Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Toen mijn zaak eenmaal in behandeling was , was het contact goed. alleen heb 3x terug moeten bellen na een maand doorlooptijd of ze alstublieft mijn zaak in behandeling wilde nemen want had echt... Toen mijn zaak eenmaal in behandeling was , was het contact goed. alleen heb 3x terug moeten bellen na een maand doorlooptijd of ze alstublieft mijn zaak in behandeling wilde nemen want had echt antwoorden nodig ivm deadlines van de nieuwbouw . wat ik ook duidelijk had aangegeven. De zaak leek 2x in het vergeet potje terecht te zijn gekomen. maar nogmaals,toen de zaak eenmaal in behandeling was genomen. Was het contact echt goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review en bedankt voor de terugkoppeling.
Ik hoop dat we je de volgende keer sneller van dienst kunnen zijn.
Vriendelijke...
Ik hoop dat we je de volgende keer sneller van dienst kunnen zijn.
Sacha

Uitstekend

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie score. Vijf sterren maar liefst. Daar worden we heel blij van. Dank je wel voor deze uitstekende beoordeling.
Het Webcareteam...
Het Webcareteam van DAS

Pretttige ervaring en mijn case is goed en adequate opgelost

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat de zaak goed is opgelost en dat je een prettige ervaring hebt met DAS. Hartelijk dank voor het delen van je review.
Het...

Zeer positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring en voor de mooie tien!

Leunissen uit Limbricht

Zie vorige scherm

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de mooie score en het delen hiervan.

Nico

Top

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Nico, wat een topbeoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons. Hartelijk dank voor het delen hiervan.
Het Webcareteam van DAS

Perfect behandeld en een eerlijk verhaal.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de behandeling van je zaak. Als ik het compliment door mag geven aan de behandelaar, dan ontvang ik graag je dossiernummer via:... Goedemorgen, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de behandeling van je zaak. Als ik het compliment door mag geven aan de behandelaar, dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”. Hartelijk dank voor het delen van je positieve review.

Deskundige duidelijkheid

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie score en beoordeling geef je ons. Hier worden wij blij van 😊 Hartelijk dank voor het delen van je review.

Goed advies

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je review. Fijn dat wij je van goed advies hebben kunnen voorzien.
Het Webcareteam van DAS

Slechte communicatie je gaat ervan uit dat je op de hoogte word gehouden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de terugkoppeling.
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent.
Graag wijs ik je er op dat je via onze website: www.das.nl een klacht kunt...
Goedemiddag, bedankt voor de terugkoppeling.
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent.
Graag wijs ik je er op dat je via onze website: www.das.nl een klacht kunt indienen.
Sacha