R. Vos

Goed, makkelijk vindbaar, ook gratis voorbeeldbrieven (niet alles hoef je direct aan te melden)

Wendela Vrolijk

Goede en snelle service!

Yolanda Daniels

Lydia Carstens

Online disclaimer verstrekt

Hans van Parijs

Evelien van Rietschoten

Stichting Oudleerlingen Katwijk

Het document zit taal pragmatisch niet goed in elkaar

Dennis

Follow up n.a.v. onderstaande ervaring:

Follow up n.a.v. onderstaande ervaring:

Werd vanochtend - de dag na onderstaand- teruggebeld door een andere collega van DAS. Hij heeft me keurig in een paar minuten uitgelegd dat de download in markup niet mogelijk was en dat ze een foutje hadden gemaakt. Keurig geholpen, valide antwoord, prettig contact! Dus als je DAS belt, vraag naar Murat! Hem zou ik 4 sterren kunnen geven, maar gezien het voorgaande, niet meer dan 3 sterren.

de download van het contract was prima. Jammergenoeg was de follow up "niet fijn": het contract was ook in markup (html) beschikbaar, die wilden we ook hebben. Dit gaf bij het downloaden alleen een wit scherm. De servicedesk van DAS zei:
1) tja, kleine lettertjes, alleen Word en pdf, geen mark up formaat
(maak het dan ook niet beschikbaar!)
2) tja, op voordeligcontracten.nl, waar de service desk medewerker een abonnement op heeft, was het ook zo dat je alleen maar 1 formaat mag downloaden! (mag dus blij zijn? Dank voor de tip voor de volgende keer)
3) Ik zal vragen of de website ontwikkelaar je terugbelt..wacht al heel de middag op t belletje.

Leo van der Steen

Top! Na een fout in het systeem, meteen opgepakt en aangepast. En mij daarover goed op de hoogte gehouden!