Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze mooie 5-sterren beoordeling!
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Brenda
Het...
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Brenda
Het Webcareteam van DAS

Veel te lange wachtrijen als je naar DAS belt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Je mening is belangrijk voor ons.
Het is inderdaad momenteel drukker dan gebruikelijk. Onze excuses...
Het is inderdaad momenteel drukker dan gebruikelijk. Onze excuses voor de langere wachttijden.
Het Webcareteam van DAS

Over de laatste zaak kan ik weinig zeggen, omdat er alleen email contact is geweest .
Het betrof een auto ongeluk waar ik n iet schuld aan was.
De zaak ervoor was een arbeids conflict,en...
Het betrof een auto ongeluk waar ik n iet schuld aan was.
De zaak ervoor was een arbeids conflict,en daar ben ik zeer goed in geholpen door de jurist.
Zoals ik al eerder vermeld heb is het een goed gevoel dat je word bijgestaan als j in de problemen komt .
Ik krijg waar voor mijn geld,en ben zeer tevreden met jullie hulp.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor deze mooie beoordeling.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Het Webcareteam van DAS

Deskundig, professioneel en toch ook relativerend.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat geef je ons een prachtig cijfer! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over de hulp die je gekregen hebt.
Een 10 voor onze dienstverlening, daar worden we erg blij van😃....
Een 10 voor onze dienstverlening, daar worden we erg blij van😃.
Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met mijn collega die je heeft geholpen?
Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.

Professioneel en resultaatgericht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie woorden, dankjewel hiervoor. Fijn dat je tevreden bent.
Bianca
Het Webcareteam van DAS

Helaas vaker gebruik moeten maken van de DAS, gelukkig altijd goed geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik ben blij dat wij je altijd goed van dienst zijn geweest wanneer je onze hulp nodig had. Bedankt voor het delen.
Bianca

DV

Ben goed en naar tevredenheid geholpen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dankjewel voor de mooie 8 die je aan ons geeft. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. hartelijk dank voor de acht.
Mocht je ons in de toekomst nodig hebben, dan gaan we voor de...
Mocht je ons in de toekomst nodig hebben, dan gaan we voor de 10.😉
Het Webcareteam van DAS

Prettige communicatie en snel geregeld!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dankjewel voor deze mooie beoordeling.
Fijn dat we je snel en goed van dienst zijn geweest.
Goedemiddag, dankjewel voor deze mooie beoordeling.
Fijn dat we je snel en goed van dienst zijn geweest.
Mocht ik nog iets kunnen doorgeven aan een collega in het bijzonder dan kun je het dossiernummer mailen naar webcare@das.nl.

Zeer positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Super!
Hartelijk dank voor de review, ook voor de vijf sterren.

A.lunenborg

Zeer deskundige hulp super vriendelijk
Wij waren blij verrast met de service en afhandeling

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Jouw feedback moedigt ons aan om topkwaliteit te blijven leveren, fijn dat we je positief hebben kunnen verrassen.
Kan ik deze mooie...
Kan ik deze mooie woorden nog doorgeven aan een collega in het bijzonder? Stuur dan een mail met het dossiernummer naar webcare@das.nl.
Damita