Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Edward

Medewerkers zijn zeer deskundig en behulpzaam, denken mee en komen met vervolgstappen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Edward, dankjewel voor de mooie complimenten en de aanbeveling.
Fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je hebt gekregen en ons daarvoor beloont met een mooie...
Goedemorgen Edward, dankjewel voor de mooie complimenten en de aanbeveling.
Fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je hebt gekregen en ons daarvoor beloont met een mooie 8.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Zeer positief en een duidelijke benadering.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor deze topscore en je enthousiaste review.
Mocht je ons weer nodig hebben dan helpen we je graag.
Sacha

Jan W

Betrouwbaar

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Jan, het is belangrijk dat je bij juridische zaken goed wordt bijgestaan.
Het is daarom fijn dat je ons als betrouwbaar beoordeeld.
Dank je wel dat je dit met ons wil...
Het is daarom fijn dat je ons als betrouwbaar beoordeeld.
Dank je wel dat je dit met ons wil delen.

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor de mooie acht. Goed om te zien dat je zo tevreden bent.
Mocht je ons in de toekomst nodig hebben dan gaan we voor de 10!
Vriendelijke...
Mocht je ons in de toekomst nodig hebben dan gaan we voor de 10!
Sacha

Heel positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor de positieve beoordeling.
We scoren op alle onderdelen een dikke voldoende.
Daar zijn we heel blij mee.
Fijn dat je dit met ons wil delen.
Vriendelijke...
Goedemiddag, dank je wel voor de positieve beoordeling.
We scoren op alle onderdelen een dikke voldoende.
Daar zijn we heel blij mee.
Fijn dat je dit met ons wil delen.
Het Webcareteam van DAS

Consumentenzaak, advies over how to progress ingewonnnen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je review.
Fijn dat je onze hulp met een 8 beoordeeld.
Het Webcareteam van DAS

Geen frisse ervaring met DAS en dat vind ik jammer.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik zie dat je niet helemaal tevreden bent, dat vind ik jammer om te lezen. Het staat je vrij om een klacht hierover in te dienen via: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.... Goedemorgen, ik zie dat je niet helemaal tevreden bent, dat vind ik jammer om te lezen. Het staat je vrij om een klacht hierover in te dienen via: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Irene

Goofster!

Goed, eerlijk ,snel ,duidelijk en.super vriendelijk.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een enthousiaste review. Dank je wel voor de mooie woorden.
We hebben duidelijk te maken met een tevreden klant!
Het Webcareteam van DAS

Behandeld op een zeer helpende manier .

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie beoordeling geef je ons. Vijf sterren, daar worden we heel blij van.
Dank je wel!
Dank je wel!
Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening, een eventuele volgende keer staan we graag weer voor je klaar.
Het Webcareteam van DAS

Algehele ervaring is prima. Het eerste bericht dat ik over deze zaak heb gemaild, is verbonden aan een dossiernummer. Later bleek dat het naar een andere jurist moest en is er een nieuw dossier... Algehele ervaring is prima. Het eerste bericht dat ik over deze zaak heb gemaild, is verbonden aan een dossiernummer. Later bleek dat het naar een andere jurist moest en is er een nieuw dossier aangemaakt. Het bericht dat is gestuurd had is niet meegegaan naar het nieuwe dossier. Ik vind dat dat beter kan. Hierdoor miste de jurist belangrijke informatie. Ik dacht er op dat moment niet zelf aan om dit aan haar te laten weten omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat zij die mail ook wel in haar dossier had staan.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie beoordeling. Fijn dat je, ondanks de wat onduidelijke start, zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Dankjewel dat je dit hier met ons gedeeld...
Dankjewel dat je dit hier met ons gedeeld hebt.
Petra