1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

1951 Reviews

Berends IT Service

Het gehele proces was erg goed te volgen. Uiteindelijk de meeste data terug. De schijven waren defect, waardoor niet alles terug gehaald kon worden.
Prijs technisch absoluut waar voor je geld

Duidelijke communicatie naar de klant

Een real time status via de site of link.

Beste klant.
Dank voor deze opsteker. We hebben het graag voor je gedaan.
Jouw feedback gaat zeker niet onopgemerkt aan ons voorbij, we gaan dit intern bespreken.
Succes met de...
Beste klant.
Dank voor deze opsteker. We hebben het graag voor je gedaan.
Succes met de gerecoverde data!

Abma Projecten VOF

Dienstverlening was perfect

Ik werd heel goed op de hoogte gehouden. Een Goede terugkoppeling en duidelijke informatie rondom reparatie

Beste klant,
Dit is de meest waardevolle en krachtige ‘content’ die wij ons maar kunnen wensen. Dank voor jouw positieve terugkoppeling.
Veel plezier met de achterhaalde bestanden!
Beste klant,
Veel plezier met de achterhaalde bestanden!

Marja

Positieve communicatie en behulpzaam

Probleem opgelost en goede communicatie

Wellicht iets gebruikersvriendelijkere oplossing als de nieuwe harde schijf met recovery wordt toegestuurd.

Beste Marja,
Dank voor de hoge waardering. We zijn blij dat we ook bij jou het probleem hebben kunnen oplossen.
Ook bedankt voor je tip. We kaarten dit aan tijdens het eerstvolgende team...
Beste Marja,
Ook bedankt voor je tip. We kaarten dit aan tijdens het eerstvolgende team overleg.
Veel plezier met de herstelde bestanden!

Edward Tie

Mijn data is gered.

Snel analyserapport en advies.

Beste Edward,
We zijn blij met je hoge beoordeling en dat je onze manier van werken hebt kunnen waarderen. Fijn dat al jouw data zijn gered.
Succes met de gerecoverde bestanden!
Beste Edward,
Succes met de gerecoverde bestanden!

M. Balk

Goed, alle data is terug

duidelijk, snel

Beste M. Balk,
Dank voor je positieve feedback. Leuk dat je ons op alle punten beoordeelt met een 10. Wij hopen al onze toekomstige klanten deze ervaring te kunnen geven.
Succes met alle...
Beste M. Balk,
Succes met alle teruggehaalde data!

Ilona

Super service!

Veel data terug weten te krijgen. Netjes op de hoogte gehouden van de status met uitgebreide mailtjes. Kosten zijn zoals beloofd. Opsturen is heel fijn

UPS kwam de opdracht niet ophalen, naar een UPS punt gebracht, toen wel gelukt. En levering van UPS is ook niet op die tijden. Echter kan DRN hier weinig aan doen denk ik..

Beste Ilona,
Beste Ilona,
Hartelijk dank voor deze enthousiaste review. Fijn dat je zo positief bent over onze dienstverlening. Ook wij vonden het "Super" om jou als klant te mogen helpen.
Succes met alle herstelde files!

Edwin

Goed contact. Probleem opgelost.

Heldere Communicatie over wat verwacht mag worden.

Beste Edwin,
Dank voor je kort maar krachtige en positieve review. Fijn dat de communicatie helder was en dat het probleem is opgelost.
Succes met de herstelde bestanden!
Beste Edwin,
Succes met de herstelde bestanden!

Ary Noordam

Correcte afhandeling van ons probleem

Het daadwerkelijke resultaat

Kosten kunnen mensen afschrikken. Toch onderzoeken hoe sommige dingen onder een verzekering zou kunnen passen.

Beste Ari,
Dank voor je feedback. Fijn dat het resultaat naar wens was.
Je hebt een hele goeie en slimme tip. Inderdaad passen sommige dingen onder een verzekering.
Veel succes met de...
Beste Ari,
Dank voor je feedback. Fijn dat het resultaat naar wens was.
Veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Tam DRN

La Promesse BV

Professioneel, klantgericht, punctueel en succesvol! Mijn bestanden, dierbaar foto- en filmmateriaal, zijn vrijwel allemaal gereconstrueerd. Kan ik iedereen aanbevelen.

klantgericht, snel en professioneel

niets

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze hartverwarmende feedback en de lovende woorden. Wij zoeken toevallig nog een voorzitter voor onze fanclub ;)
Veel (kijk)plezier met de achterhaalde...
Beste klant,
Veel (kijk)plezier met de achterhaalde foto's en filmpjes!

Nardy

Hele fijne communicatie en informatie over hoe het proces er uit zal zien. Na geduldig wachten is 97% van mijn data (bijna 2TB) terug in mijn handen.

Communicatie, snelheid

Nvt

Hallo Nardy,
Wat leuk om deze sympathieke terugkoppeling te ontvangen. Dank je wel. Fijn dat jij weer beschikt over 97% van je data want daar gaat het toch uiteindelijk om.
Veel plezier er...
Hallo Nardy,