Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Mijn ervaringen met DAS zijn erg positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dat kan ik ook zien aan de hoge score die je ons geeft. Dank je wel voor het delen van je ervaring.

Steve van Wandelne

Slechte service, onbehouwen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Steve, jammer om te vernemen dat je niet naar wens bent geholpen. Alsnog bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review te delen.
Astrid
Het...
Astrid
Het Webcareteam van DAS

Niet voor herhaling vatbaar. De zaak an sich maar oppakken van zaak perfect.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik zie dat je ons vijf sterren geeft. Hartelijk dank voor het delen van je review.

Rene

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor de vijf sterren beoordeling. Hier worden we heel blij van. Fijn dat je zo tevreden bent.
Het Webcareteam van DAS

Top zeer tevreden over de behandelaars

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je deze ervaring hebt gehad. Hartelijk dank voor de topscore en het delen hiervan.

Henk

Zeer goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dankjewel voor de mooie beoordeling en de aanbeveling.
Fijn dat je zo tevreden bent en we je zo goed hebben kunnen helpen.
Het Webcaretem...
Goedemiddag, dankjewel voor de mooie beoordeling en de aanbeveling.
Fijn dat je zo tevreden bent en we je zo goed hebben kunnen helpen.
Het Webcaretem van DAS

Mijn ervaring was goed tot zeer goed tijdens ons telefoongesprek.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dankjewel voor je prachtige score die je ons gegeven hebt. Het is altijd weer fijn om zo’n tevreden klant te zien!
Fijn dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld.
Vriendelijke...
Fijn dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld.
Het Webcareteam van DAS

Ik heb goede ervaringen met DAS. Ze weten waar ze over praten en geven deskundig advies.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt met DAS.
Dankjewel voor de prachtige complimenten en heel fijn dat je deze ook hier voor ons hebt gedeeld.
Vriendelijke...
Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt met DAS.

Marian Berden

Ze hebben mij goed advies gegeven, is alleen nog afwachten wat de tegenpartij hiermee gaat doen.Anders kon ik terug bellen, het is dus afwachten.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je een goed advies hebt gekregen waar je mee verder kan.
Mocht je ons nogmaals nodig hebben dan staan wij ook weer graag voor je klaar om je verder te adviseren....
Goedemiddag, fijn dat je een goed advies hebt gekregen waar je mee verder kan.
Dankjewel voor de prachtige beoordeling.

M.M>S. de Gussem-van Hecke

De uitleg over hoe mijn probleem op te lossen was in dit stadium goed. Als ik er niet uitkwam, kon ik weer contact opnemen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je een goed advies hebt gekregen. Mocht je ons op enig moment weer nodig hebben dan staan wij uiteraard weer graag voor je klaar.
Bedankt voor je mooie...
Bedankt voor je mooie beoordeling.