Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Ton Janssen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Ton, bedankt voor de positieve beoordeling en het delen hiervan.

J.P. Heijmans

Voor mij een goede oplossing gevonden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie beoordeling! Bedankt voor het delen hiervoor. Fijn dat je een goede oplossingen hebt gekregen.

Goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van deze review en je aanbeveling. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent.

Jan Mochèl

Kan ik nu nog niet over oordelen. Heb pas gegevens ingediend en tegenpartij aansprakelijk gesteld. Verdere actie moet nog komen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Jan, wat een mooie score geef je ons! Dat de zaak maar snel opgelost mag worden succes!
Het Webcareteam van DAS

VOOR HE EINDDOEL KAN IK NOG GEEN CIJFER GEVEN MAAR DE ERVARING MET DAS ISGOED NAAR MIJN GEVOEL.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor het delen alvast van deze beoordeling! Fijn om te lezen dat je tot nu toe een fijne ervaring met ons hebt.

Heel goed!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie cijfers geef je ons. Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Dit waarderen wij enorm. Bedankt voor het delen van je review.
Vriendelijke...

Duidelijk tijdspad

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor deze mooie woorden. En een tien als eindscore, top!

Cor van Halem

De DAS medewerker dit mij terug belde had kennis van zaken en nam de tijd om mijn vragen goed te beantwoorden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Cor, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je aanbeveling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Als je ons weer nodig hebt helpen wij je graag.... Goedemorgen Cor, hartelijk dank voor je mooie beoordeling en je aanbeveling. Wat fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Als je ons weer nodig hebt helpen wij je graag.

Dirk Walraven

Ik heb altijd een goede ervaring met DAS gehad ook als het gesprek minder positief was, het gaat om de deskundigheid en het oplossing gericht denken.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Dirk, wat een mooie beoordeling geef je ons. Hier worden wij blij van 😊 Hartelijk dank voor het delen van je review.

Klantvriendelijkheid,

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van je review en fijn dat je ons aanbeveelt.
Het Webcareteam...