Rosali Duarte Brito

Fijn om meteen een geschikte brief bij de hand te hebben.

Nick Borst

Gebruiksvriendelijk. Prima ervaring.

Van der Welle Bouw

Hartstikke fijn om op deze manier onze algemene voorwaarden samen te stellen.

Personal Fitness Nederland Meppel

Rudy Weingaarde

Het opgestelde document is niet juist beschreven. Er bevinden zich fouten bij het notuleren.

Geachte heer,
Geachte heer,
Wat jammer dat er fouten in het document zitten. Misschien kunt u aangeven wat er voor fouten in zitten? Dit zodat wij het kunnen aanpassen. U kunt ons ook altijd bellen van 08.30 tot 17.30 op telefoonnummer: 088-3279800. Misschien kunnen we dan even overleggen met u.
DAS

Raoel Keizer

Zeer matig, onlangs bezwaar gemaakt tegen een boete en hoor er helemaal niks meer van

Reactie DAS Documenten Self Service:

Jammer dat u ons bezwaar tegen een boete matig vond. Indien u verzekerd bij ons bent kunt u de zaak natuurlijk altijd bij ons aanmelden. Of mogelijk zouden wij u nog verder kunnen helpen. U kunt ons... Jammer dat u ons bezwaar tegen een boete matig vond. Indien u verzekerd bij ons bent kunt u de zaak natuurlijk altijd bij ons aanmelden. Of mogelijk zouden wij u nog verder kunnen helpen. U kunt ons dagelijks bereiken van 08.30 tot 17.30 op telefoon: 088-3279800
DAS

Jaap van Rijswijk

Goede ervaring

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor uw goede review !

Pol

Erg prettig

Frans

Dat ging snel en (omdat het een proef betrof) gratis. Hartelijk dank voor deze service!