Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

PH

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je hebt gekregen. Dankjewel voor de aanbeveling en het delen van je mooie maximale beoordeling.
Petra

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je positieve beoordeling over onze dienstverlening.
Het is altijd fijn om te zien dat iemand tevreden is.
Het Webcareteam...
Het is altijd fijn om te zien dat iemand tevreden is.

Hairstyle Hier

Fijne adviezen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor de tien!
Fijn dat we goed advies hebben gegeven.

Nathalie

Ze zijn mij tegemoet gekomen met een compensatie en heb dat overgemaakt naar de advocaat ook met de mail dat ik ben gecompenseerd door DAS wat heeft gemaakt dat de advocaat het overige bedrag heeft... Ze zijn mij tegemoet gekomen met een compensatie en heb dat overgemaakt naar de advocaat ook met de mail dat ik ben gecompenseerd door DAS wat heeft gemaakt dat de advocaat het overige bedrag heeft gecrediteerd wat voor mij een perfecte oplossing was.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Nathalie, super om te lezen dat we tot een perfecte oplossing zijn gekomen. Fijn dat je hiermee goed bent geholpen. Dank je wel voor het delen.
Het Webcareteam van DAS

Wel goed als ze denken te kunnen helpen houden ze vast.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer om te zien dat je ons 2 sterren geeft, toch fijn dat je aangeeft dat onze inzet wordt gewaardeerd.
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Vriendelijke...
Bedankt voor het delen van jouw ervaring.
Het Webcareteam van DAS

Het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik vind het jammer dat je dit gevoel hebt, wij streven ernaar om al onze klanten met respect en aandacht te behandelen. Als je nog contact wil om jouw ervaring te bespreken stuur dan... Goedemorgen, ik vind het jammer dat je dit gevoel hebt, wij streven ernaar om al onze klanten met respect en aandacht te behandelen. Als je nog contact wil om jouw ervaring te bespreken stuur dan een mail met je telefoonnummer en het dossiernummer naar webcare@das.nl.

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw positieve ervaring met ons te delen, dank daarvoor.
Een eventuele volgende keer gaan we voor de 10!
Vriendelijke...
Een eventuele volgende keer gaan we voor de 10!

John

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag John, dank je wel voor je positieve beoordeling en het mooie cijfer. Ik ben blij dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Het...

Jansen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Bedankt voor het delen.
Het Webcareteam van DAS

De heer is degene die mijn zaak net op tijd gered heeft.
Wel veel onnodige spanningen ervaren door mevrouw.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat we je toch naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen.
Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met mijn collega die je heeft geholpen?
Dan...
Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.
Joke