Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Snel, deskundig en met serieuze aandacht voor het probleem.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je positieve woorden. Mogen we de behandelaar blij maken met dit mooie compliment?
Je kunt hiervoor het dossiernummer per mail sturen naar webcare@das.nl, we geven het graag door!

Top!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je topbeoordeling, goed om te zien dat je onze dienstverlening met een dikke tien waardeert.

MHS

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, top om te zien dat je een mooi eindoordeel hebt gegeven en zeer tevreden bent over onze dienstverlening.
Hartelijk dank voor het delen van je review.
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor het delen van je review.
Astrid

Tom Uylings

Zie hiervoor

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Tom, super om te zien dat je onze service een mooie 10 hebt gegeven! Daar zijn wij blij mee.
Hartelijk dank voor je aanbeveling en fijn dat je jouw review hebt willen...
Hartelijk dank voor je aanbeveling en fijn dat je jouw review hebt willen delen.
Astrid
Het Webcareteam van DAS

Heel negatief en zeer zeker niet aan bevelen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor het delen van je mening. Het spijt ons dat je ervaring niet aan jouw verwachtingen voldeed. Wil je hierover nog in gesprek dan ontvangen we graag je dossiernummer via:... Goedemorgen, dank je wel voor het delen van je mening. Het spijt ons dat je ervaring niet aan jouw verwachtingen voldeed. Wil je hierover nog in gesprek dan ontvangen we graag je dossiernummer via: webcare@das.nl. De behandelaar zal dan contact met je opnemen. Uiteraard staat het je ook vrij om een klacht in te dienen via; www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling.
Bianca
Het Webcareteam van DAS

Medewerkers zijn vriendelijk. Das moeilijk bereibaar. Dossier word over genomen ik als klant was niet geinformeerd.grotendeels mail traffic. Zaak duurde 1 jaar terwijl het veel eerder afgehandeld... Medewerkers zijn vriendelijk. Das moeilijk bereibaar. Dossier word over genomen ik als klant was niet geinformeerd.grotendeels mail traffic. Zaak duurde 1 jaar terwijl het veel eerder afgehandeld kon worden. Het was pas afgerond toen ik aangaf dat als ze dit niet oplossen wil ik rechtzaak beginnen en dat ik overwoog om een andere verzekering te nemem

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je ervaring.
We zullen je feedback ter harte nemen.
Sacha
Het Webcareteam van DAS

Satisfied with a happy end of my issue.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Good afternoon, thank you for sharing your experience. If you’re happy, we’re happy! 😊
Glad to see that your issue was resolved to your satisfaction.
Kind regards,
Het...
Glad to see that your issue was resolved to your satisfaction.
Kind regards,

Algemeen zeer positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed om te zien dat je over het algemeen zeer positief bent. Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en de aanbeveling.
Petra

Monique Kempkes

Deskundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Monique, bedankt voor je beoordeling. Het lijkt erop dat je een uitzonderlijke ervaring hebt gehad! Geweldig dat je volledig tevreden bent met onze service.
Vriendelijke...
Bianca

W.Praamsma

Erg goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent!
Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent!
Als we jouw compliment mogen doorgeven aan de betreffende behandelaar dan kun je een e-mail sturen naar webcare@das.nl o.v.v. “compliment”.
Dankjewel voor het delen van je review.
Sacha