Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Roel

Paar keer proberen te bellen; na een half uur in de wacht te zijn gezet en zelfs een keer opgehangen te zijn, was ik het zat. Ook is hun telefoon menu nogal onhandig: zo MOET je kiezen of je wel of... Paar keer proberen te bellen; na een half uur in de wacht te zijn gezet en zelfs een keer opgehangen te zijn, was ik het zat. Ook is hun telefoon menu nogal onhandig: zo MOET je kiezen of je wel of geen muziek wilt horen, anders blijf je dat bericht oneindig vaak horen. Kom op mensen, fix dit. Jullie gooien geld weg zo.

Onbereikbaar

Ingrid

Prima, reageren snel en correct.

Halen veel data terug.

Meer meedenken met de klant, die helaas al eens eerder heeft moeten aankloppen.... want het is duur. Er kon niet wat aan de prijs gedaan worden.

Harm

Duidelijke communicatie en gratis analyse!
Duidelijke communicatie en gratis analyse!
Helaas was mijn schijf onherstelbaar beschadigd en werden de kosten wel erg hoog (en ook de kans dat meer dan 70% hersteld kon worden verre van reëel). Vandaar mijn lagere beoordeling van de recovery (omdat dit verplicht ingevuld moet worden).
Schijf netjes terug ontvangen nadat ik daar om gevraagd had.

Gratis analyse, goede communicatie

Terugzenden was in eerste instantie niet geregistreerd. De tweede keer werd mijn reply wel gezien.

Beste Harm,
Beste Harm,
Hartelijk dank voor jouw feedback. Onze koerier is persoonlijk bij je langs geweest om je pakketje op te halen. Daarna hebben wij, geheel gratis, een diagnose voor je uitgevoerd. Tijdens de diagnose werd de schade vastgesteld en is er een inschatting gemaakt op de kans van slagen. De recovery-prijs zoals vermeld in de offerte is geheel gebaseerd op de schade die wij hebben aangetroffen op je harde schijf. Doordat deze was gevallen, bleek de lees/schrijfkop beschadigd en was er sprake van een grote hoeveelheid sectorschade op de platter van de schijf. Wij zagen nog wel kans op dataherstel en de kans op meer dan 70% herstel was zeker wel reëel, vandaar de offerte.
Mocht er bij de recovery-opdracht minder dan 70% van je meest cruciale data hersteld zijn of indien de techneuten niet kunnen vaststellen hoeveel % er is achterhaald dan treedt de no-cure/no-pay regeling in werking en bepaal jij of het een geslaagde actie is.
Mocht je niet tevreden zijn met het behaalde resultaat dan heb je altijd de mogelijkheid om er in zijn totaliteit vanaf te zien. In dat geval betaal je helemaal niets. Er zal ook geen data worden geleverd.
Wij vinden het vervelend dat er een verkeerd beeld wordt geschetst want dit is niet onze manier van werken. Mocht je onze werkwijze niet helemaal begrijpen dan kun je te allen tijden contact met ons opnemen. Wij zijn graag bereid om het allemaal uit te leggen.

Ralph van Heerbeek

Ik vond het herstellen van mijn data een erg kostbare aangelegenheid, maar ik ben erg tevreden over het eindresultaat en het feit dat al mijn gegevens hersteld lijken te zijn.

De website is overzichtelijk, ziet er betrouwbaar uit en er is veel informatie op te vinden, terwijl het tegelijkertijd overzichtelijk bijft.

De grootste verbeterslag kan gemaakt worden in de reactie snelheid wanneer je als klant vragen via de mail stelt. Ik heb meerdere keren via de mail gereageerd waar ik dan geen reactie op ontving.... De grootste verbeterslag kan gemaakt worden in de reactie snelheid wanneer je als klant vragen via de mail stelt. Ik heb meerdere keren via de mail gereageerd waar ik dan geen reactie op ontving. Hier zat ook een zorg over mijn data en of alles wel hersteld zou kunnen worden. Ik snap dat men hier geen garanties in kan geven maar een reactie op de mailtjes is toch netjes. Ik had ook een vraag over het bezorgen van mijn herstelde data maar hier kreeg ik geen reactie op. Pas toen ik belde hoorde ik dat er gehoor aan mijn vraag gegeven was. Het was netjes als er een reactie op mijn mail gekomen was.

Beste Ralph,
Beste Ralph,
Dank voor je positieve review. Excuses dat het iets langer heeft geduurd voordat je reactie hebt ontvangen. Door onverwachte omstandigheden heeft het iets langer geduurd dan dat klanten normaal van ons gewend zijn.
Veel succes met de herstelde data!

Timshel BV

Snelle reacties op mails en met goed resultaat alles hersteld

Snelle reactie op mails.

Ander transport bedrijf organiseren. Vanaf aflevering bedrijf tot levering duurt meer dan 1 week. Dan bezorgt men, zegt dat je niet thuis bent en dan moet je het ophalen en dat kan niet op zaterdag... Ander transport bedrijf organiseren. Vanaf aflevering bedrijf tot levering duurt meer dan 1 week. Dan bezorgt men, zegt dat je niet thuis bent en dan moet je het ophalen en dat kan niet op zaterdag en zondag.

Beste klant,
Hartelijk dank voor je positieve feedback. Het doet ons deugd dat je tevreden was over onze snelle reacties op de mails en het goede resultaat.
Omtrent je opmerking over de...
Beste klant,
Omtrent je opmerking over de zending: Wij versturen vooraf altijd een track&trace code via de mail zodat je weet wanneer jij je pakketje kunt verwachten. Wellicht is deze in de spam box terecht gekomen. De zending was donderdag de 9e verstuurd en vrijdag de 10e tevergeefs bij je aangeboden. UPS houdt je zending dan nog vijf werkdagen vast op het dichtstbijzijnde accespoint. Vooral in deze Covid-tijd blijkt een betrouwbare koerier van onschatbare waarde. Regelmatig evalueren wij onze samenwerking met de transportbedrijven en kiezen daarbij de beste mogelijke optie op dat moment.
Het spijt ons dat de logistiek niet helemaal soepel is verlopen. We kunnen ons voorstellen dat wachten op je herstelde data frustrerend kan zijn.
Gelukkig is alles toch nog goed gekomen en wij wensen je veel succes met de herstelde bestanden!

Giang

Great recovery, slow return

Able to recovery most data

Contact on the progress. Faster return

Dear Giang,
Thank you for sharing your feedback and the high rating. We are happy with this.
Dear Giang,
In your case it did indeed take a little longer before the data was delivered. We work from the sectors which are a more sensitive environment. Therefore, transferring the recovered data may take a little longer in some cases.
Fortunately, our extra effort was not in vain and you can once again have access to most of the data.
Good luck with all your files!
Sincerely,

Niek

Aanmelden ging soepel. Een telefonische vraag naar aanleiding van de gestuurde datalist werd deels beantwoord, de aanvullende mail liet lang op zich wachten. Na betaling duurde het langer dan de... Aanmelden ging soepel. Een telefonische vraag naar aanleiding van de gestuurde datalist werd deels beantwoord, de aanvullende mail liet lang op zich wachten. Na betaling duurde het langer dan de beloofde 14 werkdagen. Onbekende bestanden aangetroffen. Weinig gegevens zijn achterhaald, alhoewel dit niet kan worden toegeschreven aan het bedrijf, maar zonder valschade en iets wat in eerste instantie leek op uitsluitend een defecte lees-/schrijfpen, is het toch lastig te begrijpen dat er zo weinig van de bestanden zijn hersteld.

Aanmelding, toegang tot datalist

Binnen beloofde tijd leveren, terugkomen op telefoongesprek als er wordt beloofd dat er navraag wordt gedaan, korte beschrijving van het probleem toevoegen.

Beste Niek,
We vinden het jammer te vernemen dat wij niet hebben voldaan aan je verwachtingen omdat we er altijd naar streven klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
Het klopt...
Beste Niek,
Het klopt inderdaad dat niet alle gegevens zijn achterhaald omdat jouw schijf behoorlijke schade had met harde tikgeluiden. Daarom hebben we ook een filelist gemaild waarop je het behaalde resultaat kon bekijken. Op dit punt had je alle recht om van de recovery af te zien zonder verdere kosten. No-cure/no pay.
Wij doen altijd ons uiterste best alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Sommige schijven zijn dusdanig beschadigd dat wij tot het uiterste moeten gaan en alle middelen moeten inzetten om de data terug te halen. Hierdoor kan het soms wat langer duren dan onze klanten van ons gewend zijn. Excuses voor dit ongemak!
Voor nu een mooie dag en veel succes met de teruggewonnen data!

JG Wolters

Prettig, professioneel, uitstekende communicatie. Maar onlangs bleek mijn betaling bij DRN wel te zijn binnengekomen, maar niet door het financiële systeem te zijn herkend. Dat bleek te hangen op... Prettig, professioneel, uitstekende communicatie. Maar onlangs bleek mijn betaling bij DRN wel te zijn binnengekomen, maar niet door het financiële systeem te zijn herkend. Dat bleek te hangen op één code die ik niet correct had vermeld. Een code die NIET ONAFHANKELIJK is, maar samenhangt met de andere betalingskenmerken: ordernummer, mijn naam, en de hoogte van het bedrag. Ik vind het onacceptabel, dat een correcte betaling dan wekenlang in de financiële administratie kan hangen zonder te worden herkend. En dat ik in totaal 6 weken heb moeten wachten voordat ik eindelijk weer over mijn data kon beschikken.

professioneel, uitstekende communicatie, goede recovery

zie boven

Beste heer Wolters,
Beste heer Wolters,
Jouw feedback is meer dan welkom. Wij zijn er op gericht klanten de beste service te verlenen. Uiteindelijk gaat het om jouw positieve beleving van zaken doen met ons. We zijn blij dat je onze dienstverlening beoordeelt als: “prettig, professioneel en uitstekende communicatie”.
Jouw terugkoppeling over de betaling zullen we zeker aankaarten bij de betreffende afdeling en zullen proberen dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Onze welgemeende excuses voor het wachten.
Veel plezier met de herstelde bestanden!

R.J. de Haan

Snelle communicatie over alle (on)mogelijkheden. Prima transportservice via UPS. Goede tussenrapportage over beschadigde/onbeschadigde files.

Professionele aanpak, helder overzicht van procedures en kosten.

Ik heb me niet gerealiseerd dat bestaande 'mappen' niet gerecoverd worden, het gaat puur om de bestanden. Dit leverde bij bv. mijn zelfgemaakte films onoverkomelijke problemen op. Een film bestaat... Ik heb me niet gerealiseerd dat bestaande 'mappen' niet gerecoverd worden, het gaat puur om de bestanden. Dit leverde bij bv. mijn zelfgemaakte films onoverkomelijke problemen op. Een film bestaat uit scenes (bestanden). Als enkele bestanden beschadigd zijn lijkt dat overkomelijk, maar dan is de hele film waardeloos geworden. Ook zul je alle herstelde bestanden weer in de verdwenen mappen moeten plaatsen.

Beste heer de Haan,
Beste heer de Haan,
Dank voor het delen van je ervaring met onze dienstverlening. Fijn dat je te spreken was over de snelle communicatie, onze transportservice en de tussenrapportage over de beschadigde/onbeschadigde files.
Bij het verzenden van de filelist, ontvang je ook uitleg hierover. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en is het duidelijke welke bestanden je terug kunt verwachten. Ook in jouw geval hebben we dit vooraf gecommuniceerd. Wellicht was dit voor jou niet duidelijk. Dus jouw opmerking wordt op prijs gesteld. We gaan intern bespreken hoe we dit in de toekomst nog duidelijker kunnen communiceren.
Succes met de herwonnen bestanden!

anoniem

Vanwege grote drukte (Covid19?) duurde het iets langer voordat ik mijn oude data op een nieuwe harde schijf teruggestuurd kreeg, maar ik was blij dat het was gelukt, al mijn verloren vakantiefoto's... Vanwege grote drukte (Covid19?) duurde het iets langer voordat ik mijn oude data op een nieuwe harde schijf teruggestuurd kreeg, maar ik was blij dat het was gelukt, al mijn verloren vakantiefoto's teug!

Terghalen 'verloren' bestanden

eerder reageren en tussentijds (eerder) een 'stand van zaken -mailtje' sturen

Beste klant,
Bedankt voor je feedback. Wij stellen je mening zeer op prijs. Wat fijn dat al je vakantiefoto’s weer terug zijn.
Wij begrijpen je verbeterpunt niet helemaal. Na onze analyse...
Beste klant,
Wij begrijpen je verbeterpunt niet helemaal. Na onze analyse kregen wij pas na 2 weken je reactie via een akkoord op de offerte. Wij zijn direct begonnen met de recovery en binnen 14 dagen hebben we deze succesvol voor je afgerond waarbij we tussentijds een status update hebben verzonden. Uit jouw woorden begrijpen we dat dit niet voldoende was. We blijven zoeken naar oplossingen om dit in de toekomst te verbeteren.
Voor nu een mooie dag en veel kijkplezier met de vakantiefoto’s!