8.5/10
Recovery resultaat

We hebben onze schijf ingeleverd, en die is bij Data recovery blijven liggen.
We moesten er zelf achter aan mailen of onze schijf in behandeling was genomen.
Vond wij niet fijn want het...

Geef aandacht aan dingen die in behandeling zijn, en kijk jullie eigen inbox na of een mail wel goed aangekomen is.

Beste klant,

Dank voor de feedback. Excuses voor het feit dat het proces langer heeft geduurd hierdoor! Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Desondanks veel plezier gewenst met de herstelde bestanden.

R

Zeer tevreden! Je stuurt de datadrager op en na GRATIS analyse krijg je een uitgebreide offerte met de exacte kosten

Goede service, snelle afhandeling van de reparatie. vooraf offerte ontvangen met exacte kosten is erg prettig.

Geen aanmerkingen

Beste klant,

Dank voor de positieve beoordeling!

Fijn dat de dienstverlening naar wens is geweest.

Roel Peeters

We hebben een enorm groot deel van onze foto's terug, dus echt enorm blij met DRN! Zo dom geweest om ons gehele fotobestand op 1 externe harde schijf te zetten die crashte, dus ja, dit was echt onze...

Heldere, snelle info, bij vragen werd ik snel geholpen en fantastisch resultaat. Zeer tevreden klant dus!

Zeer tevreden, zo 1,2,3 geen verbeterpunten.

Beste Roel,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat bijna alles weer terug is en de dienstverlening naar wens is geweest.

Veel plezier gewenst met de herstelde foto's!

B. Konings

Absoluut topbedrijf, die met de grootst mogelijke zorgvuldigheid de data op mijn mijn harde schijf wist te redden. Slechts 1,65% was beschadigd. Bijna 1TB aan informatie was dus bijna volledig...

De zorgvuldigheid, communicatie (zowel telefonisch, per mail als via sociale media. Bij mijn harde schijf duurde het herstellen langer dna voorzien. Dit werd echter steeds keurig gemeld.

nvt

A. Klasen

Nadat mijn harde schijf was gecrasht hebben de mensen van DRN deze weer hersteld. Uitstekende service, heldere uiteenzetting van eventuele mogelijkheden en een eerlijke offerte.

Niet noemenswaardig, maar ik ben niet echt bekend met de materie.

Beste A. Klasen,

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Fijn dat de data weer terug is.

Veel plezier gewenst met de herstelde data!

Team DRN

Very good experience, very helpful & friendly.

Very clear, friendly & helpful.

Maybe more frequent update emails, if the process will take longer.

Dear customer,

Thank you for your great feedback!

We are very sorry that you have missed it, but you can change the language of the site to English at the top of the page.

We are currently developing a system in which customers are automatically informed about the process.

Best regards,

Klimaatgarant BV

Snel en duidelijk contact. Tevens snelle oplossing en levering van de complete ( geredde ) data.

ter zakenkundig en no nonsens

Beste klant,

Hartelijk dank voor de positieve review. Fijn dat alle bestanden hersteld zijn, veel plezier hiermee!

Team DRN

Dataschijf weggebracht die bij een doorgaande computer winkel niet meer te repareren was.
Maar bij DRN konden ze het wel.

Snelle handeling en constant geinformeerd over de harde schijf wat er wel en niet mogelijk was

Geen verbeterpunten

Beste klant,

Dank voor de positieve beoordeling!

Fijn dat wij de data wel hebben kunnen herstellen. Veel plezier hiermee.

Plaza de frietkraam

Net bedrijf met vriendelijke mensen, ben erg goed geholpen en werd elke keer netjes te woord gestaan en niet geheel onbelangrijk, ze hebben al mijn data terug kunnen halen

Vriendelijk geholpen en alles terug gehaald

Ik belde n keer om 17.02 uiten werd in de wacht gezet maar na 13 minuten maar opgehangen zonder geholpen te worden

Beste klant,

Dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat de dienstverlening naar wens is geweest.

Excuses dat het telefonisch niet goed is gegaan na sluitingstijd. We gaan kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Veel plezier met de herstelde bestanden.

Team DRN

Externe hard disk nadat deze was gevallen, laten controleren en alle data weer te terug. Correcte afhandeling.

Goede informatie en afhandeling

Prijs is aan de hoge kant.

Beste klant,

Dank voor de recensie. Fijn dat alle bestanden weer terug zijn.

Veel plezier gewenst met de herstelde data!