Lisette Wagenaars

Ik heb hulp gevraagd omdat ik geboekte koffers voor een vakantie niet terug kon boeken en daardoor extra %150,' moest beta

Heidi Rood

Sandra Diepeveen

Roland van der Velden

Incassobureau laten opstellen

Geachte mevrouw,
Jammer te horen dat u toch niet helemaal tevreden was met onze brief. Indien u hierover nog met ons wilt overleggen kunt u ons dagelijks van 08.30 tot 17.30 bellen op tel: 088-3279800
Met vriendelijke groet.

Fahmida Kockelkoren

Elke Ederveen

Prima, helder, fijn om stap voor stap hulp te krijgen bij het opstellen van een WIK/brief. Alleen lukte het niet om door te gaan naar betalen, daar liep het programma vast waardoor ik de gegevens... Prima, helder, fijn om stap voor stap hulp te krijgen bij het opstellen van een WIK/brief. Alleen lukte het niet om door te gaan naar betalen, daar liep het programma vast waardoor ik de gegevens drie keer op moeten invullen.

Bianca De Paus

Naar aanleiding van een (naar mijn mening) ten onrechte opgelegde naheffingsaanslag parkeerbelasting, bij DAS uitkomen voor hulp bij het schrijven van een bezwaarschrift.

Met vriendelijke groet.