1951 beoordelingen

Duidelijke communicatie en helder proces

Duidelijke communicatie en helder proces

Het proces iets versnellen

Beste Rick,
Dank voor je review. Fijn dat onze communicatie en proces is bevallen. Hoewel snelheid van belang is, blijven we gefocust op hoogwaardige resultaten en kwaliteit.
Veel plezier...
Beste Rick,
Veel plezier met je achterhaalde bestanden!

Max

Prima!

Goede communicatie

Beste Max,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij te horen dat het contact bij DRN naar wens is verlopen.
Een fijne dag verder en veel succes met je teruggehaalde data!
Met...
Beste Max,
Een fijne dag verder en veel succes met je teruggehaalde data!

Philip van Beeck Calkoen

Deskundig, correct en vlot

Zorgvuldigheid, deskundigheid

Het pick up punt in Den Haag gaf aanvankelijk wat verwarring, maar dat werd snel opgelost

Beste Philip,
Bedankt voor je enthousiaste review. Dit is precies de ervaring die we al onze klanten bij DRN willen bieden.
Veel succes met alle herstelde bestanden!
Met vriendelijke...
Beste Philip,
Veel succes met alle herstelde bestanden!

Sjoerd Mensonides

Uitstekend

Zeer goede communicatie en updates tijdens het proces

Geen verbeterpunten

Beste Sjoerd,
Hartelijk dank voor de hoge beoordeling. Fijn dat je onze service bestempelt als "Uitstekend".
Veel succes gewenst met alle herstelde data!
Met vriendelijke...
Beste Sjoerd,
Veel succes gewenst met alle herstelde data!
Tam DRN

Bertwin van Dinther

Ik heb een heel goede ervaring met DRN. We kunnen opgelucht ademhalen, onze data van heel veel jaren is weer veiliggesteld.
Wat ontzettend fijn!

Mijn ervaring is dat het bedrijf nakomt wat wordt beloofd, erg zorgvuldig is en communicatief sterk. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van welke stappen in het recovery proces worden genomen.... Mijn ervaring is dat het bedrijf nakomt wat wordt beloofd, erg zorgvuldig is en communicatief sterk. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van welke stappen in het recovery proces worden genomen. Totaal geen onzekerheid dus!

Communiceer helder over mogelijk (zeer) hoge kosten. Ik kan me goed voorstellen dat de kosten hoog kunnen zijn, het is een zorgvuldig, arbeidsintensief proces in dure ruimten en mogelijk is dit al... Communiceer helder over mogelijk (zeer) hoge kosten. Ik kan me goed voorstellen dat de kosten hoog kunnen zijn, het is een zorgvuldig, arbeidsintensief proces in dure ruimten en mogelijk is dit al wel opgenomen maar mensen vinden het geen probleem om wat meer te betalen voor de goede service die jullie bieden en het belangrijke werk dat jullie doen.

Beste Bertwin,
Dank voor de mooie referentie.
Beste Bertwin,
Dank voor de mooie referentie.
Wij willen graag ingaan op je tip; Op onze website vermelden we vanaf-prijzen; het exacte bedrag wordt na het vooronderzoek bepaald, afhankelijk van de schade.
We hopen dat alles nu duidelijk is en wensen je veel plezier met de teruggehaalde data!

Evelien Tienhoven

Tevreden. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de vorderingen

Uiteenzetting van het verloop.

Het was even lastig toen ik een ander mailadres doorgaf omdat mijn Hotmail was geblokkeerd. Deze wijziging verliep niet goed in de administratie van DRN. om deze reden kreeg ik betalingsherinnering.... Het was even lastig toen ik een ander mailadres doorgaf omdat mijn Hotmail was geblokkeerd. Deze wijziging verliep niet goed in de administratie van DRN. om deze reden kreeg ik betalingsherinnering. Had niets ontvangen. Telefonisch contact: toen werd het opgelost.

Beste Evelien,
Dank voor je feedback. We betreuren dat de e-mailwijziging problemen veroorzaakte, maar zijn blij dat we dit hebben kunnen oplossen en dat je tevreden bent over ons.
Succes...
Beste Evelien,
Succes met de herstelde data!
DRN

Hilde Buitenhuis

Correcte informatie en werk volgens afspraken gedaan. Duidelijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden.

Eerlijke afspraken

Voor mij niet

Beste Hilde,
Bedankt voor je positieve feedback en voor je vertrouwen. We proberen altijd onze beloftes na te komen en zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Veel plezier...
Beste Hilde,
Veel plezier met je herstelde data!

Hoofs

Heel goed, zeker aan te bevelen

Bijna alle foto's terug, 99.7%

Geen verbeterpunten

Beste mevrouw Hoofs,
Dank voor je aanbeveling, gebaseerd op jouw positieve ervaring met ons. Dit wordt door ons erg gewaardeerd. Fijn dat bijna alle foto's terug zijn.
Geniet van de...
Beste mevrouw Hoofs,
Geniet van de achterhaalde foto's!

danny

Fantastische ervaring met dit bedrijf van de eerste tot laatste foto werden teruggehaald

klantvriendelijk

is perfect

Reactie Data Recovery Nederland:

Hartelijk dank voor dit mooie bericht Danny , het was ons een genoegen.
Veel kijkplezier met de teruggehaalde foto's!

van Geijn Automatisering

Erg fijn bedrijf om u data te laten recoveren.

Houden je goed uptodate over de recovery

Externe SSDs aanbieden bij de recovery veel klanten vinden het raar als de HDD defect gaat om het dan weer op een HDD te krijgen (aangezien SSD's toch minder storing gevoelig zijn)

Beste klant,
Bedankt voor je waardering en feedback. We begrijpen je behoefte aan diverse leveringsopties voor herstelde data. Om kosten te besparen, kopen we dataschijven in bulk.
Veel...
Beste klant,
Veel succes met de herstelde data!