Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Pro activiteit die nadelig voor mij was. Had verwacht dat er proactief met mij meegedacht zou worden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je zaak. Je kan hierover contact opnemen met mijn collega die het dossier heeft behandeld.
Het staat je ook vrij...
Het staat je ook vrij om een klacht in te dienen via https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling

Echt waardeloos

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je aangemelde zaak niet het verwachte eindresultaat heeft opgeleverd.
Toch bedankt voor het delen van je beoordeling.
Vriendelijke groeten,...
Toch bedankt voor het delen van je beoordeling.

Zeer goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, super om te zien dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dit hebt uitgedrukt in een prachtige 10 score en een aanbeveling. Hartelijk dank daarvoor!
Vind je het leuk als...
Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met mijn collega die je heeft geholpen?
Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.

Professioneel

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor het delen van je beoordeling en voor je aanbeveling.
Het...
Goedemiddag, fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor het delen van je beoordeling en voor je aanbeveling.

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Mooi dat je tevreden bent.

Tevreden over de aanpak.
Ontevreden over de enquete omdat er geen mogelijkheid wordt geboden zoals nvt of zaak niet afgerond enz.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn dat je tevreden bent over de aanpak. Hartelijk dank voor het delen van je review en feedback. Dat stellen wij zeer op prijs.
Het Webcareteam...

Uitstekende rechtsbijstandverzekering.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, super dat je zo enthousiast bent over de rechtsbijstand van DAS. Bedankt voor het delen.
Het Webcareteam van DAS

Prima en volledige persoonlijke service.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor het mooie cijfer. Ik ben blij dat je zo te spreken bent over onze service.

Geert K

Zeer meelevend en heldere hulp. Snel geholpen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Geert, hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Fijn dat wij je zo snel en goed hebben kunnen helpen.
Het Webcareteam van DAS

Het is een positieve ervaring ondanks het resultaat.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed om te lezen dat je contact met ons een positieve ervaring is geweest.
Ondanks dat we niet het gewenste resultaat hebben kunnen bereiken heb je ons een mooie 8 en een aanbeveling gegeven. Hartelijk dank hiervoor.