Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Werd heel netjes geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank je wel voor je mooie beoordeling.
Het Webcareteam van DAS

Prima geholpen en duidelijkheid gegeven

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat je goed en duidelijk bent geholpen. Hartelijk dank dat je ons een mooie 5 sterren-beoordeling voor hebt gegeven, hier... Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat je goed en duidelijk bent geholpen. Hartelijk dank dat je ons een mooie 5 sterren-beoordeling voor hebt gegeven, hier zijn we heel blij mee.
Brenda

Johan Bouma

1 woord ; TOP.
Dank jullie wel,

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Johan, graag gedaan! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank dat je deze TOP score met ons hebt willen delen, hier worden wij weer heel blij... Goedemiddag Johan, graag gedaan! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank dat je deze TOP score met ons hebt willen delen, hier worden wij weer heel blij van.
Mocht je ons nog eens nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar.
Brenda
Het Webcareteam van DAS

Ik ben goed geholpen, kreeg antwoord op mijn vragen en kreeg de hulp die ik nodig had
En altijd bijna direct reactie terug

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze hulp. Van deze prachtige score worden we heel blij net als de aanbeveling van DAS. Hartelijk dank voor het delen van deze review.... Goedemiddag, wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze hulp. Van deze prachtige score worden we heel blij net als de aanbeveling van DAS. Hartelijk dank voor het delen van deze review.
Vriendelijk groeten,

Cor Blom

Uitsteked, prima zeer goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Cor, hartelijk dank voor het delen van dit mooie bericht en de tien!
Het Webcareteam van DAS

Uitstekende hulp bij mijn vraag om rechtshulp en in goed overleg met mij de zaak doorgenomen en behandeld met als resultaat dat ik mijn rechtzaak heb gewonnen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, je geeft ons een 10, hier zijn we erg blij mee! Hartelijk dank. Fijn om te lezen dat het contact met ons een uitstekende ervaring is geweest en dat we je goed hebben kunnen helpen.... Goedemiddag, je geeft ons een 10, hier zijn we erg blij mee! Hartelijk dank. Fijn om te lezen dat het contact met ons een uitstekende ervaring is geweest en dat we je goed hebben kunnen helpen.

Geels Events

Dikke prima

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat goed om lezen dat jouw ervaring met DAS een dikke prima was! Bedankt voor het delen van je beoordeling en dat je ons aanbeveelt.
Vriendelijke groet,
Het...
Vriendelijke groet,
Het Webcareteam van DAS.

Aangezien ik zelf arbeidsjurist ben, kon ik het afdwingen om doorverwezen te worden naar een van de juristen. Helaas zijn er mensen die deze kennis niet hebben. Die worden dan heel makkelijk... Aangezien ik zelf arbeidsjurist ben, kon ik het afdwingen om doorverwezen te worden naar een van de juristen. Helaas zijn er mensen die deze kennis niet hebben. Die worden dan heel makkelijk afgewezen tijdens intake met onjuiste informatie

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. We nemen je feedback ter harte en ik hoop dat het dossier uiteindelijk wel naar tevredenheid is afgewikkeld.
Damita
Het...
Damita
Het Webcareteam van DAS

Mijn ervaring was prettig en correct. Kreeg goed advies maar miste toch het fysieke contact!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van de mooie cijfers en fijn dat je DAS aanbeveelt!
Vriendelijke groeten,...
Het Webcareteam van DAS

In korte tijd snel en goed geholpen .Ben heel zeer tevreden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor het plaatsen van je mooie beoordeling!
Irene...