Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

In het verleden zeer goede ervaring

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat we je verwachting deze keer niet hebben kunnen waarmaken. Dank je wel voor het delen van je beoordeling. Je mening is belangrijk voor ons. Fijn dat je ons toch... Goedemiddag, jammer om te lezen dat we je verwachting deze keer niet hebben kunnen waarmaken. Dank je wel voor het delen van je beoordeling. Je mening is belangrijk voor ons. Fijn dat je ons toch aanbeveelt.
Joke

In 1 woord geweldig dat jullie er zijn 👍👍👍

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, van deze review worden we heel blij! Dank voor de mooie review, de 5 sterren en je aanbeveling!

Top snel

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze snelle en goede dienstverlening. Dank dat je de moeite hebt genomen dit met ons te delen en voor je 8 punten!

Zeer positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je de ervaring met ons bedrijf als zeer positief omschrijft, hier doen we het voor! Dankjewel voor het delen en voor de 8 punten.
Het Webcareteam van DAS

Mijn Das hapert wel eens. vooral bij uploaden, lange wachttijden bij telefonische onderhoud. Verder is de gang vsn zaken prims

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik zal je ongemakken intern aankaarten. Bedankt voor het delen van je eindoordeel met 10 punten en voor je aanbeveling!
Het Webcareteam van...
Het Webcareteam van DAS

Erg zijn/haar best gedaan, maar de tegenpartij was erg laks met reacties.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je, ondanks een lakse wederpartij, toch goed ben geholpen. Dank voor het delen van je review en voor de aanbeveling.
Het...
Het Webcareteam van DAS

Gewoon goed, snel geholpen,netjes behandeld.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie woorden geef je voor onze dienstverlening! Dank voor 5-sterren beoordeling.
Het Webcareteam van DAS

Deskundig en met tevredenheid geholpen!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Bedankt voor de 5-sterren en dat je de moeite hebt genomen dit te delen!
Het Webcareteam van...
Het Webcareteam van DAS

Zeer tevreden met de rechtsbijstand

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat goed dat je zo’n prachtige review hebt geschreven en ons het maximum aantal punten hebt gegeven. Dankjewel voor het delen ervan en voor je aanbeveling!

A Pouwels

Goed en deskundig geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Dank voor de 8 punten-beoordeling en voor je aanbeveling.