Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Ben goed geholpen en dankbaar voor alle hulp en steun.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Bedankt voor je aanbeveling en fijn dat je jouw positieve ervaring met ons hebt willen delen.
Vriendelijke...
Goedemorgen, goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, heel erg bedankt voor de mooie 10 die je ons gegeven hebt en dit ook met ons hebt willen delen. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening!
Petra

Zeer positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wauw, een dikke 8! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een mooie beoordeling te schrijven en voor je aanbeveling.
Antoinette
Het Webcareteam van DAS

Zeer tevreden met advies en aanpak

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een super mooie beoordeling heb je ons gegeven. Daar zijn wij blij mee!
Fijn dat je zeer tevreden bent over onze dienstverlening.
Hartelijk dank voor het delen van je...
Fijn dat je zeer tevreden bent over onze dienstverlening.
Hartelijk dank voor het delen van je review.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, super om te zien dat je onze service met een mooie 8 hebt beoordeeld.
Hartelijk dank voor het delen van je review en wat fijn dat je ons aanbeveelt.
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor het delen van je review en wat fijn dat je ons aanbeveelt.
Het Webcareteam van DAS

Echt een verzekeraar , veel beloven en weinig leveren , mijns inziens worden de juridische medewerkers aangestuurd om te ontmoedigen en bij stellen juridische vragen ontvang je een antwoord welke... Echt een verzekeraar , veel beloven en weinig leveren , mijns inziens worden de juridische medewerkers aangestuurd om te ontmoedigen en bij stellen juridische vragen ontvang je een antwoord welke voor de jurist geen problemen kan opleveren.
Sommige juristen welke aan de zaak hebben gewerkt zouden geen advocaat mogen zijn.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service.
Uiteraard kan je een klacht indienen via onze website: www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling....
Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service.
Joke

Deskundige hulp

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp die wij je gegeven hebben. Hartelijk dank voor het delen van deze positieve review.
Het...

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je onze service goed hebt beoordeeld. Hartelijk dank voor je aanbeveling.

Andre Praat

Zie eerder

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Andre, aan de cijfers te zien hebben wij niet volledig aan je verwachtingen voldaan. Ik hoop dat er bij een eventueel volgende keer wij jou wel naar tevredenheid kunnen helpen. Hartelijk... Goedemorgen Andre, aan de cijfers te zien hebben wij niet volledig aan je verwachtingen voldaan. Ik hoop dat er bij een eventueel volgende keer wij jou wel naar tevredenheid kunnen helpen. Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om je review te delen en dat je ons aanbeveelt.
Het Webcareteam van DAS

In dit geval is de kwestie nog niet afgerond, dus een geheel oordeel kan ik nog niet geven!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de tussentijdse beoordeling. Fijn dat je ons aanbeveelt en veel succes met het verdere verloop van het dossier.
Het Webcareteam...