Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

W de Bakker

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel dat je deze mooie beoordeling met ons hebt willen delen.
Je geeft ons 5 sterren, hier doen we het voor.😊
We zijn er erg blij mee!
Vriendelijke groeten,...
Je geeft ons 5 sterren, hier doen we het voor.😊
We zijn er erg blij mee!
Joke

Van Koten Vermaak

De ervaring is goed, maar er zijn nog wat onzekerheden en dat is niet fijn als je in een vervelende situatie zit.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel dat je ons laat weten dat je onze hulp als goed ervaart.
Hopelijk komt er snel een einde aan de onzekerheden en kun je de zaak met een positief resultaat afsluiten.

Marcel deliege

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Marcel, een mooie vijf sterren beoordeling en een aanbeveling.
Meer kunnen we ons niet wensen. 😊
Dank je wel voor het delen van deze prachtige review.
Vriendelijke...
Goedemorgen Marcel, een mooie vijf sterren beoordeling en een aanbeveling.
Meer kunnen we ons niet wensen. 😊
Dank je wel voor het delen van deze prachtige review.
Het Webcareteam van DAS

Super ervaring gehad. 1e keer dat ik in zo'n situatie ben beland en dankzij Chantalle het maximale wat ik belangrijk vond eruit gehaald, namelijk het uitbetalen van mijn vakantie uren. Je... Super ervaring gehad. 1e keer dat ik in zo'n situatie ben beland en dankzij Chantalle het maximale wat ik belangrijk vond eruit gehaald, namelijk het uitbetalen van mijn vakantie uren. Je begeeft je toch in een wereld waar je niet bekend mee bent. Chantalle heeft me daarin super bijgestaan en voorzien van de nodige tips & tricks over hoe te handelen. 👌👌

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een prachtige beoordeling geef je ons.
Wat fijn dat je door Chantalle zo goed bent geholpen.
Wil je dat ik dit mooie compliment aan haar doorgeef?
Stuur dan een e-mail...
Goedemorgen, wat een prachtige beoordeling geef je ons.
Wat fijn dat je door Chantalle zo goed bent geholpen.
Wil je dat ik dit mooie compliment aan haar doorgeef?
Stuur dan een e-mail met je dossiernummer naar webcare@das.nl o.v.v. Compliment.

Adinda

Ik heb voor het eerst in mijn leven kennis gemaakt met DAS en het voelde oprecht fijn vertrouwd en zeer prettig. Mijn situatie is zeer vervelend en erg naar.. Maar nu heb ik weer meer positiviteit... Ik heb voor het eerst in mijn leven kennis gemaakt met DAS en het voelde oprecht fijn vertrouwd en zeer prettig. Mijn situatie is zeer vervelend en erg naar.. Maar nu heb ik weer meer positiviteit gekregen en vooral ook hoop. ♡♡

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Adinda, wat een mooie woorden. Wat fijn dat we je, op een voor jou prettige manier, hebben kunnen helpen.
We streven ernaar om iedereen een vertrouwd en pretiig gevoel te...
We streven ernaar om iedereen een vertrouwd en pretiig gevoel te geven.
Dank je wel dat je dit met ons wil delen.

Na

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor de mooie vijf sterren beoordeling en de aanbeveling.
We zijn er erg blij mee.
Het Webcareteam van DAS

Dit is de tweede zaak die de DAS voor ons heeft behandeld. Wij zijn zeer tevreden over de communicatie en afhandeling van beide zaken die er gelopen hebben. Beide zaken zijn naar tevredenheid... Dit is de tweede zaak die de DAS voor ons heeft behandeld. Wij zijn zeer tevreden over de communicatie en afhandeling van beide zaken die er gelopen hebben. Beide zaken zijn naar tevredenheid gegaan met een goede eindoplossing

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een positieve beoordeling geeft je ons! Dank je wel daarvoor.
We hebben duidelijk te maken met een erg tevreden klant.
Fijn dat we je al twee keer tot volle tevredenheid...
Goedemorgen, wat een positieve beoordeling geeft je ons! Dank je wel daarvoor.
We hebben duidelijk te maken met een erg tevreden klant.
Fijn dat we je al twee keer tot volle tevredenheid hebben kunnen helpen.
Het Webcareteam van DAS

Ik heb helaas eerdere dossiers gehad. Deze zijn prima verlopen. Vooral de eerste inzake boventalligheid was zeer professioneel opgepakt!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemidddag, hartelijk dank voor het delen van je review. Fijn dat je DAS aanbeveelt.
Linda

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank voor het delen van je positieve review.
Linda

Fam de ruijter

Prima service goede adviseurs zeer netjes en goede uitleg.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Een tien, hier zijn we erg blij mee! 😊
Fijn dat je tevreden bent over onze service en aangeeft dat je goed bent geholpen.
Vriendelijke...
Joke