Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Goede deskundigheid en dus goed advies

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je mooie woorden en de tien!
Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je mooie woorden en de tien!
Mocht ik dit compliment met de behandelaar kunnen delen dan ontvang ik graag het dossiernummer via: webcare@das.nl o.v.v. Compliment.
Sacha
Het Webcareteam van DAS

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over jullie

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor de mooie tien. Super om te horen dat je zeer tevreden bent over ons.

Marion

Snelle duidelijke en vriendelijke uitleg van de procedure.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Marion, hartelijk dank voor je vriendelijke woorden. Ik ben blij dat wij je goed hebben kunnen helpen.
Het Webcareteam van DAS

Makkelijk contact, vlotte reacties en deskundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed om te lezen dat je zo te spreken bent over het makkelijke contact, de vlotte reacties en onze deskundigheid. Dank je wel voor het delen.
Vriendelijke...

Goede behandling

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over de behandeling van je dossier.

anoniem

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik ben blij te horen dat je een goede ervaring hebt gehad en waarderen je feedback. We streven ernaar om onze communicatie te verbeteren en nemen jouw opmerking mee.
Bedankt voor...
Bedankt voor het delen van je beoordeling.

DAS

Nooit gebruik van maken!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Als je ons in de toekomst nogmaals nodig hebt hoop ik dat je wel tevreden bent over onze service.
Joke

Beschamend slecht!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer om te vernemen dat je niet naar wens bent geholpen.
Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review te delen.
Het staat je uiteraard ook vrij om een klacht in...
Goedemorgen, jammer om te vernemen dat je niet naar wens bent geholpen.
Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review te delen.
Het staat je uiteraard ook vrij om een klacht in te dienen op onze website: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Joke

Zeer professioneel en deskundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze professionaliteit en expertise zo hoog waardeert.
We zijn erg blij met de mooie cijfers.
Het...
We zijn erg blij met de mooie cijfers.
Het Webcareteam van DAS

Alle lof gaat naar F. hij is de enige die een dikke tien verdient.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie woorden en fantastische cijfers!
Hier worden we heel blij van!
Goedemiddag, wat een mooie woorden en fantastische cijfers!
Hier worden we heel blij van!
We zullen dit mooie compliment aan onze collega doorgeven, dat zal hij leuk vinden om te horen.
Hartelijk dank dat je dit met ons hebt willen delen.
Brenda