Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dankjewel voor je mooie beoordeling en je aanbeveling. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent..
Petra
Het Webcareteam van DAS

Moet best lang wachten op de vergoeding. Hier door duurt het nog langer voordat ik een andere koelkast kan kopen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je review. Goed om te lezen dat je de vergoeding uiteindelijk hebt ontvangen.
Astrid
Het Webcareteam van DAS

Zeer tevreden. Na de wat moeizame start is het dossier zeer deskundig met hoge kwaliteit behandeld. Ik voelde me gehoord, en met veel geduld werd alles uitgelegd. Zeer prettige samenwerking met... Zeer tevreden. Na de wat moeizame start is het dossier zeer deskundig met hoge kwaliteit behandeld. Ik voelde me gehoord, en met veel geduld werd alles uitgelegd. Zeer prettige samenwerking met juriste en medewerkers.. Alleen zou het fijn zijn als men wat beter/ directer bereikbaar was. De organisatie waarvoor ik werk hebben erg vaak moeten bellen om contact te krijgen

Sander

Goed advies bij de hulpvraag en het probleem is inmiddels verholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Sander, fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen en het probleem voor je hebben opgelost.
Bedankt voor het delen van je beoordeling en dat je DAS...
Bedankt voor het delen van je beoordeling en dat je DAS aanbeveelt.
Joke
Het Webcareteam van DAS

Wordt te snel een afkoopsom voorgesteld

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van je feedback. Ik zal dit doorgeven aan de afdeling. Fijn dat je ons aanbeveelt.

Olga

Zeer positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Olga, wat een mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van deze positieve beoordeling.
Vriendelijke...

Ciska van Oort

Goed geholpen en advies wat te doen . Zeer prettig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Ciska, fijn dat je goed geholpen bent en met het verkregen advies verder kon. Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling en cijfers.
Het...

Wouter Kraaijenbosch

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Wouter, wat een mooie review en score. Bedankt voor het delen hiervan en fijn dat je ons aanbeveelt.

jeroen van Grunsven

Op zich prima

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Jeroen, bedankt voor het delen van je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent.

korteweg

U komt wat mij betreft te snel met vragen u te beoordelen. Even geduld. Ik wacht uw vervolgstappen af.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor deze feedback. Dit zal ik intern doorgeven.
Fijn dat je toch nog even de tijd nam om deze vragenlijst vast in te vullen.
Het...
Goedemiddag, bedankt voor deze feedback. Dit zal ik intern doorgeven.
Fijn dat je toch nog even de tijd nam om deze vragenlijst vast in te vullen.