Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

M.l

Was vroeger veel beter, gaat hard achteruit in kwaliteit

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent geweest over onze service. Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review met ons te delen.
Vriendelijke...
Astrid

Deskundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor je review, ik ben blij dat we je met onze deskundige hulp goed van dienst hebben kunnen zijn.
Damita

Memo

Meerdere casussen van mij zijn afgekeurd omdat het niet in jullie pakket zat.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Memo, wat vervelend dat een aantal zaken niet onder de dekking vielen.
Voor meer informatie over jouw polis en de polisvoorwaarden kan je altijd contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij waar je deze hebt afgesloten.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Tot zover goed, ik hoop bij eventueel vervolg ook natuurlijk.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie beoordeling. Fijn dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen.
Als je zaak een vervolg gaat krijgen helpen we je graag...
Als je zaak een vervolg gaat krijgen helpen we je graag verder.
Het Webcareteam van DAS

Tijdens deze langlopende zaak keurig en adequaat gehandeld. Helaas had de uitkomst in deze zaak een andere afloop dan we allemaal hadden verwacht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed om te lezen dat je, ondanks dat we het gewenste restulaat niet hebben kunnen bereiken, tevreden bent over de hulp die we je hebben kunnen bieden.
Hartelijk dank voor het delen...
Hartelijk dank voor het delen van je beoordeling en fijn dat je ons aanbeveelt.

Carla

.......

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Carla, fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Hartelijk dan voor de mooie 5 sterren beoordeling en aanbeveling.
Vriendelijke groeten,...
Hartelijk dan voor de mooie 5 sterren beoordeling en aanbeveling.

Zeer tevreden!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor de prachtige cijfers die je ons hebt gegeven. Hier zijn we erg blij mee!
Super om te lezen dat je zeer tevreden bent over onze service 😊
Vind je het leuk als...
Super om te lezen dat je zeer tevreden bent over onze service 😊
Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met een specifieke collega? Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.

Ahmad Jawid

Ik ben tevreden met de informatie van Das.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Ahmad, super om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor het delen van je review en je aanbeveling.
Het...
Goedemiddag Ahmad, super om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor het delen van je review en je aanbeveling.

Wilma van der Woord

In dit specifieke geval had ik zelf ook (veel) verstand van de materie (het is ook mijn werk, maar toevallig heb ik er nu zelf aan de andere kant van het bureau mee te maken) en bleek dat ik meer... In dit specifieke geval had ik zelf ook (veel) verstand van de materie (het is ook mijn werk, maar toevallig heb ik er nu zelf aan de andere kant van het bureau mee te maken) en bleek dat ik meer wist dan de medewerker. Het was mij echter te doen om de risico's die ik liep en daar kreeg ik verder goed advies over.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor het delen van je beoordeling.
Fijn om te lezen dat we je goed hebben hebben kunnen adviseren.

PGvH

Snel, deskundig, duidelijk, vriendelijk, zeer tevreden!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een super mooie beoordeling! Top om te lezen dat je zeer tevreden bent geweest over onze service. Daar doen wij het voor.
Hartelijk dank voor je aanbeveling en fijn dat je je...
Hartelijk dank voor je aanbeveling en fijn dat je je ervaring met ons hebt willen delen.
Astrid