Martijn

Een gratis aankoop gedaan? Ik heb voor de dienst 55 euro voor betaald. Hoezo gratis?

S de Hoog

Snelle en praktische hulpverlening

Beste heer de Hoog,

Bennie van der Meer

POSITIEF!

Beste heer van der Meer,

Vargas Building Projects, Noor Voorwalt

Aanbod is geweldig. Aflevering niet zonder slag of stoot

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor uw review ! Goed om te horen dat het aanbod groot is. Vervelend te horen dat de aflevering niet goed verliep. Mogelijk kunnen wij u hierbij helpen.
U kunt mij dagelijks van...
U kunt mij dagelijks van 08.30-17.30 bellen op telefoonnummer: 088-3279800
Wim Snoek
DAS N.V.

Rens van Wingerden

Ik had er meer van verwacht en de inhoud vond ik niet heel nauwkeurig.

Geachte heer, mevrouw,
Geachte heer, mevrouw,
Jammer te horen dat u toch niet helemaal tevreden was met onze brief. Indien u hierover nog met ons wilt overleggen kunt u ons dagelijks van 08.30 tot 17.30 bellen op tel: 088-3279800
Met vriendelijke groet.

Jiska Visser

In eerste instantie heel positief! Totdat ik mijn ingebrekestelling ontving in mijn mailbox met een stuk tekst dat miste. Uiteindelijk heb ik dus betaald voor iets dat niet compleet was (de datum... In eerste instantie heel positief! Totdat ik mijn ingebrekestelling ontving in mijn mailbox met een stuk tekst dat miste. Uiteindelijk heb ik dus betaald voor iets dat niet compleet was (de datum miste), ikzelf niet kan aanpassen en heb ik hem uiteindelijk niet kunnen verzenden... Beetje jammer. €3,- is in dezen dan best wel veel, als je het vervolgens niet kunt gebruiken - Update; nadat DAS mij persoonlijk heeft benaderd hierover, is alles netjes opgepakt en hebben ze alles gecorrigeerd + het bedrag dat ik betaald had terug over gemaakt. Bedankt nogmaals Wim, voor het fijne gesprek en je professionele en snelle handelen!

Beste mevrouw Visser,
Dank voor uw mooie review ! Ik vond het ook een prettig gesprek.
Wim Snoek
DAS N.V.

JANNIE Knol

Voorbeeld brief ontvangen

Anže Rotar

Heel goed

Rosali Duarte Brito

Fijn om meteen een geschikte brief bij de hand te hebben.

Nick Borst

Gebruiksvriendelijk. Prima ervaring.