Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Martin

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Martin, fijn dat je zo tevreden bent over het contact met onze dienstverlening en dit laat zien door de mooie beoordeling en score. Hartelijk dank voor het delen hiervan.... Goedemiddag Martin, fijn dat je zo tevreden bent over het contact met onze dienstverlening en dit laat zien door de mooie beoordeling en score. Hartelijk dank voor het delen hiervan.
Linda
Het Webcareteam van DAS

Ik ben zeer goed resultaat behaald

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van deze positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent over de jurist die je zaak behandeld heeft. Als ik dit compliment door mag geven, dan ontvang ik... Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van deze positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent over de jurist die je zaak behandeld heeft. Als ik dit compliment door mag geven, dan ontvang ik graag jouw dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”.

Willems

Perfect

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat goed dat je tevreden bent over onze service en daar 10 punten voor geeft. Dank voor het delen van jouw review en de aanbeveling!
Het...

Rijnbeek en Zoon BV

Onze eerste ervaring was prima

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, super om te lezen dat je eerste ervaring prima was. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen.

Nico

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Nico, mooi dat je goed geholpen bent. Hartelijk dank voor je review.

Snel en duidelijk

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je review. Top dat je snel bent geholpen en dat alles duidelijk is.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor deze prima beoordeling! 😊
Fijn dat je ons aanbeveelt.
Damita
Het Webcareteam van DAS

Respect en waardering in de behandeling. Neem de zaak serieus en professioneel. Goede communicatie tussen cliënt en advocaat.
Ik had het gevoel dat ik in veilige handen was, en ik had het...
Ik had het gevoel dat ik in veilige handen was, en ik had het gevoel dat de advocaat alles zou doen wat in haar macht lag, en mijn gevoel was reëel. Omdat ze alles deed wat ze kon doen. Ik wil mevrouw Duijs bedanken voor de inzet die zij heeft geleverd. Zij is een echte professionele advocaat die de cliënt respecteert en waardeert.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling…ik word er een beetje stil van…
Jouw vertrouwen en mooie woorden motiveren ons om de best mogelijke service te blijven bieden.
We...
We hebben het compliment doorgegeven aan onze topper van een collega die jou zo goed heeft geholpen.
Damita

Mass Adviesgroep bv

Snel en deskundig + telefonisch goed bereikbaar!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat goed dat je zo tevreden bent met onze service en dit waardeert met 10 punten! Bedankt dat je de moeite hebt genomen deze prachtige beoordeling met ons te delen.
Vriendelijke...

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor het delen van je review en voor de aanbeveling.
Linda