1980 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1980 Reviews

MRB-computers

Voor een klant de verloren bedrijfsgegevens laten herstellen i.v.m. een gecrashte harde schijf. Hij had geen recente back-up en was enorm blij dat zijn data achteraf toch nog teruggehaald kon worden.

Snelle en duidelijke communicatie, professioneel en meedenkend.

Geen.

Beste klant,
Wat een mooie beloning om terug te ontvangen. Hartelijk dank voor de sympathieke woorden. We hebben het graag voor je gedaan.
Geniet van de data!
Met vriendelijke...
Geniet van de data!

S

Goed!

Duidelijke communicatie

Beste S,
Dank voor je positieve feedback. We zijn blij dat onze communicatie duidelijk was.
Geniet van je herstelde bestanden!

Boone

Prima , communicatie vanuit DRN

communicatie

Geen, wij zijn blij dat wij onze gegevens terug hebben

Beste heer Boone,
"Prima communicatie vanuit DRN"; dat lezen we graag. Dank voor de mooie review. Ook wij zijn blij dat jullie je gegevens weer terug hebben.
Veel succes met de...
Beste heer Boone,
Veel succes met de teruggewonnen bestanden!

F.Bajema

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Beste F. Bajema,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat we ook jou als klant een positieve ervaring hebben kunnen bieden.
Geniet van je data!
Met vriendelijke...
Beste F. Bajema,
Geniet van je data!

Industrial Practical Solutions

Klasse in communicatie en ze leveren wat ze beloven!

Communicatie

geen, ga zo door

Beste klant,
Dank je voor je uitmuntende beoordeling. Dat vinden wij klasse. We stellen de mening van onze klanten zeer op prijs. Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!

Van den Boer

Redelijk

Terugsturen

Vantevoren veel beter informeren

Beste heer van den Boer,
Hartelijk dank voor je feedback. Het betreurt ons dat de verstrekte informatie niet aan je verwachtingen voldeed.
Succes met de herwonnen bestanden!
Met...
Beste heer van den Boer,
Succes met de herwonnen bestanden!

Frans

Mijn externe SSD met ca 80 GB aan data was niet meer te benaderen. DRN heeft de data volledig kunnen herstellen. De prijs hiervoor, incl een nieuwe externe SSD van van 1 TB, van bijna € 1.200... Mijn externe SSD met ca 80 GB aan data was niet meer te benaderen. DRN heeft de data volledig kunnen herstellen. De prijs hiervoor, incl een nieuwe externe SSD van van 1 TB, van bijna € 1.200 (standaard diagnose en service) viel wel erg tegen.

Het proces wordt goed in beeld gebracht

Check het aangemaakte verzendlabel voor verzending want anders wordt, zoals bij mij, het pakket op een verkeerd adres bezorgd.

Beste Frans,
Dank voor deze mooie review. Het doet ons goed te vernemen dat jouw data volledig zijn hersteld.
Veel succes met alle bestanden!
Met vriendelijk groet,
Team DRN

Peter Fouché Hinuera B.V.

Good but slow

Providing file by file status was really valuable in planning how to recover.

Progress updates would be good (ie is it on track rather than finding it is running late on the expected delivery day)

Dear Peter,
Thanks for the feedback. In some cases, recovery may take longer due to the extent of the hard drive damage.
Good luck with the retrieved data!
Yours sincerely,

Nuctech Netherlands BV

Professional

capacity of repair

Provide more frequent feedback to the customer

Dear Customer,
Dear Customer,
Thanks for your high appreciation of our services. We have answered all your emails on the same day. Apparently, this was not sufficient. We will work on further improving.
Enjoy your restored files!
Kind regards,

willems techniek

Goede recovery 100%

goede communicatie

Beste klant,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je waardevolle feedback.
Geniet van je herstelde bestanden!