Dick Rüger

Goed. Simpele opzet, helder resultaat en goede opvolging.

Przemek

Heel erg fijn dat je gratis documenten kan opstellen als je zak wordt niet vergoed door standaard van rechtsbijstandverzekering.

Peter Mutsaers

Standaard brief ingevuld voor bezwaar op parkeerboete

Ben van den Heuvel

Helaas was er een storing op de site waardoor ik de voorbeeldbrief niet kon downloaden. Bovendien had de anwb betere informatie waar ik meer aan had. Degene die de teleffon aan nam wist het ook... Helaas was er een storing op de site waardoor ik de voorbeeldbrief niet kon downloaden. Bovendien had de anwb betere informatie waar ik meer aan had. Degene die de teleffon aan nam wist het ook niet. Ik moest me eerst maar aanmelden

Geachte heer/mevrouw,
Jammer te horen dat u toch niet helemaal tevreden was. Indien u hierover nog met ons wilt overleggen kunt u ons dagelijks van 08.30 tot 17.30 bellen op tel: 088-3279883

E-com Xpress

Prima, wel weinig interactief

Geachte heer, mevrouw,
Geachte heer, mevrouw,
Jammer te horen dat u toch niet helemaal tevreden was met onze brief. Indien u hierover nog met ons wilt overleggen kunt u ons dagelijks van 08.30 tot 17.30 bellen op tel: 088-3279800

Mesut

Top!

Lisette Wagenaars

Ik heb hulp gevraagd omdat ik geboekte koffers voor een vakantie niet terug kon boeken en daardoor extra %150,' moest beta

Heidi Rood

Pedro Swanenberg