Recovery resultaat

Peter leyfeldt /DK Haarlem-Oost

Met veel stress een gecrashte hard schijf gebracht in Uden: zeer prettige aanname en oppikken van het probleem. Uiteraard nog geen idee wat uitkomst gaat zijn van de recovery, maar men toonde zich...

Voortgang van recovery data was duidelijk gecommuniceerd

Geen aanmerkingen. Voor wat mijn probleem betreft, was de service, communicatie en bereikbaarheid prima

Duidelijke communicatie, snelle service en komen alle afspraken na.

Betrouwbaar, snelle service en 100% bestanden kunnen herstellen

Geen specifieke verbeterpunten of tips

wesson inkoop advies

Snel professioneel en je wordt goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden over de voortgang

de manier van voortgang inzichtelijk maken is erg goed

nee

Goede ervaring

snelle reactie op mail

Dit bedrijf heeft de bestanden van mijn hard schijf teruggehaald.

Dienstverlening was prima. Prijs was hoog!

J. van Gentevoort

Bestanden snel en correct teruggehaald

Goede communicatie en een gewenst eindresultaat!

Koninklijke van twist

Prima recovery. Helaas niet alle data van de harde schijf terug kunnen krijgen maar gebruiker was wel tevreden.

Snelheid van reactie op vragen.

Jullie beweren op rekening af te rekenen. Echter moet je als bedrijf eerst betalen voordat je de data ontvangt. Dit is dus als het wate vooruitbetaling en niet op rekening. Fijner zou zijn als de data wordt opgestuurd voordat er betaald is. Betaling volgt namelijk vaak later in het proces ivm verwerking en goedkeuring van de factuur.

Beste klant,

Dank voor de beoordeling!

Het is bij ons niet mogelijk om op rekening te betalen. Dit wordt ook nergens aangegeven. Wellicht dat daardoor de verwarring is ontstaan.

bob hoogenboom

Ik heb dit bedrijf positief ervaren. Vanaf het moment dat ik de laptop in Amsterdam ingeleverd heb. De follow-up mails en de snelheid van de dienstverlening. Tot dat ik via UPS de laptop inclusies...

Mails gestuurd aan info@.... worden direct en persoonlijk beantwoord. Ik vind dat prettig.

Ga zo door.

Beste Bob,

Hartelijk dank voor de positieve feedback!

Veel plezier met de herstelde data.

Nicky van Opijnen

Ik heb een goede ervaring gehad, gratis diagnose en al mijn vragen werden keurig uitgebreid beantwoord. Telefonisch altijd bereikbaar.

Medewerkers hebben geduld aan de telefoon, en geven goede informatie.

Bij het afgeven van de harde schijf op het kantoor in Amsterdam had ik graag met iemand willen spreken, puur om het vertrouwen maar het was een balie waar ik de schijf moest afgeven.

Beste Nicky,

Dank voor de mooie beoordeling!

Om het proces te versnellen wordt de schijf op sommige locaties bij een balie in ontvangst genomen. Onze klanten worden wel altijd (meerdere) keren telefonisch benaderd om het proces door te nemen.