Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Bij eerdere kwesties goed. Gezien de uitkomst nu matig.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Jammer om te lezen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik hoop dat we je een eventuele volgende keer weer kunnen helpen op de manier die je... Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Jammer om te lezen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik hoop dat we je een eventuele volgende keer weer kunnen helpen op de manier die je van ons gewend bent.

Esther Reijerkerk-Lagerwerf

Heel goed geholpen!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Esther, wat een mooi compliment voor onze collega die jou zo supergoed heeft geholpen 😉
Als je wil dat ik dit doorgeef aan de betreffende collega, dan kan je een e-mail sturen naar webcare@das.nl o.v.v. het dossiernummer.
Dank dat je de moeite hebt genomen een beoordeling te schrijven en voor je aanbeveling!

Vakkundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat goed dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Dank je wel voor het delen van deze positieve review en voor je aanbeveling!
Het...
Het Webcareteam van DAS

Deskundig met veel persoonlijke aandacht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat jouw contact met ons zo’n goede en prettige ervaring is geweest!
Deskundig advies tezamen met persoonlijke aandacht zijn belangrijke punten van onze dienstverlening, dus wij worden altijd weer heel blij van zulke mooie reviews😃
Als ik dit mag delen met jouw behandelaar, dan ontvang ik graag het dossiernummer via webcare@das.nl o.v.v. Compliment.
Dankjewel dat je dit hebt willen delen met ons.
Vriendelijke groet,
Het Webcarteam van DAS

Gaby was zeer behulpzaam, coöperatief en servicegericht. Houd haar in ere!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een leuk compliment voor de topper van een collega die jou zo supergoed heeft geholpen 😉
Als je wilt dat ik deze mooie woorden doorgeef aan de juiste collega dan kun je een mail sturen met het dossiernummer naar webcare@das.nl.
Bedankt voor de review en voor de aanbeveling!
Het Webcareteam van DAS

Als mijn claim uiteindelijk goed wordt afgerond en er wordt uitgekeerd dan is het eind goed al goed.
Ik verwacht van DAS wel 100% deskundigheid als ik ze nodig heb.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor het achterlaten van je beoordeling. Ik hoop dat we je uiteindelijk naar tevredenheid kunnen helpen.
Irene
Het Webcareteam van DAS

Algemene ervaring is positief.
Slechts tweemaal contact gehad met consultant, omdat daarna hulp niet meer nodig was.
Maar ondanks beperkte ervaring wel positief over response en hulp

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor deze positieve beoordeling, fijn dat je jouw ervaring met ons deelt.
Irene

Remon

Zie eerdere opmerking; er is geen contact geweest en/of er is nog geen terugkoppeling door ons ontvangen. Snap dan ook niet dat ik deze mail krijg

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen.
Goedemiddag, wat vervelend om te lezen.
Je kan het beste even contact opnemen met ons Juridisch Servicecenter via 020-6528822, zij kunnen je verder helpen en direct zien wat er in het dossier gebeurd.
Bedankt voor jouw feedback, hopelijk is dit snel opgelost.

Loes Broere

Dikke prima!

Goedemiddag Loes, een dikke 10 is altijd leuk om te krijgen😃
Dankjewel voor je mooie beoordeling en de aanbeveling, fijn dat je dit met ons hebt willen delen.
Vriendelijke...
Goedemiddag Loes, een dikke 10 is altijd leuk om te krijgen😃
Het Webcareteam van DAS

Geweldig. Ik ben reuze geholpen. Probleem met de bouwplannen van de gemeente op mijn erfgrens.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor je mooie woorden, erg fijn dat we je hebben kunnen helpen met je probleem. Mogen we dit compliment doorgeven aan de behandelaar die jou zo goed heeft geholpen?
Stuur...
Stuur dan een mail met het dossiernummer naar webcare@das.nl, o.v.v. Compliment, we geven het graag door!