Frank

De documenten self-service heeft geen waarde. De antwoorden die gegeven worden in het digitale document stellen weinig voor, zijn soms onjuist, zijn enkel gemaakt om "upsells" te genereren en hadden... De documenten self-service heeft geen waarde. De antwoorden die gegeven worden in het digitale document stellen weinig voor, zijn soms onjuist, zijn enkel gemaakt om "upsells" te genereren en hadden beter in een web-interface weergegeven kunnen worden in plaats van een "document".

Irmgard Mienis

Fijn benaderbaar

Motus WMO

Prettig, neemt weinig tijd in beslag en toch volledig en professioneel

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Hartelijk dank voor uw review.

Amanoddin Kerami

Hallo, Ik had geen gratis aankoop gehad. Ik had algemene voorwaarden voor webshop gekocht.

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ioannis Kyriakongonas

Prima bedrijf en redelijk goed reacties

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Bedankt voor uw beoordeling! Wilt u misschien delen hoe onze reacties beter zouden kunnen? Wat heeft u hierin gemist?

Choices nu Monique

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Hartstikke bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn enorm blij dat u ons zo waardeert.

Ernes schilders

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat het prima is verlopen. We gaan graag voor de 5-sterren beoordeling. Kunt u ons een suggestie geven hoe we bij u de 5 sterren zouden kunnen... Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat het prima is verlopen. We gaan graag voor de 5-sterren beoordeling. Kunt u ons een suggestie geven hoe we bij u de 5 sterren zouden kunnen bereiken?

Henk Cornuijt

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Bedankt voor uw positieve beoordeling meneer Cornuijt. Daar zijn we erg blij mee! Als u nog een suggestie heeft om de optimale score te halen bij u, dan vernemen wij het graag!

Aanblik B.V.

Goed geholpen

Reactie DAS Documenten Selfservice:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u ervaren heeft goed geholpen te zijn. Heeft u nog een suggestie zodat we u nog beter kunnen helpen? Laat het ons graag weten.