Deskundigheid
Duidelijkheid

Ludo

Zeer tevreden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Ludo, wat geef je ons een prachtige score.
Fijn dat je tevreden bent over ons.
Dank je wel hiervoor.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Linda ferreira van der meulen

Gewoon super geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Linda, wat fijn dat je blij bent met onze dienstverlening en wat geef je een mooie score. Hartelijk dank hiervoor.
Irene

Fijne ervaring, goede service

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je blij bent met onze dienstverlening en wat geef je een mooie score. Hartelijk dank hiervoor.
Irene

Rimon Akachhit

Goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Rimon, ik ben blij dat je goed geholpen bent. Bedankt voor het delen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden met ons bent.
Het Webcareteam van DAS

Zoals eerder beschreven goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor deze topscore. Daar zijn we blij mee.
Het Webcareteam van DAS

Ik ben snel en goed geholpen door de jurist van DAS. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang. En het resultaat was goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik ben blij te lezen dat je zo tevreden bent over de jurist en top dat er een goed resultaat is behaald!
Mocht ik dit compliment kunnen doorgeven aan de behandelaar dan ontvang ik...
Mocht ik dit compliment kunnen doorgeven aan de behandelaar dan ontvang ik graag het dossiernummer via: webcare@das.nl
Bedankt voor het delen.

Tervreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor je mooie cijfers en positieve beoordeling.

Simone Henzen

Prima service, inlevingsvermogen, vriendelijkheid, er word echt goed geluisterd naar mijn verhaal

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Simone, dank je wel voor je mooie woorden. Als je het leuk vindt dat ik je compliment doorgeef aan de betreffende behandelaar dan kun je je dossiernummer mailen naar webcare@das.nl.... Goedemorgen Simone, dank je wel voor je mooie woorden. Als je het leuk vindt dat ik je compliment doorgeef aan de betreffende behandelaar dan kun je je dossiernummer mailen naar webcare@das.nl.

Zeer tevreden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor je review. Goed om te lezen dat je zo tevreden over onze dienstverlening bent.