Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Zeer vriendelijk en correct te woord gestaan

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw contact met ons en ook de moeite hebt gedaan om dit te delen.
Dankjewel hiervoor en ook voor de aanbeveling.
Vriendelijke...
Dankjewel hiervoor en ook voor de aanbeveling.

Muhiya

Snel en zekerheid.
Jullie nemen mijn zorgen, stress over. Bedankt nogmaals.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Muhiya, wow wat een prachtig compliment😃 Wat fijn om te lezen dat wij jouw zorgen en stress hebben kunnen wegnemen, heel graag gedaan!
Dat is een heel belangrijk punt in onze...
Dat is een heel belangrijk punt in onze dienstverlening en ik ben blij dat jij dit ook zo ervaren hebt.
Dankjewel dat je dit hebt willen delen met ons.

Zo teleurgesteld

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat vervelend dat onze dienstverlening niet aan je verwachting heeft voldaan en je zo teleurgesteld bent. Mocht je dit nog willen, dan kan je een klacht indienen via onze... Goedemiddag, wat vervelend dat onze dienstverlening niet aan je verwachting heeft voldaan en je zo teleurgesteld bent. Mocht je dit nog willen, dan kan je een klacht indienen via onze website.
Het Webcareteam van DAS

Ik ben goed en vakkundig geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je goed en vakkundig geholpen bent. Bedankt voor het delen van je review. Als je het leuk vindt dat wij je compliment doorgeven aan je behandelaar dan ontvang ik graag je... Goedemiddag, fijn dat je goed en vakkundig geholpen bent. Bedankt voor het delen van je review. Als je het leuk vindt dat wij je compliment doorgeven aan je behandelaar dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”.

Debora

Super blij mee

Goedemiddag, ik ben superblij met jouw prachtige 5 sterren beoordeling😃
Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw contact met ons en bedankt dat je dit met ons hebt willen delen.
Mocht je...
Goedemiddag, ik ben superblij met jouw prachtige 5 sterren beoordeling😃
Mocht je ons onverhoopt nog een keer nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Robert

Ze nemen de tijd voor je om naar een oplossing voor je te zoeken.
zou das zeer zeker aan bevelen bij anderen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat je ons daarom ook bij anderen zal aanbevelen😊
Dankjewel voor je mooie maximale score en het delen van jouw...
Dankjewel voor je mooie maximale score en het delen van jouw ervaring!

Kirill L

Everything was great. Good expertise, great communication (thank you for english speaking consultant)!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Good afternoon Kirill, great that you are satisfied with your contact with us. Thank you very much for your review and the great marks you gave us.
Kind regards,
DAS Webcareteam

Nogmaals bedankt voor de goede en professionele begeleiding meneer Ing!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je mooie review en cijfers. Hier zijn we blij mee. We zullen het bericht delen met je behandelaar.
Het...

Een totale wassen neus

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat jammer dat niet tevreden bent. Wil je dat de dossierbehandelaar hierover contact met je opneemt? Stuur dan een e-mail met het dossiernummer naar webcare@das.nl
Vriendelijke...
Bianca

Super

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, super bedankt voor het delen van je review en de mooie cijfers die je ons geeft. Hier worden wij blij van 😊