Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Onpersoonlijk!onproffecioneel.
Lang wachten voor niets daarna wordt het dossier als afgehandeld gesloten terwijl er nog geheel niets gedaan is.
Dit is de cijfers van de statistieken...
Onpersoonlijk!onproffecioneel.
Dit is de cijfers van de statistieken manupiluleren ivm de klant te helpen.
En dan moet ik binnenkort nogmaals alles opsturen documenteren terwijl ik al 94 dagen in de miserie zonder slaap en deegelijke zit.
Ik ben hier echt ziek van dat u ons niet helpt.

Dit is 1 zaak die loopt en geen gespoten zaak.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik schrik erg van je review. Wij komen graag met je hierover in gesprek. Als jij dat ook wilt dan kan je een e-mail sturen naar klantenservice@das.nl met je dossiernummer en... Goedemiddag, ik schrik erg van je review. Wij komen graag met je hierover in gesprek. Als jij dat ook wilt dan kan je een e-mail sturen naar klantenservice@das.nl met je dossiernummer en telefoonnummer. Klantenservice neemt dan contact met je op. Wil je hierbij vermelden dat je mailt n.a.v. je Feedback Company review? Het staat je natuurlijk ook altijd vrij om direct een klacht in te dienen. Dit kan je doen via de volgende link: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling
Met vriendelijke groeten

Hele fijne snelle behandeling

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de maximale score, daar worden wij blij van. Fijn dat je onze dienstverlening als positief hebt ervaren.

Geen daadkracht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik schrik van je review. Graag willen wij hierover met je in gesprek. Mocht je hiervoor openstaan dan ontvangen wij graag je dossier- en telefoonnummer via: klantenservice@das.nl onder... Goedemorgen, ik schrik van je review. Graag willen wij hierover met je in gesprek. Mocht je hiervoor openstaan dan ontvangen wij graag je dossier- en telefoonnummer via: klantenservice@das.nl onder vermelding van “review”. Het staat je uiteraard ook vrij om een klacht in te dienen via: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling
Het Webcareteam van DAS

Ik had gehoopt dat ik een hogere verhoeding zou krijgen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat vervelend dat je teleurgesteld bent over de hoogte van de vergoeding die je hebt gekregen. Als je dit nog bespreken wilt dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@das.nl met... Goedemorgen, wat vervelend dat je teleurgesteld bent over de hoogte van de vergoeding die je hebt gekregen. Als je dit nog bespreken wilt dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@das.nl met je dossiernummer en telefoonnummer. Klantenservice neemt dan contact met je op. Wil je hierbij vermelden dat je mailt n.a.v. je Feedback Company review?

Hjctechniek

Perfect

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie beoordeling en 5 sterren! Mocht je ons weer nodig hebben dan helpen we je graag weer.
Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met vriendelijke...
Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met vriendelijke groeten,

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je het contact met ons positief hebt ervaren. Dank je wel dat je dit met ons wilde delen.
Met vriendelijke groeten
Het Webcareteam van DAS

Ik belde om advies in te winnen, maar door het doorvragen van de medewerker is het eigenlijk direct tot een oplossing gekomen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je review en de 5 sterren! Fijn om te lezen dat mijn collega jou zo goed heeft geholpen door goed door te vragen en daardoor met een oplossing is... Goedemiddag, dank je wel voor je review en de 5 sterren! Fijn om te lezen dat mijn collega jou zo goed heeft geholpen door goed door te vragen en daardoor met een oplossing is gekomen.

Ida Raaphorst

Belde met vragen over conflict dat waarschijnlijk binnenkort zal ontstaan. Dame begreep precies mijn vragen, en deed meteen mogelijke oplossing aan de hand

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Ida, dank je wel voor je review. Goed om te lezen dat mijn collega je direct precies begreep en je meteen een mogelijke oplossing gaf voor het dreigende conflict.
Vriendelijke...
Het Webcareteam van DAS

Zeer positief. Ik ben goed geholpen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, super dat je zo goed door ons bent geholpen. Dank je wel voor je mooie beoordeling.