Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Dix-fc

Na problemen met mijn externe HD contact gehad met DRN, zij hebben ervoor gezorgd dat heel veel van mijn grafisch werk hersteld is. Hier ben ik heel blij mee. DRN heeft mij adequate geholpen in een... Na problemen met mijn externe HD contact gehad met DRN, zij hebben ervoor gezorgd dat heel veel van mijn grafisch werk hersteld is. Hier ben ik heel blij mee. DRN heeft mij adequate geholpen in een voor mij stressvolle situatie.

Duidelijkheid vooraf van de procedure.

Recoveryfilelist voor klant als bv pdf al kant en klaar versturen. Ik snap het systeem zodat je als klant bewust door de lijst gaat maar met een grote opdracht met heel veel data is het een hels... Recoveryfilelist voor klant als bv pdf al kant en klaar versturen. Ik snap het systeem zodat je als klant bewust door de lijst gaat maar met een grote opdracht met heel veel data is het een hels karwei om iedere keer door alle submappen te gaan en iedere keer weer terug te komen bij de juiste submap. Dit kan klantvriendelijker.

Erwin van Bostelen

Bestanden van een beschadigde externe harde schijf nagenoeg volledig terug kunnen halen.

Duidelijke communicatie en adequate afhandeling

de investering is vrij fors. Voor de gebruiker is het wellicht fijn om nog iets beter gevoel te krijgen met hetgeen er gedaan voor de investering.

RSE Telecom & ICT

Heldere communicatie

Barry neuhaus

Uitstekend contact, open en veel informatie over het proces en voortgang

Continue updates over de status

Niets

Kavel

...

...

vermelden dat er kosten overheen komen van 90 euro voor een externe harde schijf of dat je zelf niets mag aanleveren

Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Beste klant,
Dank voor je beoordeling.
Wij accepteren inderdaad geen zelf-aangeleverde schijven. De reden hiervoor is dat wij in het verleden hierdoor met te veel complicaties te maken hebben gehad. Aangezien wij geen inzage hebben in de staat en historie van de schijf kunnen er allerlei zaken optreden die een goede overdracht van de herstelde data belemmeren. Dat is de reden dat wij hebben besloten herstelde data enkel nog (versleuteld) op nieuwe externe harde schijven aan te leveren van een gerenommeerd merk. Op deze wijze garanderen wij dat de schijf naar behoren werkt en kunnen we ook garantie geven op de herstelde data.
Omdat wij altijd streven naar de hoogst mogelijke maatstaf in deze specifieke branche en enkel de beste en veiligste methode van dataoverdracht selecteren voor al onze klanten, hebben wij besloten om hierop geen uitzonderingen te maken. De kosten wegen in dit geval niet op tegen de mogelijke complicaties.
We nemen je feedback wel mee in ons verbeterproces en zullen bekijken op welke wijze wij dit nog duidelijker kunnen vermelden op onze website.
We zien dat het recovery-resultaat met een laag cijfer is beoordeeld. Voor zover wij kunnen nagaan in ons systeem hebben wij geen recovery voor jou uitgevoerd. Wij begrijpen daarom niet waarom hier een laag cijfer voor is gegeven. Ook de aanmeldingsprocedure is met een laag cijfer beoordeeld. Graag vernemen wij wat we hierin kunnen verbeteren.

Bárbara Varassi Pega, La Luna Project

fast, efficient

it's too expensive, many people lose their data cause unaffordable

Dear Bárbara,
Thank you for your great feedback! We are glad to hear that we were fast and efficient.
Dear Bárbara,
The price remains a point of attention. We hope to be able to offer better prices in the future.
Have a nice day and good luck with your recovered data!
Best regards,
DRN Team

Linda schoemaker

Mijn reddende engel. Mijn belangrijke foto’s weer terug

Goed begrijp baar. Geen op of aanmerkingen

Heb ik niet

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor je lovende reactie. Wat fijn dat wij "jouw reddende engel" konden zijn en dat al jouw belangrijke foto's zijn veiliggesteld. Iedereen heeft wel bepaalde herinneringen die ze op een later moment visueel terug willen kunnen halen. Fijn dat ook jij dat weer kunt.
Wij wensen je veel kijkplezier met de foto’s.

Johnny

Iedere keer goed telefonisch ter woord gestaan. Service was goed en snel geregeld. Er is alleen iets mis gegaan bij het terugsturen. De pakket bezorger zegt het pakket te hebben afgeleverd maar ik... Iedere keer goed telefonisch ter woord gestaan. Service was goed en snel geregeld. Er is alleen iets mis gegaan bij het terugsturen. De pakket bezorger zegt het pakket te hebben afgeleverd maar ik heb niks ontvangen. Er is een onderzoek gestart. Gelukkig heeft DRN een backup van mijn bestanden. Verder was de prijs vanaf en excl BTW. Wat ipv 500 uitkwam op 1000 euro. Vind het een prijzige service waar je eigenlijk geen keuze hebt als je je waardevolle bestanden terug wilt hebben. Dure les maar van geleerd :)

Goede communicatie en telefonische service, bettouwbaar

Uitsluitend aangetekend versturen

Beste Johnny,
Bedankt voor je reactie en het hoge cijfer.
Beste Johnny,
Bedankt voor je reactie en het hoge cijfer.
Ook wij vinden het heel vervelend dat er iets is misgegaan bij het terugsturen. Gelukkig bewaren wij altijd voor 5 dagen een back up en wordt de dataschijf versleuteld verzonden zodat niemand anders dan jijzelf bij je herstelde data kan komen.
Wij kunnen niet ontkennen dat data recovery prijzig is. Het is gebaseerd op de schade op de harde schijf en het werk om de data weer toegankelijk te maken. Gelukkig is de offerte geheel vrijblijvend zodat iedereen daar zelf een weloverwogen keuze in kan maken.
Voor nu een mooie dag en veel succes met je herstelde data.

Bert Eimers

Professioneel bedrijf die er alles aan doet om zoveel mogelijk bestanden terug te halen.

Duidelijke uitleg op de website. Er is een mogelijkheid om de kosten in 3 termijnen te betalen. Goede communicatie over de voortgang van het proces.

Ik had zelf een hele nieuwe externe schijf die ik wilde opsturen en waar men de herstelde bestanden op kon zetten. Maar dit kon niet. Hierdoor werden de kosten wel hoger.

Beste Bert,
Bedankt voor de lovende woorden. Wij doen er inderdaad alles aan om zoveel mogelijk bestanden terug te halen.
Het klopt dat het niet mogelijk is om zelf een dataschijf aan te...
Beste Bert,
Het klopt dat het niet mogelijk is om zelf een dataschijf aan te leveren. Dat was in het verleden wel mogelijk. Echter, hierbij traden te veel complicaties op en het was vaak te riskant om hier de waardevolle, moeizaam herstelde data op te zetten omdat deze zelf aangeleverde schijven niet altijd betrouwbaar waren. Om kwaliteitsgarantie te kunnen garanderen wordt deze daarom op één van onze eigen harde schijven gezet die dan tevens versleuteld wordt aangeleverd.
Het zou zonde zijn als al ons werk voor niets was geweest en gelukkig ben jij ook weer veilig in het bezit van al je verloren data.
Nog veel plezier met al je herstelde bestanden!

Ton van Groningen

Zeer goed

duidelijkheid

Beste Ton,
Bedankt voor je reactie. Wij zijn hier erg blij mee. Fijn dat alles duidelijk was.
Veel succes met je herstelde data!