van mijn data, terwijl uiteindelijk een computerzaak in de buurt voor 120 euro al mijn data heeft teruggehaald. Voor mij voelt het alsof er misbruik is gemaakt van de situatie. Ik vind het verschil in kosten niet te rechtvaardigen. Zou het bedrijf daarom zeker niet aanraden.

dat ik netjes en snel mijn schijf terugkreeg en daar niet voor hoefde te betalen

Ik weet niet of de analyse nauwkeurig is gedaan, ik kan echt niet verklaren dat er zo'n verschil in kosten is tussen 2 bedrijven. Maar het komt op mij over dat er vrij snel tot een probleemanalyse... Ik weet niet of de analyse nauwkeurig is gedaan, ik kan echt niet verklaren dat er zo'n verschil in kosten is tussen 2 bedrijven. Maar het komt op mij over dat er vrij snel tot een probleemanalyse is gekomen en dat geprobeerd is om er het maximale qua opbrengst uit te halen. Dat vind ik niet netjes (zacht uitgedrukt).

Beste Judith,
Bedankt voor je recensie.
Allereerst vinden wij het ontzettend fijn dat jij je data weer terug hebt.
We hechten er veel belang aan klanten met een tevreden gevoel achter te...
Beste Judith,
Bedankt voor je recensie.
Allereerst vinden wij het ontzettend fijn dat jij je data weer terug hebt.
We hechten er veel belang aan klanten met een tevreden gevoel achter te laten en het spijt ons zeer dat jij onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren.
Op dit moment hebben wij nog niet alle gegevens om een antwoord op je review te geven. Wij gaan hier intern naar kijken en komen er bij je op terug.

Dumee

Allereerst ben ik heel blij met de gang van zaken, ik heb een kapotte harde schijf, waar ik verder niks meer mee kon, laten repareren.

De inhoud van de harde schijf grotendeels teruggekregen.

Mijn harde schijf kwam retour in een verpakking die beschadigd was, waardoor mijn hart wel even oversloeg toen ik het pakket opende. Als u wilt kan ik foto's ervan doorsturen.

Beste heer Dumee,
Wij waarderen je feedback enorm.
Allereerst zijn wij ook blij dat we de data van je kapotte harde schijf hebben kunnen achterhalen.
Spijtig te vernemen dat de...
Beste heer Dumee,
Wij waarderen je feedback enorm.
Spijtig te vernemen dat de verpakking beschadigd was. Graag ontvangen wij hier een foto van zodat wij hiervan een melding kunnen maken bij onze accountmanager van UPS.
Ter geruststelling: Wij houden na het uitleveren voor 5 dagen een backup van de herstelde data zodat we zeker weten dat er niets mis kan gaan. 😊 Mocht er onverhoopt iets gebeuren tijdens het vervoer dan hebben wij altijd nog een backup. Deze wordt na 5 dagen automatisch vernietigd indien er geen terugkoppeling vanuit de klant is geweest. Veiligheid staat bij ons altijd op de eerste plaats
Nog veel succes met alle herstelde bestanden!

William

Vanaf het eerste contact tot het het ontvangen van de harddisk is de communicatie helder en professioneel.

Goed telefonisch te bereiken en heldere uitleg bij vragen. Heldere en duidelijke uitleg over wat je te wachten staat.

Niet alles wat recovered was bleek nog bruikbaar te zijn, maar dat ligt natuurlijk aan hoe ernstig de harddisk er aan toe was. Het is wel prijzig.

Beste William,
Dank voor je positieve beoordeling.
Het resultaat van de recovery ligt inderdaad aan hoe ernstig de harddrive er aan toe is.
Gelukkig was onze extra inspanning niet voor...
Beste William,
Dank voor je positieve beoordeling.
Gelukkig was onze extra inspanning niet voor niets.
Veel succes met je herstelde data!
Team DRN

booa vastgoed en beheer bv

Heel goed

duidelijke uitleg en goede service

wachtwoord op de harde schijf niet doen!!

Beste klant,
Bedankt voor de hoge waardering.
Al doen wij nog zo erg ons best, het kan natuurlijk altijd beter en wij staan open voor alle suggesties.
Echter, wat betreft het wachtwoord...
Beste klant,
Bedankt voor de hoge waardering.
Echter, wat betreft het wachtwoord op de schijf: Veiligheid staat bij ons altijd op de eerste plaats! Alle data schijven worden door ons voorzien van een encryptiecode. Niemand kan dus bij de bestanden behalve klanten zelf, die deze code persoonlijk via de mail van ons ontvangen.
Voor nu een fijne dag en veel plezier met je herstelde bestanden!

Pieter

Trage communicatie
Beloofde termijn 10 maal overschreden
Gecrashte schijf goed gerecoverd

Uiteindelijk goed werk.

Primazo

Beste Pieter,
Bedankt voor je eerlijke review.
Je geeft aan dat jouw recovery langer duurde.
Beste Pieter,
Bedankt voor je eerlijke review.
Je geeft aan dat jouw recovery langer duurde.
Op grond van het tijdsbestek en de offerte die mede gebaseerd was op de verwachte tijdsindicatie hadden we deze recovery kunnen stoppen als niet succesvol. Echter wij halen de onderste byte boven om tot de kostbare data te komen. en blijven doorgaan als wij nog kans zien in dataherstel.
Dat kan soms langere tijd in beslag nemen.
Gelukkig heeft dat ook bij jou het gewenste resultaat opgeleverd.
Veel plezier met de foto’s en video’s!

Benny Ball Light Design

Great initial response, a caring response. Send us your drive "we will look after you", and indeed they do. During and after care is perfect. As we say in English "does exactly as it says on the... Great initial response, a caring response. Send us your drive "we will look after you", and indeed they do. During and after care is perfect. As we say in English "does exactly as it says on the tin"... and more.

Already said it... "does exactly as it says on the tin"... and more and the help from the staff is superb

If your drive is in trouble, vital information, then these are your guys.

Dear costumer,
Thank you for your heartwarming response.
We were happy to help you!
Good luck with all recovered files!
Kind regards,

Wim Sperber

Wel klantvriendelijk

wel het een en ander gevonden

vind het wel prijzig

Beste Wim,
Bedankt voor je positieve review en dat je ons als “klantvriendelijk” beoordeeld.
We zijn blij dat wij je hebben kunnen helpen met het terugvinden van je verloren data.
Dat...
Beste Wim,
Dat data recovery prijzig is, geven wij direct toe. Wij proberen continue aan oplossingen te werken om dit goedkoper te houden.
Veel plezier met je herstelde bestanden!