8.5/10
Recovery resultaat

Heldere duidelijke uitleg en offerte. Ik schrok van het bedrag maar ben erg blij dat ik alle data terug heb.

Gerard van Boven

Goede ervaring met algemene dienstverlening
minder goede ervaring met creditering

creditering op orde maken
proactief communiceren

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor de feedback. Excuses dat het op deze manier verlopen is. Inmiddels is het opgelost.

Marjoland

Data Recovery Nederland heeft me echt heel netjes geholpen! mijn bestanden zijn weer terug. Van te voren prijsopgave / indicatie. Echt fijn.

Duidelijk overzicht van prijs en wat ik kon verwachten daar voor.

Beste klant,

Hartelijk dank voor de positieve review.

We proberen zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze klanten.

Team DRN

Een zeer vlotte en goede service met duidelijke afspraken over de behandeling en eventueel vervolgtraject van het aangeleverde probleem.

Beste klant,

Hartelijk dank voor de mooie feedback. Veel plezier gewenst met de herstelde data!

Team DRN

Goede service, snel antwoord.

Er wordt snel gereageerd op vragen.

Bedragen zijn aan de hoge kant.

Beste klant,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling.

Wij begrijpen dat de recovery prijzen als hoog ervaren kunnen worden. Er komt veel kijken bij het proces en het is zeer specialistisch werk. Desondanks proberen wij er alles aan te doen om de prijs zo toegankelijk mogelijk te houden.

Veel plezier met de herstelde data.

Goed!

Goede communicatie. 99.9% teruggehaald, uitstekende service!

Gevraagd of ze hem direct vanuit jullie naar een ander adres wilde toesturen, helaas toch naar het verkeerde adres gestuurd.

Beste klant,

Hartelijk dank voor de recensie. We zijn blij te vernemen dat de dienstverlening naar wens is geweest.

Excuses voor het misverstand dat heeft plaatsgevonden wat betreft het opsturen!

W. Ton

Snelle service en duidelijk verhaal

Geen poespas. Geven duidelijk aan wat er is en hoe te helpen. Ook telefonisch staan zij ons goed en netjes te woord.

Beste klant,

Dank voor de positieve beoordeling!

Veel plezier met de herstelde data.

Mariska

Uitstekende service. Mijn externe schijf lag eerst 2 maanden bij een andere partij , die konden niets meer doen. Via Radio bij DRN terecht gekomen. Heel duidelijk aan de telefoon, recovery...

Goeie commercial met Hans Kazan :). Nee eigenlijk van A tot Z heel goed geholpen.

niet!

Beste Mariska,

Dank voor je positieve beoordeling!

We krijgen ontzettend veel leuke reacties op de commercial met Hans Kazan. Het is een groot succes geworden. Ook hij is net zo blij om zijn data terug te hebben.

Itecom Automatisering BV

Erg goed

data wordt naar wens ge recovered.

Beste klant,

Dank voor de mooie beoordeling!

Ondernemer

De communicatie verliep helder en professioneel. En geweldig dat ik al mijn data weer terug heb, dat had ik namelijk niet verwacht na een val van mijn externe harde schijf.

Duidelijke en eerlijke communicatie

Ik was blij verrast dat de data op de externe harde schijf versleuteld was. Van tevoren had ik dat nergens gelezen. Dat zouden jullie nog als extra positief punt kunnen benadrukken

Beste klant,

Hartelijk dank voor de mooie recensie! Wij zijn erg blij te vernemen dat de dienstverlening naar wens is geweest. Veiligheid staat op de eerste plaats bij het uitleveren van de data. Wij zullen dit extra benadrukken in de toekomst. Dank voor de tip!