Data Recovery Nederland

Data Recovery Nederland Ook benieuwd naar feedback over de webshop Data Recovery Nederland? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company236
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Data Recovery Nederland met 8.7/10. Gebaseerd op 236 ervaringen.
Recovery resultaat

Pietro
Pietro

Duidelijke communicatie per mail.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Recovery externe harde schijf. proces verliep redelijk snel en zonder problemen.

Zeer goed (9/10)

Kwaliteit van de dienstverlening is uitstekend!

Prijzen zijn aan de hoge kant, zeker voor niet-zakelijke klanten. Mogelijk is dat met opzet (enigszins afhouden van een overvloed aan werk), maar zouden naar mijn mening lager moeten kunnen.

Score voor Data Recovery Nederland:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb een defecte schijf afgegeven op het adres in amsterdam. al snel bevestiging ontvangen, daarna wat korte e-mails ter verduidelijking en uiteindelijk opdracht gegeven tot (poging tot) herstel. veel sneller dan verwacht compleet succesvol resultaat..
uiteindelijk erg positief over de dienstverlening.

Uitstekend (10/10)

Duidelijk proces en persoonlijke benadering.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw fantastisch review! Een dikke tien op alle punten! Het kan niet beter. Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. We wensen u uiteraard veel plezier met uw herstelde data.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne ervaring met data recovery nederland. gelukkig zijn al mijn bestanden gered.

Uitstekend (10/10)

Goede uitleg door de medewerker.

Beste klant,

Wat een positieve review! Fijn! Hartelijk dank hiervoor. Wij zijn enorm blij dat u onze service zo positief heeft ervaren. En dan nog wel een score van 10 op de 10. Helemaal top! Daar doen wij het voor! Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw herstelde data.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg blij met mijn data. vriendelijke medewerkers die mij goed op de hoogte hielden van het proces.

Goed (8/10)

snelle reactie op de initiële vraag, goede opvolging

Beste klant,

Bedankt dat u tijd en moeite heeft genomen om een review achter te laten. Wij zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent met de service die wij hebben geleverd.

Een goede dienstverlening is voor ons erg belangrijk. Een recovery van een RAID kan zeer complex zijn. Wij willen dat onze klanten zo snel mogelijk de informatie krijgen die zij nodig hebben. Dataverlies al erg genoeg. Wij zijn blij dat u deze ervaring met een tevreden gevoel en de beschikking over al uw data kunt afsluiten.

Score voor Data Recovery Nederland:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Data recovery van raid schijven.

Voldoende (6/10)

Snel telefonisch contact

Sta open voor klanten die een regeling willen treffen op een bepaalde manier of denk mee met deze klanten.

Beste anonieme klant,

Fijn om te horen dat alles voor u duidelijk was en dat u weer kunt genieten van uw kostbare herstelde data. Bedankt voor de feedback. Dit waarderen wij enorm en ook dat u hier tijd in heeft gestoken om uw ervaring te delen.

Uw verbeterpunten en tips zullen we zeker meenemen.Het is de bedoeling dat u zich gehoord voelt en dat we ons uiterste best doen om met u mee te denken en open te staan voor uw wensen. Natuurlijk proberen wij zoveel mogelijk aan alle verzoeken en regelingen tegemoet te komen, echter in sommige gevallen is dat, hoe graag wij dit ook zouden willen, onmogelijk.

Score voor Data Recovery Nederland:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was heel duidelijk wat ik kon verwachten en ik kreeg alle gegevens die op mijn gecrashte schijf stonden terug, top!.
ze belden snel nadat ik offertes e.d. had gekregen of ik daar nog vragen over had en dus gaven ze persoonlijke aandacht. de persoon die mij belde mag wel vriendelijker zijn en meer luisteren naar de klant want wanneer ik een wat lastigere vraag had, kreeg ik het gevoel dat ze daar niet echt op zaten te wachten om deze te beantwoorden. alle simpele vragen waren wel snel beantwoord.

w.twilhaar
Goed (8/10)
w.twilhaar

adequaat

nee

Geachte klant,

Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze service en de tijd heeft willen nemen om deze recensie neer te zetten.

Wij zijn ons er zeer van bewust dat u ons zeer waardevolle bestanden in handen geeft om te achterhalen. Wij vinden het fijn dat uw vertrouwen hebben kunnen wekken door onze manier van werken.

Heel veel plezier met uw herstelde data.

Score voor Data Recovery Nederland:4/5

Prima geen probleem.

Mitch
Mitch

Hele fijne klantenservice. Je krijgt waar voor je geld. Deze partij heeft duidelijk veel kennis op dit gebied.

Misschien een idee om de filelist beknopter of duidelijker ta maken. Een overzicht van 1tb data uitgewerkt op een .txt bestand was een beetje onoverzichtelijk en daardoor lastig te controleren. Telefonisch uitstekend geholpen door David daar niet van maar wil het toch als een verbeterpunt aangeven. Verder geen punten!

Beste Mitch,

Wow. Wat een positieve review! En dan nog wel een score van 10 uit 10! Heel fijn! Bedankt hiervoor! Wij zijn enorm blij dat je onze klantenservice zo positief hebt ervaren..
Bij elk contact staan de behoefte van de klant voorop. We willen dat klanten tevreden zijn over onze diensten.

Wij zouden ook graag de filelist makkelijker maken maar het kan helaas niet beknopter. Wij willen namelijk graag alle beschikbare informatie aan de klant verstrekken waar hij recht op heeft in een bestandsformaat die op alle systemen te openen zijn.

Veel succes met je data.

Marina

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Externe harxe schijf met waterschade opgestuurd naar drn. ruim 1tb data volledig hersteld.

Tom
Tom

Snelle response op mailtjes. Duidelijkheid vooraf

De goedkoopste manier van cleanroom recovery duurt wel erg lang

Reactie Data Recovery Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van deze top recensie, Tom ! Een score van 10 op 10. Dit waarderen we enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle response op mailtjes en de duidelijkheid vooraf. Ons uitgangspunt is dat klanten zo goed en snel mogelijk geïnformeerd worden. Dataverlies is al vervelend genoeg.

Budget recovery kan inderdaad lang duren. Deze recovery’s worden namelijk uitgevoerd in de periodes dat er wat extra tijd beschikbaar is. Zo kunnen ook particuliere klanten van onze service gebruik maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Drn heeft mijn harde schijf perfect kunnen recoveren. gezien de schade die de hdd had opgelopen (kapotte koppen, harde schijf liep nog wel maar deed niets meer) ging ik er van uit dat ik de data kwijt was. gelukkig alles herstelt.

Zeer goed (9/10)

Duidelijke communicatie. Netjes nagebeld.

Harde schijf van 1TB voor 51 gb aan data is misschien beetje scheef.

Beste Anoniem,

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Goed om te horen dat u tevreden bent over het nabellen en de communicatie. Wij vinden het erg belangrijk dat u zich goed geholpen voelt.

Dat data recovery prijzig is, geven wij direct toe. Wij proberen hier intern aan oplossingen te werken om dit goedkoper te houden.

Het is inderdaad een beetje scheef dat er 1TB schijf is gebruikt voor 51 GB data. De hoeveelheid gerecoverde data is meestal aanzienlijk meer. Dat is dan ook de reden waarom de dataschijven bij ons in bulk worden ingekocht.

Marina

Score voor Data Recovery Nederland:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, goede communicatie. wel prijzig.

2010 – 2017 © The Feedback Company